Wat mijn dag is niks, haha, moet nog ff kijken bij de was of ie klaar is en Myrna gaat met vriendinnetje mee vanmiddag, dus niks bijzonders vandaag. Al boodschappen gedaan!
Heb net gestofzuigd, dweilen stel ik maar even uit tot het deze week weer droog is buiten. Katten lopen in en uit en toveren het zo al om tot modderparadijs. Vanmiddag nog werken, volgens mij maar tot 20.15 uur. Kan vanavond dus weer redelijk vroeg naar bed. Petra, kilo's nog steeds kwijt? Lauwie, lekker lunchen vanmiddag.
@ lique en setteke, hahahahaha wat een romance @ linka, waar is je banner lique wat voor soep ben je aan het maken? @ Lauwie, bij roos ben ik hetzelfde bevallen als jij (39,6) bij Suze een paar daagjes eerder (39,4) ik verwacht dus eigenlijk dat jij op 39,4 gaat bevallen. het zwemmen ging weer prima, alleen Suze was op t trappetje aan het spelen en gleed uit met een tand door haar lip, wat echt een bloedbad werd. Gelukkig stopte het snel en na een spekkie van de badjuf was ze ook weer blij
Zielig voor Suze, oh ik zie nu pas ja die banner, vaag! Als ik zin in heb kijk ik wel. (ben toch moe ivm medicijn gisteravond geslikt) Hopelijk slaapt Jes ff dan kan ik ff tukkie doen, Myrna speelt bij vriendinnetje! En leuke fotos, zo lief en zo verliefd !
@Petra, au au au! Denk dat ik jouw favoriete soep aan het maken ben, ahha!! tomaten!! @Silke en Djim, ja wij ouders proberen een ontmoeting zo lang mogelijk uit te stellen, anders moeten we ieder weekend bij elkaar op bezoek Wij gaan even op de bank. Djim ligt in bed en huis is gestoft en gezogen. Vanmiddag de rest!
ze hadden gisteren zeker telapatisch contact petra want donique ging hier ook languit. twee tanden door haar lip! inderdaad wat een bloedbad en gelijk drie keer zo dik. echt zielig! dikke kus
hi, lunch met collega's was gezellig en lekker. toen ook nog ff geshopt en nu ben ik echt helemaal gesloopt! leuke foto's! jammer dat djim al bezet is . petra, oh, daar zou ik echt voor tekenen! dat zou 23 december zijn. helemaal prima. zielig van suzes lip! gelukkig geneest dat meestal heel snel!
roos wil ook wel op de wachtlijst voor djim hoor @ mik, wat zielig dat donique ook is gevallen ik ben benieuwd hoe juud het heeft bij haar nieuwe werk. hebben jullie dat topic gelezen van diegene die haar man verloren is, wat vreselijk is dat zeg
goed gezien linka heel veel mensen denken dat ze op mij lijkt maar ze lijkt sprekend op andy (ook in doen en laten trouwens)
@Petra, gelukkig niet, kan niet veel hebben op het moment Zal het even doorgeven aan Djim, haha!! Heeft een hele lijst af te werken straks! mijn vriendin zegt ook altijd dat ze later met hem gaat trouwen.... tja eeuwige vrijgezellen.... @Lauwie, ik denk dat je juist later bevalt, sorry! dit jongentje liet ook iets langer op zich wachten dan Sam. Ojee, lekker druk dagje dus. Morgen weer op de bank, haha!! Zo huis is weer helemaal klaar. Na slaapje nog even alles met een sopje gedaan en toilet en toen vloer gedweild. Dus deze dweil gaat nog even op de bank hangen...