Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, jeetje meid, hopelijk valt het mee en kan de dokter iets voor je betekenen!

@Lauwie, hoe rolt Ot er doorheen?

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mik, dat klinkt wel als bm ontsteking. vast een kuurtje en dan hopelijk snel over. misschien ook wel spiraal eruit? voel je je ziek?

lique, ze zit behoorlijk onder en heeft flinke koorts. vanmiddag lekker voor de buis gehangen. net in havermoutbad en nu met paracetamol in bed. vriend is al wel een keer heen geweest. ze heeft er last van maar zit er nog niet aan. hoop echt dat ze niet veel last krijgt.

marleen en tesske, daar ben ik ook bang voor. durf nu niet meer op onze weerstand te vertrouwen..

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ben moe. zie nu pas dat je vraagt of ot er ziek van is, carmen. ze is hangerig, snel huilerig, zweterig en ze heeft last van de pokken.

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, veel beterschap voor Ot en een goede nacht voor jullie! Hoe gaan de nachten met Jort?

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Carmen, wat afschuwelijk… :(

Mik, klinkt helemaaaal niet lekker. Snel naar de ha!

Lauwie, had gemist dat Otje waterpokken heeft. Sneu! Ise heeft er erg weinig last van gehad, maar die was 9 maanden ofzo. Beterschap voor Ot. Heeft Jort het ook?

Wij hebben vandaag een peuterbedje voor Ise gekocht. Tenminste, bijna: We waren helemaal blij dat ze het bedje op voorraad hadden, want de voorspelde levertijd van 6 tot 8 weken was toch wel een beetje krapjes... We wilden net afrekenen toen ik zag dat ze de verkeerde hadden gepakt in het magazijn. Omruilen dus, de goede hadden ze ook zei de mevrouw. Later zouden we terugkomen om de goede te halen, want we wilden ook nog wat andere winkels af. Maar helaas, toen bleek dat de goede niet op voorraad was... Voor niets teruggegaan dus. Bestelling geplaatst, levertijd 4 weken. Al met al toch nog gunstiger dan we verwacht hadden, maar omdat we helemaal blij waren met dat we m meteen mee konden nemen, viel het toch weer wat tegen ;) Nou ja. Hopelijk komt ie wel echt over 4 weken, dat zou ook al mooi zijn.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou snap er niets van. ze heeft inwendig onderzoek gedaan en maakt e rniets van. denkt aan spierpijn??????????/ van de high tea? nou ja maar even aankijken. heb nu ook verhogin 37,6. dus maar even afwachten als de koorts omhoog gaat of de pijn erger word moet ik weer bellen.

ga wel maandag zeker even naar mijn eigen huisarts want vind dit toch erg vreemd.

k ga naar bed!

kus

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, dank! de nachten gaan wisselend. ook wel een paar slechte nachten met veel krampjes gehad. dan merk ik wel dat ik ook nog niet fit ben.

chantico, jammer dat het bedje nog niet mee kon!
    jort heeft het gelukkig (nog) niet. maak me wel wat zorgen over dat hij de koortslip van ot van 2 wkn geleden krijgt of de waterpokken (of nog iets anders wat bezoek mee neemt). vind hem nog wel heel jong om nu weer ziek te worden.las dat waterpokken ook door de lucht verspreid. dat houden we dus nooit tegen. dan maar hopen op onze weerstand.

had vanochtend nog mijn verjaardag met familie gevierd. heb met hangerige peuter en drinkende baby nauwelijks iemand gesproken, maar wel leuk om het toch nog even te vieren.

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    huh mik, dat is vreemd als je zoveel pijn hebt. hou je temperatuur idd maar goed in de gaten!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja vind het oo vreemd. maar ze zegt dat als het een ontsteking zou zijn ik constant pijn zou moeten hebben.

ik ga nu maar slapen en dan morgen maar zien!

10. Chantico

Raar Mik, maar ook wel fijn dat het misschien toch niet dat is. Wel alert blijven en idd maandag nog een keer advies vragen!

Lauwie, Jort heeft z'n portie wel gehad ja, ik duim mee dat die verder niets oploopt! Heb je dingen ontdekt die hem door de krampjes heen helpen? (Op de buik dragen, zelf venkelthee drinken, dat soort dingen?)

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, hij is wel goed te troosten, maar gaat niet zelf in zijn bed slapen. dan slaap ik toch ook niet/ minder.

marleen, ik voel me meer oud door mijn verjaardag deze week ;)

mik, misschien een reactie op de mirena? hoor er zoveel slechte verhalen over

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o vrijdag nog schattig. mijn moeder zat met jort op schoot.
    ot: 'onze baby heet jort. lullie mogen die wel even lenen. maar die hoort bij ons.'
    dan smelt je toch?

bijna klaar met voeden en dan lekker tukken!

13. Chantico

Dan smelt je zeker, Lauwie! Fijn dat je Jort wel getroost krijgt, maar als hij niet in z'n wiegje wil slapen heb je nog steeds een beroerde nachtrust... Hoe sliep hij in het ziekenhuis?

Ik ben in onderhandeling (via de mail) met iemand van Marktplaats over een wiegje. De deal zou zomaar rond kunnen komen. Ben er helemaal hyper van, merk ik!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, leuk! wat voor wiegje?
    in het zh sliep hij ook zo wisselend.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@Carmen jeetje meis wat heftig voor jullie maar ook voor hun. Dikke knuff

@qb. Dat is wel minder nu de echte stap tot UWV. Lijkt me een naar gevoel knuff

@Marleen arme Thomas hoop dat het snel over is

@lauwie wat fijn dat je je verjaardag nog een beetje gevierd hebt en wat liefff van ot. Hoop dat Jort over al door heen fietst

@chantico. Leukk een bedje voor ISe en voor de baby een wiegje foto's

@mik hè wst raar hoop dat je een goede nacht hebt gehad

@petra hoe vonden de meiden het zo zonder papa

@seteke weet je of je moede die mutsjes ook kleiner kan maken voor een baby dacht namelijk dat ze die maat waren beetje blond Zag ik later

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen meiden

@mik, jeetje zeg wat een verhaal heb je. watzul je een pijn hebben. wel vreemd hoor

@ Lauwie, Roos heeft een dag of 2 last gehad van de waterpokken en Suze 1 dagje> Jullie krijgen je portie wel zeg.
    Als Jort dalijk net zo'n grote vent is als zijn papa kun je je bijnna niet voorstellen hoe zijn beginnetje was

@ Tesske, vreselijk van je schoonzus wateen extreme tijd hebben hun. Ik kan echt niet bevatten hoe zoiets moet voelen maar het lijkt me echt vreselijk

@ Chantico, balen zeg dat je toch moet wachten op het bedje. Wat voor bedje hebben jullie gekocht? Ik hoop dat het gelukt is om het wiegje voor een leuke prijs kunt krijgen

Gisterochtend stonden we bij de deur om weg te gaan. Toen Suze ineens voor Roos ging staan en haar aankeek alsof ze haar nog nooit gezien had. Ze bekeek haar even en sloeg toen haar armen om haar heen. Roos deed dat ook en zo stonden ze druk te knuffelen in de gang.
    Suze rende keihard lachend weg, keerde om en viel weer in Roos haar armen.
    Ik kon wel janken zo'n lief gezicht was het

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, lieffffff

@Mik, hoe ben je de nacht doorgekomen?

@Lauwie, lastig dat hij zo lastig in slaap komt. Laat je hem ook al even huilen of ben je bang dat Ot dan wakker wordt. Hoe is Ot de nacht doorgekomen? Wat een heerlijke opmerking van Ot!

@Binna, ben je al naar de fysio geweest? Hoe gaat het met je bekken?

@Chantico, had je geen wiegje meer? Mooi dat het peuterbed optijd binnen gaat komen!

Zo, hier was het huis weer vroeg wakker, 5.15 toen kwam mijn vriend thuis. Gelukkig iedereen weer in slaap gevallen. 8 uur weer wakker. Lekker rustig ochtendje vandaag.

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    vannacht niets gevoeld maar vannochtend was het nog net zo erg! vind het echt vreemd! nou vandaag maar even aankijken an dan morgen doorverwijzing vragen naar de gyn. weet niet waarom maar heb echt het gevoel dat er iets goed fout zit van binnen. dus wil graag een echo om te kijken of die mirena nog goed zit en of er niet een ontsteking zit.

en dan die mirena er maar meteen uit laten halen want vloei ook al 6 maanden met af en toe 2 dagen ertussen. en vaak begin ik na de gemeenschap weer te vloeien dus dat zal wel wat zeggen of niet dan?
    plus dat ik sinds mijn bevalling nog nooit zoals ervoor naar de wc heb gekund. en dat zie ik ook staan als symtpoom van baarmoederontsteking!

dus genoeg te vragen aan doktertje! maar eerst vandaag maar eens doorkomen.

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mik, redelijke nacht dus. Ik hoop datje vandaag een beetje makkelijk doorkomt!

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ga zo maar koorts meten want ben helemaal misselijk en rilllerig!

Deel Deze Pagina