Petra, is er eigenlijk een dresscode voor je feestje? Is het trouwens nog iets geworden met die offerte voor de aankleding?
Ik had zp open staan, maar was er dus niet. Want moest even boodschappen doen! Ga vreselijk ego doen, sorry! Gisteren drukke dag en gisteravond bloemschikken; gevolg een vreselijke avond en nacht met vreselijk veel buikpijn. Kon niet liggen, niet staan niet zitten, en al helemaal niet slapen heel erg vervelend. Oorzaak waarschijnlijk te druk en chocolade gegeten bij het bloemschikken. Vanmorgen opgestaan met vreselijke diarree en een hoofd vol watten en snot. Naar de dokter met Danique. Moeten nu een paar maand aan de lactulose en dan als het goed gaat rustig afbouwen. Mevrouwtje wilde eigenlijk niet dat de dokter haar buik ging voelen, maar daarna vertelde ze trots dat dokter buik ging voelen, want Danique heeft baby in buik Ze heeft gelukkig gisteren en vandaag gepoept. Lang geleden dat ze 2 dagen achter elkaar poepte. Verder nog heel leuk nieuws! Ik ben vanmiddag om 16.40 tante geworden van een klein maar gezond neefje. Mijn zus was de 23 e uitgeteld en is dus vanmiddag bevallen. Het ventje weegt maar 2400 gram, maar was voorspeld dat het een kleintje was. Alles verder prima voor zover ik weet; Hij heet Gilliath Petrus met als roepnaam Gilliath (tenminste dat dacht mijn moeder ) Nou dat was mijn ego trip. Ik ga de rest van de avond bankhangen, want mijn buik doet nog steeds pijn. Zolang ikblijf zitten/liggen en niets doe gaat het goed, maar als ik eventjes aan het lopen ben dan begint de pijn weer. Hopelijk vannacht een goede nacht om morgen weer wat fitter wakker te worden. Nog 2 daagjes werken is het vakantie!!!
Alieke, wat leuk gefeliciteerd, wel een aparte naam. Vervelend van die buikpijn. Ik had het vrijdagavond/nacht en ik ben dan niet eens zwanger. Waarschijnlijk ook van de chocolade.
donique gaat trouwens wel goed hoor. de zwelling neemt nu een beetje af dus denk dat het morgen wel weg is. ze is alleen erg onder de indruk ervan. zegt de hele tijd mama boed!!!!!!!!!!!! (waar?) op de lip en dan wijst ze het met een pruillipje aan! heel zielig! vandaag op de peuterspeelzaal een kerststukje gemaaklt! erg leuk! kus
alieke, gefeliciteerd met je neefje! hoop dat de lactulose gaat werken! petra, idd groot zeg! wat een verschil als ze lopen he? heel lief al die kusjes! lique, met hoeveel weken en dagen beviel je van sam en hoeveel van djim? spreek je sam trouwens uit als sem?
@ Suze en Donique: Sterkte met jullie mondjes! Zal wel flink pijn gedaan hebben. @ Alieke: Gefeliciteerd met je neefje! Idd een aparte naam, kende hem niet. Heef het een speciale betekenis? Fijn dan Danique 2 dagen achtereen gepoept heeft, ben benieuwd hoe snel de behandeling aanslaat. En lekker op de bank vanavond jij! Even rust! @ Lauwie: Leuk dat de lunch gezellig was, wat heb je geshopt? @Setteke/Lique: Wat een leuke foto's van Silke en Djim! Olivier heeft morgen kerstontbijt op psz en daarna vakantie. Hij wordt steeds vrijer met het gips, hij schuift nu op zijn billen de hele kamer door, kruipt zelf van de bank af, probeert er af en toe op te staan maar vindt dat toch nog erg spannend. Fijne avond!
puck, nou hele spannende dingen: grote onderbroeken, kotex voor na het kraamverband, badthermometer en toch maar een paar flanellen luiers het zal wel gek zijn als het gips er straks weer af is. ik had het idee dat ik opnieuw moest leren 'lopen'. duurde even voor mijn enkel weer soepel was. fijn dat hij er nu een beetje mee kan bewegen!
Ik had de spelling van de naam dus verkeerd. Hij heet Gilead. Het is een Bijbelse naam; een heuvel/landschap vol vruchtbaarheid (net even op google geweest ) Wij gaan hem zondagmorgen bewonderen. Ik lig heerlijk op de bank en duik zo mijn bed in. Heb lang onder de douche gestaan vanavond en dat voelde heerlijk. Nu plat op de bank en ook dat voelt goed. De kleine is heerlijk aan het woelen in mijn buik. Zo dus het bed in en hopen datik vannacht lekker slaap! Lauwie; leuk grote onderbroeken (maar o zo praktisch en fijn ) Puck; hoelang moet hij nog met het gips? Donique en Suze; sterkte met jullie lipjes
Leuk om te lezen wat jullie schrijven over jullie peutertekeningen! Ise tekent met heel veel kleuren de laatste tijd en ze doet echt haar best het hele vel dekkend te krijgen In haar enthousiasme gaat het dan ook nog wel eens over de rand op de tafel. Als ze een pen in handen krijgt, gaat ze heel priegelig klein zitten schrijven. Ze zegt ook bij veel dingen die ze tekent of schrijft wat het is. Ik check niet of het een dag later nog steeds datzelfde is Kleurplaten heb ik eigenlijk niet, maar die van de opvang krijg ik terug met helemaal volgekrast in één kleur en vooral al die lijntjes negeren Wat zielig, kindjes met tanden door de lip! Beterschap! Alieke, gefeliciteerd met je neefje! Wat een originele namen, leuk hoor. Heb je al lekker dat voedingskussen in bed genomen? Hoe langer je er plezier van hebt, hoe beter toch? Ik lig er ook al weer een weekje mee, geloof ik, heerlijk hoor. Wel even wennen aan hoe ik er ook al weer mee moet omdraaien enzo, maar dat gaat steeds makkelijker Ik slaap al een paar nachten onrustig: veel wakker, lig dan een beetje aan dingen op mn werk te denken (geeneens stress van, maar blijkbaar toch belangrijk genoeg om aan te denken s nachts ) val uiteindelijk weer in slaap en wordt dan voor de wekker al weer wakker. Ben niet eens echt moe overdag. Raar. Gelukkig bijna kerstvakantie, hoop dat ik dan vaak kan uitslapen en heerlijk tot rust komen in m'n hoofd! Hmpf, verhalen over grote kraamverbanden rakelen een paar minder fraaie herinneringen aan de kraamtijd op... Snel weer verdringen!
Hahaha leuk geshopt dus! Ja ik denk ook dat hij even zal moeten wennen, ben er zelf (gelukkig!) niet bekend mee. We zullen het zien, vandaag over 2 weken moeten we terugkomen dus...
we zijn nu aan het wachten op nieuwe offertes en er is geen dresscode hoor, gewoon wat je zelf leuk vind, dat doe ik ook
@ Sjorsje, wat schattig zeg! @ Alieke, wat lijkt me dat fijn dat het poepen weer goed gaat ik kom net terug van paardrijden en duik gauw mijn bedje in slaap lekker allemaal
@Sjorsje, wat een heerlijke foto! @Chantico, oh, hopelijk slaap je snel beter. Lijkt me erg vermoeiend! @Alieke, wat fijn dat het iets beter gaat, hopelijk gaat het snel nog beter!! Nog even volhouden en dan vakantie!! Gefeliciteerd met je neefje, aparte naam, maar wel mooi! @Mik, ahh wat schattig, boed lip . @Puck, wat stoer van Olivier, hopelijk een leuke kerstontbijt! We spreken het inderdaad uit als Sem, op z'n Engels. Compromis met papa, mama wilden heel graag SAM. Maar anders kwam de naam er niet door. Nu noem ik haar soms Sam. Bij Sam beviel ik op de uitgerekende datum en bij Djim 2 dagen later. Zegt niks hoor, maar toevallig was bij mijn zusje ook zo. De meid 'vroeg' (een week eerder) en de jongens 'laat' (week later). @Linka, hopelijk voel je je snel beter. Je hebt wel vaak hoofdpijn, komt dat ook van het afbouwen? Goedemorgen allemaal, Ik ga aan het werk, laatste dagje deze week, HEERLIJK!!!!