Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, nog maar even goed over nadenken. Je hebt nu wel een duowagen toch, al een stukje mee gelopen met Jort? Vind je het de moeite waard als het je 200 eu kost de komende 2 maanden.

@alieke, jemig dat klinkt heftig. Even flink gaan bellen op de invallerslijst of zijn de mensen lastig te zoeken/vinden bij jullie? Wat fijn dat echo helemaal goed was.

@Juud, hmm verbrand haar,hmmm, hahaha!!!

@Duster, beterschap!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lauwie ik heb hier een urban jungle staan die je voor 150 euro mag hebben. het is een grijze met donkerblauw babynestje!

is wel wat versleten maar kan nog prima een rondje mee.

heb er ook twee voetenzakken bij zilver van nomad voor 75 euro!

als ik een foto moet maken hoor ik het wel. kan hem ook eventueel meenemen naar houten naar ballorig als je dat wilt! urban jungle is vrij smal dus je kan wel winkels ermee in hoor (geen kruidvat hahahaha)

johannesbroodpitmeel staat ook bekend als nutriton en staat gewoon bij de babyvoeding!

kus

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie je hebt mail :)

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

Je kan het gewoon bij de baby voeding
    het heet NURITON klein pakje Johannesbroodpitmeel bij spugen: Nutrilon Nutriton
    Ik ken het niet dat ze er eerst zieken van worden. wat ik gewoon weet van nuriton is dat het de voeding dikker maakt. als je het in een fles met fv doet dan word de voeding dikker en daar door blijft het op het maagje ligen. en gaat het niet spugen. Jort heeft er last van dat het onmhoog komt. en dit kan gaan helpen dat het blijft liggen. kan me niet voor stellen dat ie hier meer van gaat spugen. tis alleen kijken
    aan hoeveel hij genoeg heeft. 1 schepje (zit een speciaal schepje bij) of meer. Silver had er op haar hoogte punt (van spugen) 2 met een kopje er op in haar fles

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Whaha! Nog 5 keer! ;)

@Binna, rustig aan meis!

@Lique, thnx!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, wat een hoop ad hand op je werk! fijn van je goeie echo! na dat verhaal van dat kindje dat overleed bij de osteopaat ben ik daar niet zo enthousiast meer over.

lique, toen we met die andere wandelden, stuiterde jort zo

mik, gebruik jij m niet meer? ik wil graag een foto zien. ik stuur je wel ff een pb!

binna, thanx. met flesjes lijkt het me een stuk minder gedoe dan met bv

juud, thanx ;)

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zwaai zwaai,
    Suze krijgt weer een kies dus die was heel erg verdrietig gisteravond, maar ik was lekker aan het paardrijden en heb mijn hoofd lekker uit kunnen laten waaien.

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen!

lauwie: dat kindje is overleden maar dat was geen osteopaat maar eentje die craniosacrale therapie deed. Is wel iets anders. Ik ben met jens ook bij een osteopaat geweest en ik heb er zoveel baat mee gehad!!!!! Kreeg echt een ander kind mee terug. Wou dat ik met malou heen was gegaan toendertijd dan had ik met haar ook een leuke kraamtijd gehad. (zij had veel last van krampen, was een huilbaby)

carmen: hoe gaat het bij jullie? Tess weer een beetje beter?

petra: zo sneu voor suze...dikke knuffel voor haar! Nog nieuwtjes wat betreft bruiloft?

alieke: fijn dat je een goede echo had! Pff wel hectisch zeg op je werk! Nog even volhouden meid!

mik: heb je het pakketje binnen???

juud: haha verbrand haar....zou juist denken dat het wel zeer zou doen...hmm misschien moet ik er ook maar eens over nadenken...(alleen zie ik het echt niet zitten dat zon iemand met mn doos bezig is haha)

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    heb om 10 uur sollicitatiegesprek bij een uitzendbureau. Ben benieuwd. Die man belde me zelf of ik belangstelling had voor een gesprek. dus spannend!!!! (ben gelukkig niet zenuwachtig!)

Vraagje: Kunnen jullie kids op dit moment ook zo moeilijk alleen spelen????

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@lauwie voor met de bc is het wel even wat meer werk maar de handig heid is er snel
    Op het werk moeten we bij. Bv ook het eerst in het geven en dan pas de fles

En qua ostiopaat. Ik ben er super tevreden over ben met silver ook geweest en echt toppie heb het ook bij veel vriendine aangeraden allemaal geweest allemaal super ervaring vaak zit er ne iets niet goed en krijg je een ander kind terug

@mieppie. Silver geeft verschilende dagen ene dag speelt ze lief zelf andere dag totaal niet Suces straks

@alieke. Haha. Ja volgens mij is het voor jou ook tijd voor verlof hè ;). Heftig hoor zo veel problemen op het werk

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    heb de quilt die ik laatst heb laten maken over omdat die niet bij het nieuwe kamertje past, een vd mama's interesse om deze te kopen?

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, heel veel succes!! En hier speelt Djim prima alleen, die is blij als zijn grote zus er eens niet is ;)

@Petra, nacht goed doorgekomen?

@Tesske, foto foto!!

@Lauwie, was dat stuiteren ook op een normalen weg (geen keitjes?) Das inderdaad niet lekker nee.

Ik heb gisterenavond gewandeld en het ging prima, ben dus helemaal blij met mijn bezoek aan de fysio (aanrader delilah/binna). Ik ga aan het werk!

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lique; Fijn dat je tevreden bent over de fysio

@Binna; Hoe gaat het nu met je

@Miepie; Heel veel succes!

@Petra; Hoe is het met Suze?

@Sjudith; Fijn dat het geen pijn deed :) Ben je al begonnen met lessen bij de nieuwe rijschool?

Hier een flinke ziekenboeg. Matthijs, Jasmijn en ik liggen in de lappenmand :x Ik heb gisteren denk ik wel 12 poepluiers kunnen verschonen. Natuurlijk zijn hun billetjes nu helemaal rood en kapot en ze krijsen het elke keer uit. Vanochtend had Jasmijn een temp van 37,6 en Matthijs 38,3, dus dat belooft wat ;)

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen ik heb wel interesse, wat vraag je ervoor?

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique werk ze.

Binna, hoe voel je je nu?

Miepie succes met je gesprek.

Alle kindjes hebben vannacht eens doorgeslapen. Hebben dus heerlijk 8 uur aan een stuk kunnen slapen. Dat is toch wel al enkele weken geleden.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, pff, succes!! Ben je er zelf wel weer een beetje?

@SJorsje, ahh wat heerlijk zeg!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @dustere en sjorsje ben net uit bed. maar wel gek alleen maar aangekleed en meteeen weer een harde gespanen buik. weet echt niet wat dit is

Mischien herkend iemand van jullie het ???

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna ik herken het niet, maar ik zou voor de zekerheid toch de VK bellen.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee wij hadden hem ook tweedehands gekocht voor als alle drie de kindjes bij elkaar zouden zijn. maar nu blijkt gebeurd dat bijna nooit en dan nog gaan we niet op pad.

maar moet je wel waarschuwen hij is echt niet meer in nieuwstaat.

kus

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat kindje wat was overleden was bij een osteopaat. zag je bij zembla. ik schrok toen ook want was met donique daarheen geweest. zal het nooit nooit nooit meer doen!

pakketje is binnen en het rook zo schoon dat donique nu al het blousje aanheeft want ze vind hem geweldig. hij is nog wel een beetje te groot maar de prinsessenblouse mag niet meer uit! hahahahaha

Deel Deze Pagina