Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, bij jou dus ook een rustige nacht, gelukkig maar.
    Heb je al eens gekeken op www.swinging.nl? Daar hadden wij onze eenmansband vandaan.

Miepie wat balen van die sollicitatie.

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoe doen jullie nou, Jeslyn wil niet meer slapen smiddags.......gistermiddag ook niet, ze is naar PSZ geweest en gisteren ook, zucht!

Maar gisteren was ze wel vervelend en lopen uit te dagen en gaat ze lachen.....

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Tja linka je kan haar moeilijk dwingen om in bed te gaan maar das wel lastig zeg! En als je dingen met haar gaat doen doet ze dan ook zo?

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nou heb geen blaasontseking. moet nu om 14.20 bij de vk zijn. ben benieuwt. had zelfs in de auto met het naar de dokter rijden een twee keer een harde buik :( . vindt het maar niks zo. vraag me af hoe het kan. doe echt niks geks zit al de hele ochtend op de bank met een uitje naar de wc of keuken

@linka Silver gaat gewoon naar bed en als ze niet slaapt speelt ze in haar kamer. tot dat ik het tijd vindt. en soms is dat een uur in haar kamer. en valt ze gewoon uit eindelijk na het spelen in slaap.
    moet wel zeggen ze is dat niet aan het zeuren hoor maar lief aan het spelen hoor in door de baby foon. (dat is voor jou wel moeilijk )

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej ze liep al hele tijd mamma te roepen en ging ik ff naar boven en stond ze op gang en terug in bed gelegd en genegeerd en zat ze lopen krijsen en schreeuwen terwijl ik aan het stofzuigen was, kon goed horen hoor Binna, zonder gehoorappraat hoor ik niet maar aan wel. tjeetje! Nu praat ze gewoon en ik negeer het ff. Maar slapen ho maar, laatste tijd ook in avonden.....:(

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @PEtra, ik denk een meid (maar dat dacht ik de vorige keren ook, haha). Djim weet dat mama een baby in haar buik heeft en vraagt zegt dat ook vaak, vooral als we babykleertjes/speelgoed tegenkomen. Sam vins het wel leuk, maar is er totaal niet mee bezig. Ze maakt wel tekeningen voor de baby enz.
    Wat fijn dat de nacht toch goed verlopen is. Hopelijk zijn ze allemaal snel door!

@Binna, en?

@Miepie, oei jammer dat het niet helemaal was wat je wilde. Heb je niet zoiets van ik moet dit toch proberen?

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miepie, wat jammer van sollicitatie, pfff! Vervelend!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique. Staat boven het bericht van linka ;)

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, oja, haha, was de laatste pagina vergeten te bekijken, slimmmmm. succes zo direct! Hoop dat het meevalt!

@Linka, ik maak het wel eens interessanter voor Djim in de middag. Dan mag hij kiezen in welk bed hij gaat slapen. Zijn eigen, die van Sam of papa en mama's bed. Maar hij is dol op liggen en slapen, dus gaat vast iets makkelijker...

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lique: aan de ene kant wel daarom vind ik het ook zo kloten, maar goed ga zowieso niet akkoord met de regeling via het uwv (wat ik me afvraag of ze dat voor elkaar kunnen krijgen)
    Wat grappig dat sam er zo weinig mee bezig is! Is ze echt een meisje meisje of juist niet?

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, succes bij de vk!

lique, woon midden in de stad. alle stoepen zijn hier oneffen en met klinkertjes

miepie, pff 150! veel zeg. jammer dat deze baan niet is wat je wil

mik, pb was nog niet gelukt. doe ik zo. moet nog ff denken of ik m over wil nemen.

van vanochtend 9 tot net op stap geweest! eerst naar cb, toen naar mijn werk en toen geshopt in de stad. fijn om te merken dat me dat lukt. ga vanmiddag wel lekker niets doen!
    jort is 58,5cm en 6160gr (hij is nog maar 5 weken!). al 1,7 kilo gegroeid. zat ver boven de curve :D. ach hij heeft in ieder geval niet te lijden gehad.
    cb arts dacht dat het ook door gulzig drinken zou kunnen komen. heb een paar tips gekregen die ik ga proberen voor we volgende week naar de ka gaan. dan kan ik met hem ook bespreken wat ik geprobeerd heb en hoe dat werkt.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, in sommige dingen is het echt een meisje meisje. Jurkjes, kleding, make-up, enorm meuten. Maar niet echt een poppenkind of iets.. Das meer Djim zijn afdeling ;)

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jes is weer beneden, houdt het op en ik hoop dat Jeroen vanavond op tijd thuis is hij is goed in naar bed brengen dan ik.....

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, hier ook af en toe niet slapen hoor. is ook wel de leeftijd denk ik. gelukkig gaat ze vaak dan ook wel een uurtje in bed zingen of spelen. maar soms heeft ze ook daar geen zin in en dan zet ik haar eind van de middag ff voor de tv als de energie op is.

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Denkt u erover om iemand in dienst te nemen die moeilijk aan werk kan komen en een WAO-, WIA-, WAZ-, Wajong- of WW-uitkering heeft? Dan kan deze werknemer 3 maanden bij u werken met behoud van zijn uitkering. U hoeft dan geen loon te betalen. Dit heet proefplaatsing. Voorwaarde voor proefplaatsing is dat u de bedoeling heeft om de werknemer na proefplaatsing minstens 6 maanden een dienstverband te geven. Tijdens de proefplaatsing kunt u bekijken of de werknemer goed functioneert.
    Let op: U moet kiezen tussen iemand aannemen met loonkostensubsidie óf op basis van proefplaatsing. U kunt deze regelingen niet combineren of direct na elkaar inzetten.

dit houd dat in als ik akkoord ga met die baan, maar nogmaals vraag me serieus af of ze dit voor elkaar kunnen krijgen.
    Maandag belt die man me weer over wat ik wil dus heb bedenktijd er over en hij ook dus zeg ook niet dat ik m niet neem maar weet het gewoon echt niet

lauwie: lekker ochtendje gehad dus! Echt fijn! super dat jort het zo goed doet!

linka: en is ze dan de hele tijd vervelend?

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, beterschap voor jullie allemaal! hoe gaat het nu?

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    duster: ja hoe gaat ie nu bij jullie???? Hopelijk is het een beetje rustig!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, lastig hoor, even bespreken met man??

@Linka, zo beste dag!! En wat een heerlijke beer zeg. Hoop dat je iets kan met de tips.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jes heeft nu beetje denk ik problemen mee om gaan te slapen???? Weet ik niet, maar goed ze is weer beneden tot nu is ze nog wel vrolijk..... dus maar eind van de middag vraag ik me af, want van de week viel ze in slaap op kleed, haha!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou ben terug van de vk. Bloedruk was prima. buik was wel gevoelig toen ze er aan zat. en kindje ligt goed. maar de harde buiken zijn een soort waarschuwings sinjaal van rustiger aan doen. en qua werk had ze het over halve dagen of nog maar 1 dag.

dus me werk gebeld en daarna moest ik arbo bellen en daar moet ik nu zaterdag heen. dus af wachten.

Deel Deze Pagina