Ik ben bezig om diploma's bij de Rabobank te halen zodat ik verkoop en service adviseur kan worden (via de telefoon). Ik heb nu Juridische Aspecten en de Alles in een Polis gehaald. Volgende is Consumptief Krediet.
@ Sjorsje: Is er een beetje door de stof heen te komen? Succes met de volgende! Nu ben ik echt weg haha! doei!
http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/252895-zeg-eens-eerlijk-geef.html Wat vinden jullie hiervan? Krijgen die van jullie ook veel snoepjes en koekjes? Ik zelf persoonlijk vind dit wel erg veel wat ze hier allemaal geven. Iedereen zijn eigen hoor en misschien komt het ook wel dat ik er zoveel mee bezig ben maar malou eet 8:00 uur 2 broodjes met een beker melk 10: 00 uur 2 stuks fruit met een beker drinken 12:00 uur 2 broodjes met een beker melk of jus d orange 15:00 uur koekje of rozijntjes en heel soms 2 koekjes ligt er een beetje aan met een beker drinken 18:00 uur warm eten en dat doet ze dus niet zo goed ligt er aan wat 19:00 uur als ze goed heeft gegeten mag ze savonds nog een koekje maar goed dat gebeurd eigenlijk nooit haha Koekjes zijn bij ons een dora koekje/ stukje eierkoek/ ontbijtkoek of speculaasjes Snoep of chips krijgt ze niet vaak een enkele keer in het weekend of een snoepje als we een dagje uit zijn. Tis bijvoorbeeld echt een feestje voor haar als ze een lolly krijgt.
petra: haha ik zou ook zo gek kunnen zijn om dat er voor te betalen.....wil namelijk ook nog een sprei hebben...
Ik zal 'm hier invullen voor Yosyp 8:00 uur 2 tot 4 crackers met jam of smeerkaas en 2 bekers roosvicee 10: 00 uur 2/3 stuks fruit met een beker roosvicee 12:00 uur 2/4 boterhammen met jam/smeerkaas/leverpastei met een beker roosvicee 15:00 uur 2 koekjes (Dora of Spongebob) met een beker roosvicee 18:00 uur warm avondeten, als ie het goed lust 2 volle opscheplepels en een toetje
@ Alieke: Je kunt de schade misschien toch vergoed krijgen. Ik weet zo niet meer hoe dat heet, maar ik kan het wel even navragen
@Alieke: Het is het waarborgfonds. Google maar eens op schade zonder dader. Dan vind je ook de voorwaarden. Succes!
Jeslyn krijgt ong 1 a 2 keer per dag snoepje, ja wij hebben ook hier grote meid die ook snoepje wilt dus kan je niet weigeren als ze niet mag en Myrna wel. Myrna kan doorvragen, ik zei nee pak maar mandarijn of fruit of ontbijtkoekje, dus neemt Jeslyn ook. Smorgens 1 boterham en fruit en yoki (nu is ze weg van) Half 10 a 10 uur fruit met roosservicee of capri sun of anders. 11 uur tussendoortje 12 a half 1 boterham 1 a 2 sinds kort wilt ze 2 boterham, soms niet. smiddags ook tussendoortje avondmaaltijd rond half 7 a 7 uur drinken met snoepje of koekje. Dorakoekjes enzovoort vind Jeslyn absoluut niet lekker. Jeslyn gaat 3 ochtenden naar PSZ, als goed gaat mag ze in maart 4 ochtenden naar PSZ, eerst ff proberen, als het niet gaat dan terugdraaien naar 3 ochtenden. Bij PSZ krijgt ze: 10 uur fruit en drinken 12 uur koekje (mariakoeken) Dan wordt ze dan opgehaald. Dan heeft ze weer honger van energie.
Goeimorgen meiden Lekker geslapen ?? Hier wel alleen was best kout vanacht klopt ook wel heeft onwijs gevroren
@Mik, au au, hopelijk zakt de pijn nu snel. Succes met de ziekenboeg, pff. Oja dat sprei welke is mooier??? Zijn het dezelfde afmetingen? @setteke, joeheoeee, wat onwijs goed meid! Top gedaan hoor!! Je kan echt supertrots op jezelf zijn! Hoe bevalt het Hilbrand thuis? @Sjorsje, ging je examen wel goed? @Miepie, bij mij krijgen ze meer als bij jou hoor. Sam vraagt zodra ze uit bed komt al om kauwgom, haha!! Dat weet ik dan te rekken tot half 11. En hier ook zoveel feestje en afspraakjes waar vanalles op tafel staat of oudere kids zijn, dat je er niet aan ontkomt. Ik maak me er niet zo druk om. @Binna, lekker rustig dagje Zo, ik ga aan het werk!!
Lique, 6,3 was het resultaat, niet geweldig, maar ik ben allang blij dat ik het gehaald heb gezien de tijd waarin ik het moest leren. En werk ze. Mik hoe gaat het nu met jullie? Binna ik vond het vannacht ook zo koud dat ik niet eens naar het toilet ben geweest (en ik moest eigenlijk wel vrij nodig). Heeft de rust van gisteren al iets geholpen?
@Sjorsje, wat goed, wist niet dat je gelijk al het cijfer wist! Heel knap hoor met al die kids om je heen!!
hey meisjes, nou wij werden na een onrustige nacht om 8,10 wakker! heerlijk alhoewel ik liever tot zeven uur had doorgeslapen! hahahaha gisteravond al om negen uur naar bed gegaan maar kon niet slapen door de misselijkheid. toen om elf uur gaan rennen en net de wc niet gehaald. wat resulteerde in een horrorscene uit een of andere film . manlief hielp me gelukkig met opruimen want anders werd het nog veel erger . bleef maar koren. vannacht meerdere keren eruit geweest voor sydney en donique ook wel gehoord maar hoefde niet heen gelukkig. donique heeft vannochtend nog niet gespuugd en sydney ook niet. ze voelen nog wel warm en ben zelf ook snikheet. met helaas vandaag wel de deur uit want moet eventjes boodschappen halen! maar dat doe ik gewoon lekker snel met de auto. twee kids in winkelwagen en dan racen!
@Mik, wel opgeknapt van het overgeven?? Hele uitdaging hoor naar de winkel, vind het knap van je. Is je man nu weg voor een paar dagen?
manlief komt om half rie thuis gaat dan douchen en weg! wel leuk voor hem hoor. heb net zijn tas gepakt dus alles staat klaar., er was niets meer beschikbaar dus ze gaan naar centerparcs winterberg. ik zou zo meewillen hahahahaha maar ik ga volgend weekend een paar dagen weg is ook leuk! kus
Gisteren een rotdag gehad, we hebben ons konijn in moeten laten slapen. Ze had een ontstoken oog en een operatie zou ook al niets meer uithalen. We hebben het een paar dagen geprobeerd met een zalfje maar helaas... We waren er best stuk van, mijn man en ik, ze was nog maar anderhalf jaar oud. Bah eerst onze hamster van de week en nu het konijn. Nu is het wel klaar voor een hele lange tijd! Moet zo nog met beide kinderen naar de ha, de kleine meid heeft een erg naar hoestje en drinkt heel slecht en Olivier loopt nog erg stijf en soms scheef, dus misschien dat fysiotherapie kan helpen. Voor alle andere zieke kindjes en mama's: Beterschap!!!
@Puck, jemig wat een ellende allemaal. Tja wel de narigheid van diertjes.. Sterkte. Hoop dat de dokter de kids een beetje kan helpen!
morning, vandaag alleen met 2 kids dus lekker druk. hier niet zo gestructureerd met eten. 3 maaltijden en 2 of 3 tussendoortjes. heel wisselend hoeveel ze eet. tussendoortjes iig 1x fruit en verder vanalles. ze mag ook af wn toe een snoepje uit de trommel. en als wij iets lekkers hebben mag zij ook (dus dat doen we vaak pas als ze op bed ligt).