Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, wat fijn dat je weer wat het is en dat het makkelijk te verhelpen is!

mik, hoe is het bij jullie?

puck, arme mini-puck! beterschap en fijn dat je voor olivier een afspraak hebt

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Puck, beterschap voor kleine!

Duster, nou dat is fijn dat je nu weet wat je hebt! Weg ermee met die pillen!

Fijne avond dames!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahahahaha. cause i'm a superwomannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yes i am!!!!!!!

allebei de kindjes liggen al op bed! wow !!! en dat in mijn eentje!!

ik ga even aan de poets., want om zeven uur is er nog niets leuks op tv. dus heb maar besloten de tv kast uit te gaan zoeken en eens flink soppen!

kussies!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hij vermaakt zich met het huishouden, maar het is wel zo dat hij wel binnenkort graag weer aan de slag wil. Hij gaat maandag beginnen met een traject bij een soort reïntgratiebureau. Kijken waar zijn talenten liggen enzo en wat hij wil.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, klinkt alsof jij er weer bent, geen pijn meer??

@Duster, wat goed zeg, hopelijk knap je nu snel op!

@Puck, oei beterschap voor je meisje! En over 2 weken dus fysio, drukke boel daar.

Zo dames, wij gaan zo op verjaardag. Ook chippies eten ;)

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee het word minder denk ik! ach ben sowieso geen zeikerd hoor. ben verdorie bevallen en dan zal ik me tegen laten houden door wat pijn? no way

ach manlief belde net en die zit alleen maar te spugen in duitsland. begon onderweg en is supermisselijk. hopenlijk is het bij hem ook maar een dagje!
    anders is het mooi klote van zijn vakantie!

kus

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh ja foto van mij op de bruiloft bijna vier jaar geleden in mijn album!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

He bah wat naar zeg! Hoop dat je snel wat vindt!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Stoer joch is het ook he! :)

@ Puck, he bah wat sneu!

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, dat klinkt goed. en hebben jullie nu vakantie??

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jahaaaaaa!! Proost dames, heb een lekker wijntje! :D

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Das helemaal waar.
    Ahh arme man!!!

Mooie foto, heb het idee dat ik die al eens gezien had...

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ooooow en een lekker muziekje hahaha!

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Och Mik wat sneu voor je mannetje.... Geniet maar lekker even van je tijd voor jezelf. Hij is er zo weer! Ik vind dat altijd wel lekker, het rijk voor me alleen! :D

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Werd door mijn zwager gebeld dat ons neefje is opgenomen in zh met rs virus...:(

Ze waren nog erg op tijd zeiden ze, kan nog wel zijn dat hij de dip nog krijgt.

Hoe ging dat bij Jort ook alweer Lauwie? En nog meer mama's ervaring hiermee? Hij is 2 weken oud...

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Och jeetje Puck, wat zielig zeg! Beterschap voor het kleine mannetje!

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, wat wil je weten? jort was ook 2 weken oud. ze leggen m aan de monitor (hartslag, ademhaling en % zuurstof in het bloed (saturatie)) en als ze denken dat hij ondersteuning nodig heeft dan geven ze dat

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik wilde idd graag weten wat ze doen, mijn zwager vertelde wel het een en ander maar ik was nog iets te verbouwereerd om alles op te slaan...

Hij lag aan de monitor. Mijn zwager had het ook over een sonde, die had hij nu nog niet dacht ik...

Misschien hoor ik vanavond nog meer, ze zouden nog bellen.

Ze belt nu...

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Puck: Nou moet je stoppen hoor met al dat nare nieuws! Twee weken oud...wat sneu! Jasper was een paar maanden toen hij het had en dat vond ik al niks, maar dan zijn ze wel al veel sterker. Bij Jasper zat er na het puffen met ventolin voldoende zuurstof in zijn bloed en klonk alles stukken beter dus mocht hij mee naar huis, maar zo'n ukkepukje houden ze daar zeker weten!

@ Duster: Weg met die pillen! Ik hoop zo dat je nu lekkerder in je vel komt te zitten!

@ QB: Verwen jezelf maar een beetje hoor! Een vette hap en drank...oef als dat morgenochtend maar niet tegenvalt!

@ Setteke: Het is voor jou wel fijn dat je alles zo achter kunt laten als je gaat werken, maar ik denk dat het voor Hilbrand wel fijner is als het huisvaderen straks weer over is!

@ Mik: Oh, dat is ook sneu. Hopelijk is het morgen over en heeft ie nog wat aan zijn weekendje!

@ Lauwie: Bedankt voor de link. Ik heb m onder m'n favorieten gezet en ga er morgen even naar kijken!

--------------------------------------------
    Ik slaap al nachtenlang slecht en voornamelijk door het gesnurk van Jeroen. Hij is gestopt met roken en heeft wel een beetje afkickverschijnselen en is wat aangekomen en is dus vreselijk gaan snurken. Vannacht slaapt hij in thomas zijn bed en Thomas ligt bij mij, want ik MOET slapen en niet een paar uurtjes, maar gewoon minimaal 8u (liefst 100 haha). Dus ik duik er lekker in. Knallende koppijn en drukke dagen voor de boeg! Morgen om half 9 de deur alweer uit voor zwemles. De laatste keer op zaterdag, we gaan naar de vrijdagmiddag! Fijne avond allemaal!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    als hij niet meer goed drinkt krijgt hij een sonde idd.
    jort dronk nog wel maar die kreeg regelmatig flesjes ipv uit de borst omdat dat makkelijker drinkt.
    en ze kunnen zuurstof geven op verschillende manieren.
    en als ze benauwd zijn kunnen ze ook dingen doen (pufjes ed)

Deel Deze Pagina