@Puck; Nog iets gehoord van je neefje? Het is wel weer tijd voor positief nieuws van jouw kant @Sjudith; Leuk dat je een cursus gaat volgen. Jammer van het weekend @Sjorsje; Nog gefeliciteerd met je behaalde examen @Settkeke; Jij ook nog gefeliciteerd en een fijne vakantie @Petra; Ik heb het toevallig een tijdje geleden met Dirk over jullie spelletjesavonden gehad en sindsdien staat de tv hier veel vaker uit. Dan maken we een legpuzzel of doen een spelletje. En het bevalt ons SUPER Dus ook namens mijn mannetje BEDANKT!!!!!!! @Mik; Fijn dat het goed ging Gisteren overdag leken we allemaal weer opgeknapt, maar nadat Dirk naar zijn personeelsfeest was vertrokken, werden de achterblijvers weer ziek :x De kindjes hebben gelukkig wel lekker geslapen, alleen ik heb de hele nacht naar de WC-pot gerend 8)
@Linka, lastig hoor!! @Binna, hard op namenjacht, maar nog niets gevonden. @Petra, getver weer zon rotverhaal,. @Juud, wat gaat je zwager doen? Jammer hoor!! @Mik, wat een goede nacht!! Haha, hopelijk heeft je vriend het goed gehouden op de eerste avond!! @Duster, wat leuk, dat jullie de tv uitzetten enz. Beterschap Zo, ga lekker tukkie doen met Djim!!
manlief heeft gebeld. hij heeft op een matras in de woonkamer geslapen want zwager snurkt verschrikkelijk hihih wel nog een keer gespuugd vannacht maar voor de rest ging het goed. nu aan het skien! heerlijk hij had er zin in. wel zielig mijn vader snurkt en zwager ook. dus manlief kan nergens heen. alleen in de woonkamer slapen hihih
jeetje zeg. donique heeft volgens mij geen korts , spuugt niet meer ....................... maar ze is zo slap als een vaatdoek. heb haar om negen uur uit bed gehaald. (werd wakker van de stofzuiger) en daarna heeft ze alleen maar op de bank gehangen van ellende. en om elf uur heb ik haar weer in bed gelegd en nu slaapt ze ngo steeds! ze drinkt en eet amper. moet ik me zorgen maken of is dit gewoon na ziek zijn? miranda morgen moet ik afzeggen meis. hoe erg ik het ook vind want had er zelf echt zin in. maar met donique gaat het op dit moment echt niet! en dat is voor niemand leuk! zal je ook nog even smsen! kan je je meisjes het vertellen . vind het zo lullig want we hadden er echt zin in en jouw meisjes ook! we gaan snel afspreken hoor meis! anders zaterdag 19 februari? dan moet manlief toch werken dus kunnnen wij lekker daten? kussies
Ben weer trug van de Arbo arts en moet minder gaan werken moet nu 2 hal e dagen werken van 4.5 uur ben benieuwd
Binna hoop dat je het op die manier vol kunt houden tot je verlof meis. Puck wat schrikken zeg... Tess lag aan de hart/longbewaking, beademing, sonde en ze had een infuusje. Sjorsje, mark is nu naar het postkantoor om het pakketje te verzenden. De kamer van Tess is vandaag geschilderd, helaas was het goede behang niet binnen gekomen bij de behangwinkel dus is er nog niet behangen. Dat gaat dus gebeuren als het behang wel binnen is. (ergens deze week) Ik heb vanmorgen een taartje gemaakt, rood met roze rozen erop. De vulling heb ik gemaakt van hazelnoot botercreme met banketbankersroom en duo penotti... heerlijk!!
Lekker hoor Carmen, mjammie! Heb lekkere luxe koeken in huis gehaald, heb weer zin in met bakkie koffie, haha! Erg he Mik, toch wel leuk voor je manlief dat hij probeert! Snurken, haha ben stokfdoof voor, haha! Binna, goed luisteren idd! goed halve dag werken!
Binna; fijn dat ook de Arbo arts vond dat je minder moet werken. Hopelijk kun je dit nog een tijdje zo volhouden! Duster; balen zeg dat je nu wakker bent geweest door zelf op en neer naar de wc pot te rennen. Carmen; jammer zeg dat het goede behang er niet was. Ben benieuwd naar het resultaat hoor! Hier vanmorgen even boodschappen gedaan. Mijn ouders kwamen even om daarbij te helpen. Mijn pa op Danique passen en ik met mijn ma even boodschappen doen en nog even in wat winkels gekeken. Dat moet ik dus nu bekopen met een pijnlijke buik. Onderweg ook al een aantal onprettige buiken gehad, en nu dus uitgeteld op de bank. De rest van de dag moet ik dus ook verplicht op de bank zitten. Danique is aan het spelen; hoeft niet naar bed zegt ze en lijkt ook niet moe, dus laat haar maar. En anders gaat straks de dvd van k3 aan, dan kan ik ook rustig blijven zitten
Binna, fijn dat de Arbo het ook inziet. Duster beterschap. Carmen, dan zie ik 'm begin volgende week wel verschijnen. Koeken, jammie, ik wil ook. Zit alleen op m'n werk, dus moet tot vanavond wachten. Krijg trouwens vanavond frietjes en Ard gaat zelf loempia's maken, ben benieuwd.
Sooow, wij hebben vanalles geshopt voor sil haar meidenkamer, morgen gaan we aan de slag en krijgt ze ook eindelijk een grotemeisjesbed en een grotemeisjeskast. Bye bye ledikant en commode! Het wordt echt superleuk denk ik hahaha!
Wat lief dat jullie zo naar mijn neefje vragen! Hij heeft vannacht meer zuurstof gekregen, hij heeft nog een maskertje, geen neusbrilletje. Eten spuugt hij uit, nog geen sonde. Ze denken dat hij nog aan het begin van de ziekte zit dus dat het nog erger wordt. Het is afwachten... @ Judith: Jammer dat jullie niet naar Ardennen gaan. @ Mik: Beterschap voor jullie allemaal! @ Binna: Kalm aan doen hoor! @ Alieke: En jij doet ook maar even een stapje terug! Kalm aan doen hoor! @ Duster: Beterschap! @ Tesske: Dat klinkt als een heerlijk taartje! Ik wilde ook nog een taartje bakken voor onze dame die vandaag 9 maanden is, maar we zijn hier toch ook niet allemaal fit. Ze heeft een erg leuke knuffel gehad straks en onze krullenbol een treintje bij de speelgoedwinkel, ze zijn er allebei erg blij mee
Kijk mijn eerste zelf gemaakte bouwsel! 24 febr. ga ik een basis workshop doen want moet nog veel leren hahaha
Carmen, goed gelukt hoor voor de eerste keer. Hopelijk smaakt ie lekker, de vulling klonk in ieder geval goed. Juud, jammer van jullie weekendje. Setteke, wat leuk de kamer opnieuw inrichten. Puck, gefeliciteerd met de negen maanden.
Carmen; ziet er goed uit! Hopelijk smaakt hij net zo lekker! Puck; gefeliciteerd met mini puck haar 9 maanden. Ze is ook alweer ruim een half jaar bij jullie of niet? Vind je het niet vreemd dat je haar eigenlijk al vanaf kleine baby in huis hebt, maar niet zelf bent bevallen van haar? Niet dat ze daar meer of minder 'waard' om is hoor, maar vroeg het me gewoon af. Zo nu en dan zie ik ineens foto's van Danique of denk ik aan de bevalling lijkt me zo raar dat je dat bij haar niet hebt. Juud; wat balen zeg niet naar de Ardennen Setteke; leuk zeg al die spullen shoppen! Had je volgende week vakantie? Kun je wennen aan je nieuwe baan? Ik heb even een uurtje op bed gelegen. Danique wilde graag boven spelen en heeft heel lief broodjes gebakken in haar keukentje. Ik heb dus heerlijk op bed liggen lezen en moet zeggen dat mijn buik een stuk beter voelt.
Meis denk je ook aan je zelf is niet goed hè baby geeft aan hè mam doe eens rustiger aan (ook op je werk hè )