Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik weet het Binna. Maar gelukkig voelt het nu weer een stuk beter.
    Een uurtje rust doet wonderen. Maar zodra ik straks weer aan het lopen ga gaat het weer mis denk ik.
    Komt gewoon doordat ik vanmorgen 2 uur lang gestaan en gelopen heb. Dat is gewoon teveel voor mij tegenwoordig.

Heeft trouwens iemand ervaring met blaasontsteking en hoe dat voelt in de zwangerschap? Ik heb het idee dat ik dat misschien wel heb. Heb constant het idee te moeten plassen. Er komen maar een paar druppels, de laatste week geregeld een pijnlijke buik ook als ik gewoon rustig ben. Dus dacht daar aan.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke ik zou voor de zekerheid wat opvangen en de HAP bellen.

3. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Heb niet direct het idee dat ik daarvoor naar de HAP moet.
    Dacht dat het rustig even tot maandag kon wachten.
    Heb geen echte pijn ofzo en loop er al wel een halve week mee.
    Kan natuurlijk ook indalen zijn ofzo.
    Onze kleine ligt al helemaal met zijn koppie beneden dus op mijn blaas te drukken

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Als je er geen ergere last van hebt kun je inderdaad wel wachten.

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Puck, wat naar van je neefje. Hoe zijn zijn ouders er onder? Kunnen ze goed bij hem zijn in het zh?

Lauwie, ik vond het zelf een lastige houding om te voeden. Heb het alleen in de kraamweek met veel hulp een keer gedaan. Misschien kun je er op bv.com iets over vinden.

Lique, nog zo’n naar bericht over RS. Laat je het wel weten als het weer goed gaat met het meisje? Ik moet er niet aan denken… dit klinkt echt niet zo best…

Linka, dat klinkt niet als een hele gezellige tijd in je relatie. Wil je wel bij hem blijven?

Binna, met m’n buik gaat het goed. Ik voel het kindje niet heel veel (placenta voor, rustig kindje), dus af en toe wou ik dat het wat drukker was daarbinnen. Ise is gelukkig heel lief voor me, ook juist als ik rust nodig heb. Dat is wel heel fijn. Maakt Silver het je erg moeilijk dan?

Petra, we hebben wel een naam gelukkig. Alleen wil ik nog steeds een reservenaam (voor als het toch het andere geslacht is), maar dat komt er maar steeds niet van. Als Ise in bed ligt en we zijn samen thuis, kijken we vaak tv of dvd, of we gaan zitten lezen. We doen eigenlijk nooit spelletjes, vind het zo leuk dat jullie dat wel doen!

Juud, wat fijn dat je weer een leuke cursus mag doen. Het klinkt alsof je het helemaal naar je zin hebt op je nieuwe werk. En gelukkig doen ze het laseren steeds helemaal, dat ziet er toch leuker uit, kan ik me voorstellen.

QB, dat zal zeker raar zijn als je straks op een werkdag niet hoeft te werken. Heb je al reacties op sollicitaties ontvangen?

Mik, fijn dat jij een goede nacht hebt gehad. Hoop dat je man ook een leuk weekend heeft!

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Duster, aaah dat klinkt niet als een fijne nacht. Beterschap!

Mik, lekker laten slapen, dat kan heel goed nodig zijn om bij te komen van het ziek-zijn toch?!

Carmen, ziet er uit als een heerlijk taartje! Stukje opsturen? ;)

Binna, hoop dat het minder-werken je goed doet.

Alieke, doe nou toch eens wat rustiger aan meis vóórdat je weer pijn krijgt! (Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ja, we moeten het toch zeggen hè?!) Blaasontsteking heb je als zwangere weinig klachten aan, geloof ik. Je kan er wel harde buiken van krijgen.

Setteke, wat leuk dat Silke ook een grote kamer krijgt! Wel een afsluiting van een babytijdperk, of niet?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

#3307 Delilah, 29 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2011
    Hoi meiden,

Heb nog niks terug gelezen. Ben vandaag weer een beetje op de been na 3 dagen plat van de voorhoofdsholteontsteking. En van het leven op beschuit met drinken een paar dagen word je niet echt fit. Voel me nu ook nog niet optimaal maar we hadden vandaag de pret-echo dus ik moest wel op!!

De echo was echt superleuk!!!! En we weten wat we krijgen :D:D:D manlief zag het gezichtje van het kindje en zei "het lijkt een meisje" dus toen toch maar besloten om het geslacht te laten zien ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn HIJ HEEFT GELIJK GEKREGEN!!

We krijgen een meisje :D Zal zo even een fotootje spammen. Hoop snel wat mee te kunnen kletsen, iedereen alvast een fijn weekend!!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Delilah; Wat leuk een meisje erbij :) En wat een mooie foto, het is nu al een fotomodel. Beterschap!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Geweldig Delilah, leuk leuk, kreeg hier kippenvel! Zalig!

Chantico, idd, het is niet meer zo leuk, as maandag gesprek met psychologie. Ben ten einde raad eigenlijk, maar zie het wel.

Harde buiken, doe allemaal wel rustig aan!

Puck, zielig hoor!

11. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Delilah, wat gaaf een meisje!
    Konden ze bij jullie het hoofdje goed zien?
    Onze kleine ligt al eigenwijs in de goede houding, dus geen gezichtje meer te zien op de echo afgelopen woensdag

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    heeej delilah wat gaaf zeg een meid :) :)

@ Alieke denk je aan je zelf? En mail je me die fotos nog?

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    delilah wat gaaf joh een meisje erbij!!!

miranda ik zie je op dhet forum. morgen word echt niets. donique eet amper en is nog steeds niet lekker. dus dan ga ik niet naar zo;'n spoeelparadijs helaas. hopenlijk kan ik wel morgenmiddag eventjes met ze naar buiten toe want dat binnehangen is echt niets voor mij!

kus

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    `Toen ik belde over die harde buiken. moest ik eerst me urine laten controleren omdat je van blaasontsteking in de zwangerschap (op het einden ) harde buiken kan krijgen. dus zou gewoon je plasje weg brengen

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @delilah ooo wat leukk. en wat een mooi echo

@mik oo je meisjes zijn goed ziek he. knufff voor ze

@chantico soms maakt ze het me moeilijk maar ze kan ook wel onwijs lief zijn

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ all, dankjullie!

@ Alieke, wij konden het gezichtje prima zien. Ze ligt ook al een paar weken met het hoofdje naar beneden maar dat maakte voor de echo niks uit. Ze had alleen constant de handen en voeten voor het gezicht dus uiteindelijk maar een paar beelden van het gezichtje zonder iets ervoor maar de ligging was geen belemmering!

17. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; ik heb je mailadres volgens mij niet
    Dus als je me die pb't dan stuur ik je zeker wat foto's
    (zal er een aantal selecteren en je niet alles sturen)

Binna; ga ik maandag denk ik ook maar even doen. Kan ik toch gewoon voor naar de ha of niet?

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    binna nee ze zijn niet echt ziek meer maar gewoon slap en slapen veel. en dan vind ik het niets om met ze naar zo'n speelparadijs te nemen en niet te laten slapen. dat vind ik dan zielig.

maar ze hebben geen koorts of spugen niet meer. alleen sydney heeft nog diarree

maar als ik morgen zou gaan zou ik alleen gaan omdat ik het gezellig vind maar zou donique er geen plezier mee doen! en dat vind ik dan zielig.om met zo;n kind te gaan leuren.

nu heb ik gezegd misschien 19 februari!

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah wat leuk een meisje nu.

Chantico, ben ook erg benieuwd naar de naam (en dan moet je natuurlijk nog wel 'n keer naar een meeting komen voor de echte naam, haha)

Linka, ik dacht eigenlijk dat jullie nu dichter bij elkaar waren gekomen, omdat jullie nog steeds bij elkaar zijn. Maar het is eigenlijk nog steeds hetzelfde als vorig jaar dan?

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja Sjorsje, ging weer slecht dus, ik heb er geen hoop meer..... maar ik wil niet erover praten, we praten al elke dag over, ben al meer dan zat, beter genieten dan elke dag over relatie praten anders schiet niet op, morgen gaan wij zwemmen, eindelijk......

Deel Deze Pagina