Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Delilah, wat leuk: een meisje!

Binna, fijn dat Silver ook juist wel superlief voor je is.

Linka, jee daar schrik ik wel weer van. Sterkte met je gesprek maandag. Een hele dikke knuffel meis!

;) Inderdaad :D

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Even voor Alieke, een blaasontsteking kan vroegtijdige weeën opwekken, dus als je denkt dat je het hebt en toenemend last van harde buiken die pijnlijk beginnen te worden dan zeker je urine even laten checken. Ik heb gehoord van iemand die ermee door gelopen is en het kindje is daardoor met 35 weken geboren....

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje linka hier schrik ik best van. dacht inderdaad dat het een stuk beter ging!

hier ook wel eens strubbelingen maar denk meer dat het aan mij ligt als aan manlief. merk dat sinds ik kinderen heb meer bevestiginbg nodig heb van dat ik het allemaal goed doe en nog mooi ben en lief ben etc! en ook meer behoefte heb aan met ze''n tweeentijd. zodat ik niet alleen maar mama ben maar ook vrouw en geliefde!

maar gelukkig doet manlief erg zijn best om hieraan te werken. lekker ding!

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Set; thnx. Als ik het vermoeden blijf houden ga ik maandagmorgen even naar de praktijk om mijn urine te laten controleren.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, dat wat Setteke zegt heb ik ook wel eens gehoord. Zou er niet te lang mee wachten. Kan gewoon bij de Doktersassistente even gechecked. Rustig aan verder meid!!

@Delilah, ahhh wat leuk een meid (lijkt ook echt op de foto, hah) Wat een plaatje zeg!!

@Setteke, ook al weer een grote kamer aan het maken voor Sil, leuk hoor!!

@Linka wat onwijs vervelend dat jullie nog niet echt dichter tot elkaar zijn gekomen de laatste tijd. Succes maandag, zie je er helemaal geen heil in? Zwemse morgen!

@Mik, fijn dat de kids opknappen, jammer dat ze nog zo slap zijn. Had je laatst mijn mail nog ontvangen?

@chantico, zal het laten weten als ik meer weet van het meisje met RS. Klinkt inderdaad niet super hoopvol.

@Duster, kan je zelf niks doen aan vitamine D tekort?

@Sjorsje, hoe was de loempia??

@Puck, hopelijk snel goed nieuws over je neefje.

@Tesske, jemig wat een mooie taart, vooral voor de eerste keer!! Jammer dat het behang er niet was.

@binna, het is niet anders. Gewoon maar even aan overgeven en halve dagen gaan werken…

Zo kids liggen en mama op de bank. Eigenlijk weer een verjaardag, maar heb geen oppas geregeld, kan ik lekker optijd naar bed ;) Fijne avond dames!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Linka, klote zeg voor je dat je je zo voelt. ik dacht ook dat het over het algemeen wellekker ging omdat je ook veelmet vriiendinnen ondernam.
    Ik hoop dat jullie alles weer op een rijtje kunnen zetten en weer samen verder kunnen.

@ Delilah, van harte gefeliciteerd met je meisje , wat zul jij met je hoofd in de wolken lopen nu! Ik hoop dat je kunt slapen vannacht maar ik denk dat je de hele nacht aan het meisje in je buik aan het denken bent

@ Duster, ik vind het heel erg fijn om te lezen dat jullieook af en toe een spelletje doen of een puzzel (wateen goed idee een puzzel!) Wij plannen echt zo'n avond anders schiet tijd voor elkaar er elke keer bij in.

@ Lique,doe je nog een beetje bridgen?
    wij gaan vanavond klaverjassen en ik denk dat wij (ik en een vriendin) de mannen in ga maken.
    veel plezier vanavond met het lekker niksen

Zoals jullie weten is Roos altijd een mak schaap en Suze wel pittiger maar wel te doen. Ik heb de laatste weken (sinds Andy het zo druk heeft) een veel korter lontje en Roos is veelmeer aan het kijken hoe ver ze kan gaan.Ik moet wel wennen hoor aan dit nieuwe " gedoe"
    als Roosop de wc zit en ik ga na een tijdje vragen of ze al klaar is dan kan ze wel 5 minuten roepen bij-na
    Petra; " kom Roos dan krijg je je pyama aan"
    Roos: " metde prinsessen?"
    petra: " ja met de prinsessen
    na 2 minuten
    Roos: " Roos wil niet metde prinsessen"
    Petra; ja, die heb je nu alaan en de paarseligt in de was
    Roos:" wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ze is vanaf het begin bij ons ja... Nee ik heb dat gevoel niet, misschien omdat ze in eerste instantie niet zou blijven. Het gevoel van "eigen" groeit nu natuurlijk steeds meer, zie haar steeds meer als ons kindje.

Ik denk dat het komt omdat het allemaal zo gelopen is en we nooit de tijd hebben gehad om er zo over na te denken... Ik weet het niet hahaha!:)

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wat leuk Delilah, gefeliciteerd! Mooie foto ook zeg!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hij moet eens accepteren wie ik ben en ook dat wij gewoon leuke dingen moeten doen ipv elke dag over ons gevoelens praten enzovoort, hij geeft alleen maar kritieken en ik heb geen zin in sex enzvoort. maar goed....

Ik wil gewoon plezier maken, maar dat krijg ik geen kans voor, jammer....

Morgen lekker zwemmen ja, heb onwijs zin in en myrna mag vriendinnetje meenemen!

Fijne avond! Maken jullie maar geen zorgen om mij hoor, ik ben sterk dan ik heb gedacht!

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wij zitten ook vaker voor de tv dan dat we een spelletje doen hoor! maar we spreken dus wel ong 1 keer per week af. als we dat niet af en toe doen heb ik soms het gevoel dat we niks samen doen,alis dat natuurlijkniet zo.
    wat fijn dat jullieeen naam hebben!

ps die spatie van mij gaat natuurlijk niet meer goedkomen maar dat begrepen jullie misschien al

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @alieke je hoeft alleen maar een potje urine naar de asisitend van de ha te brengen en dan zegt zei hoe veder. ik moest de ha bellen tussen 1 en half 2 maar je hebt ook ha en assistentends dat je meteen kan horen hoe en wat. maar goed in de gaten houdenhoor.

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Linka: Jeetje wat naar, sterkte meis!

@ Alieke: Wat Setteke al zegt...laat maar even controleren dan!

@ Petra: Hihi die Roos!:D

Mijn neefje ligt inmiddels aan zuurstof en heeft een sonde. Het gaat redelijk met hem...

Ga nog even op de bank bij onze krullenbol zitten, hij kan niet slapen...

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, die conversaties zijn erg herkenbaar.

Linka, dat zal erg moeilijk zijn, succes maandag met het gesprek.

Lique, loempia was lekker, alleen het velletje was te dun en daardoor kwam ie niet helemaal goed uit de frietpan. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    delilah, wat leuk een meisje! je kunt het idd wel zien op de foto. mooi meisje hoor!

linka, wat vervelend dat het toch weer niet lekker loopt. knuffel voor jou!

chantico, het is me zelf gelukt. mocht jij het straks nodig hebben wil ik het wel uitleggen.

als wij straks weer avonden voor onszelf hebben moeten we ook maar vaker spelletjes gaan doen. deden we vroeger heel vaak. hebben oook heel veel leuke spellen.

vandaag met zijn viertjes naar amsterdam geweest. bootje uitgezocht en gelunched. ging heel goed ook in de auto.
    hele middag en avond kraamvisite. nu lekker hangen op de bank!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, vervelend dat ze denken dat Tijn misschien nog zieker wordt. als het dinsdag begonnen is zou vandaag wel zijn dip kunnen zijn. krijgt hij zuurstof door een snorretje? naar hoor!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, klinkt goed!!

@Lauwie, lekker chill nu!!! Helaas hier een vriend die niet van spelletjes houdt... arme ik.

@Petra, ja ik bridge 1x per week. Klaverjassen is ook leuk hoor!! Ik ben dol op spelletjes, helaas mijn vriend niet...

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mik, kan me goed voorstellen dat je niet met je meiden op stap wil als ze nog niet fit zijn. beterschap allemaal!

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    ik wil eigenlijk een abonnement voor de Efteling, maar vind het zo gigantisch duur......

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, misschien over een paar jaar?? en hoever woon je er vanaf?

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    er is geen bal op de tv lalala

Deel Deze Pagina