@ Mik, het is een rommelig kapsel dus kan gewoon hier en daar knippen lekker makkelijk Een strakke bob zou ik niet kunnen XD @ Carmen, he wat klote dat het weer niet zo goed gaat Trekken jullie het?
carmen, wat balen! denk je weer rs? of nog steeds? de boot gaat berend botje heten. niet zo origineel, maar wel leuk juud, foto zo?!
lauwie ik denk opnieuw want ze is 4 dagen hoest en snot vrij geweest. Ben bang voor rs maar kan natuurlijk ook een gewone verkoudheid zijn.. Vind berend botje erg leuk!heb je n foto vd boot? Juud we zijn allebei wel verdrietig dat ze nu weer de hele dag naar lucht moet happen en beperkt word in haar normale dagelijkse kunnen(ze kan bv geen gewone happen eten nemen want dan krijgt ze geen lucht, kan geen zin afmaken zonder adempauze tussendoor) maarja we kunnen er niets aan veranderen. Ben benieuwd naar je haar. Mik ik knip ook wel eens wat eigenwijze krullen weg hoor. Ik ga dutten, weet ook niet wat de nacht brengt. Trusten!
carmen, klote zeg! klinkt echt naar hoe benauwd ze is! binna, ben je blij met het advies van de arbo arts? fijn dat je iig minder hoeft te werken. jouw werk lijkt me ook wel echt zwaar! alieke, ook een beetje rustig aan he? duster, leuk de efteling. zei toevallig vandeweek dat ik daar in de zomer wel een keer heen zou willen. ot heeft een sprookjesboek gekregen en het lijkt me leuk om naar het sprookjesbos te gaan. en ik weet nog hoe mijn neefje zijn ogen uitkeek bij het carnaval festival. hoe vaak denk je dat je zou gaan?
Pfff, ik zit maar weer beneden met Jasmijn. We lagen al om 19u30 in bed, maar ik heb nog geen oog dicht gedaan... Om 23u30 heeft ze een zetpil gekregen, maar die doet nog niet zo veel. Ga nu maar even poker kijken
Het ia vannacht 1u30 geworden. Dus ik heb net Dirk er uit gestuurd en ik draai me nu nog eens lekker om
@Duster, je hebt groot gelijk, hopelijk slaap je nog even lekker!!! @Carmen, jemig wat vervelend dat Tess weer zo enorm benauwd is. Succes vandaag, hopelijk krijgt ze snel weer wat meer lucht. @Juud, kom maar op met die foto!! @Mik, mijn moeder knipte ook altijd zelf haar haar. Nu heeft ze medewerkers en mijn zusje, dus nu hoeft het niet meer, haha!! @Lauwie, ben ook benieuwd naar jullie bootje. Als je het niet origineel genoeg vindt, noem je hem toch Berend Bootje. Zo we zitten hier alweer even voor de tv, kids waren zeer vroeg door een nare hoest. Dus ik heb de keuken al gesopt, moet natuurlijk goed verdelen nu ik last van mijn bekken heb. Dus nu weer even rust, als het straks licht is, ga ik de auto even doen van binnen denk ik.
Goedemorgen dames! Wat is zo koud buiten, brrr!! Haha! Heb wel beetje lekker geslapen, gelukkig wel kon wel nog verder slapen want iedereen slapen nog, maar ben al klaar wakker! (ben sneller wakker nu ik geen medicijnen slik )
Goeimoegen meiden @lauwie ben er wel blij mee. Moet alleen nog even afwachten wat me baas met het advies doet @lique. Poe. Jij had er zin in vanmorgen @duster oei. Dat was geen fijne nacht hoop dat je lang kan uitslapen @teske. Hoe was jullie nacht met Tess wat erg dat ze er weer last van heeft. Als je nog kleine meisje kleding hebt hou ik me aanbevolen @juud. Foto foto @mik wow jij hebt er zijn in je huisje zal blinke na dit wiekend Wij gaan straks naar het zwemmbad. Ik genieten van hoe steve en Silver lekker gaan zwemmen en zo.
Mogguh allemaal! Heb ff gescrolled.. .. @Deli, leuk zeg, een meisje!! En wat een mooie echofoto, geweldig om te zien altijd! Denk idd dat ik dinsdag ook pas het echte besef heb.. Reacties nog maar 2.. waarvan 1 afwijzing.. ik geloof dat ik deze maand al 10 verstuurd heb, mensen reageren niet meer overal op helaas.. Nouja, als er op den duur maar 1 reageert en daar krijg ik een baan is het ook goed! Xx
@Binna, je moet wat en moet nu eenmaal verdelen. Ehh, wat je baas ermee doet. Wel voet bij stuk houden hoor, jij kan maar halve dagen werken , PUNT. @QB, ja das helemaal waar, er gaat er vast eentje reageren. Stort je je vrije tijd nu op de foto's?? Ja dinsdag zal wel een vreemde dag worden. Waar blijft die zon nou.......
@Lique, ja denk het wel. Zolang het kan met 2 kids natuurlijk.. Op dinsdagochtend en vrijdagochtend is Britt ook naar school, dan heb ik het huis alleen, normaalgesproken werkte ik op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus dan zou ik met de camera op pad kunnen gaan! En ik kan gelukkig altijd 1 van de oma's vragen op te passen, die hebben nu ook tijd over. Mijn eigen moeder helemaal, want die werkte ook bij mij op kantoor.. Enne, zon? Tis hier mistig joh! Moet zeggen dat het nu aan het optrekken is, maar verder dan 50 meter kan ik niet kijken vanuit mijn raam..
@QB,Hier ook mist, maar hangt hoog, haha!!! Helaas geen zon. Oh je hebt dus iig paar momenten voor jezelf. Das wel fijn!
binna je kan gewoon niet meer werken dan halve dagen en daar heeft je werkgever zich maar bij neer te leggen. Qb hoop dat je snel ander werk hebt. Duster slaapze nog ff! Mik hoe is het bij jou met alle zieken? De benauwdheid van gister is nu alleen nog n piepende ademhaling en kortademigheid. Wij gaan nu even de dingen aan de muur boren op tess kamer en vanmiddag even kijken of we naar het bos kunnen
Geloof dat hier wel zon achter de mist zit.. btje gelige mist.. Ja da's wel lekker, hoewel het eerst onwennig zal zijn, maar dat went wel. Kan gaan poetsen in huis, foto's maken enzo, komt goed!
@lique me baas zal er ook wel mee acoord gaan. maar hij kan me ook nog naar een naschoolze vestinging sturen. terwijl ik daar niks aan heb. want dan moet ik de hele dag staan. dus nog even afwachten wat ie zegt morgen
@Binna, dat kan hij dus helemaal niet. Halve dagen werken is. halve dag werken en halve dag rust! @Tess, veel plezier in het bos. @QB, hier is het nog blauwemist Ik ga de auto even doen van binnen. Kids gaan met krijt naar buiten, hebben ze zin in, ben benieuwd hoelang ze het volhouden. Anders gaan ze papa maar wakker maken