Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mik, was ze toen bij de oppas niet van slag?
    het voelt beter om het te vertellen, maar ik wil niet een ander met de eventuele stress daarvan opzadelen.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Volgens mij hebben we Lianna (en Yosyp) toen verteld dat ze een zusje kreeg en dat ze daarom naar opa en oma moest. Maar ze was natuurlijk toen net 2 geworden en had het totaal niet door.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej allemaal!

Ben er nog wel hoor! ;)
    Ben blij dat het volgende week eerst kerstvakantie is, even niet meer vliegen, rennen, jagen, sjeesen enzovoort..

Hier gaat alles goed, op de onzekerheid op ons werk na dan.. we weten nog niet wanneer en hoe we sluiten.. de bonden gaan vandaag om tafel met de nieuwe directie over een sociaal plan enzo en morgenmiddag moeten weer bijeen komen en horen we wat er vandaag verteld is.. ik hou mijn hart vast.. Ondertussen dus druk aan het solliciteren, maarja, met mij nog 183 man..

Hoe is het met jullie allemaal!?

Xx

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, op zich scheelt dat niet zoveel in leeftijd, toch. we hebben otje er wel heel erg bij betrokken en ze is ook erg onder de indruk van dora's mama die een baby kreeg, dus ik heb het idee dat ze het wel een beetje snapt.
    wat vond lianna er toen van om naar opa en oma te gaan wetende dat er een zusje kwam?

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee mijn schoonmoeder kwam die dag en ik ben toen (met weeen) op mij knien gaan zitten en heb verteld dat papa en mama naar de dokter gingen omdat haar zusje ging komen. en dat als papa en mama weer naar huis zouden komen haar zusje er ook bij zou zijnn. SUPERLEUK!!!!!! ze vond het prachtig. maar eerst mocht ze lekker bij oma blijven ne mte oma spelen! vond ze ook goed

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Met Myrna, ze was heel bewust en ze heeft mij gezien met oefenweeen en dat ze met mijn zusje mee moest gaan, maar was valse alarm en op uitgerekende datum kwam de vliezen dus hebben wij dirket me zusje smsje gestuurd en samen met mijn zusje Myrna wakker gemaakt om laten te weten dat ik moest bevallen..........tsjonje wat krijg ik hier tranen.......... Emotineel zucht...!

Ze was wel blij maar hartstikke jaloers.......zo gemeen naar jeroen kijken enzovoort, maar later ging goed......

Zo moeilijk was het maar heb haar zoveel bij betrokken met kleren kopen en echo's en mee naar VK enzovoort...

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Lauwie: toen Dionne geboren werd hebben wij Joelle ook naar opa en oma gebracht met de mededeling dat de baby geboren zou worden.
    Ze was toen net 2 jaar en vond het allemaal prachtig.

Toen Laureen geboren werd was ik voor controle naar het zkhuis maar had de meiden wel verteld dat de kans groot was dat ik in het zkhuis moest blijven.
    Toen ik op de verloskamer lag hebben we ze gebeld om te zeggen dat hun zusje echt die dag zou komen.
    Die waren toen helemaal door het dolle heen van de spanning.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miranda, foto van kerstboom komt zo aan van jouwe is heel mooi!

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Waar blijven de andere kerstbomen????
    (ik heb die van mij al geplaatst hoor)

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Haha Linka, gelijk geplaatst.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hahaha, eerst fotos en filmpje van myrna kijken en dan plaats ik de kerstboom! Even geduld, Myrna is belangrijker :p !

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    de onze..
    je krijgt het toch nooit zo mooi op de foto, he?

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    geen slingers?

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties. voor overdag twijfel ik niet meer, maar als ze 's nachts wakker wordt is het misschien allemaal wat hectischer. wat zouden jullie dan doen? we waarschuwen de buren vantevoren zodat mijn vriend haar zo af kan geven.

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, dat zie je goed :D

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zou het weldoen. even uitleggen is zo gebeurd. en anders is ze misschienn helemaal van slag omdat ze zo uit bed word gesleurd en ergens word neergezet zonder dat ze iets weet!

maar goed dit is mijn mening. jij kent je eigen kindje natuurlijk het beste! ik zou gewoon lekker op dat moment kijken en rustig erover nadenken. op dat moment weet je wel wat te doen!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    het sneeuwt hierzo. lekker k*t want het heeft eerst de hele dag geregend dus die mooie sneeuw blijft nu natuurlijk nooit liggen!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    van de voorkant is het wel een buik he?

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiendag!!!! alleen van de voorkant? ;)

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mik, ik denk idd dat we het dan ook beter wel uit kunnen leggen. dank voor het meedenken!

Deel Deze Pagina