Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Miepie je mag gerust even klagen hoor. Werk zoeken valt ook niet mee, ik weet er alles van. Ik hoop dan ook heel lang te mogen blijven waar ik nu zit.

Arri volgens mij is wakker worden met een harde buik toch ook niet helemaal goed. En geen ervaring met zwangerschapsjeuk, daar hebben ze toch zalf of poeder voor?

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik ga ff wat doen hier in huis! Dan is de dag ook zo weer voorbij!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mieppie dikke knuf men snap je hoor tis ook niet leuk meer zo

@linka dikken knuf heftig besluit maar ook knap dat je voor de kinderen kiest

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Komt omdat je blaas dan vol is, hoort erbij. Herken het van mijn zwangerschappen! Enneuh, tnx! :D

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Linka, wat een heftig besluit. Maar het klinkt wel als een besluit dat je met je hele hart maakt. Heel veel sterkte de komende tijd, met je eigen emoties en die van de meiden, en ook met het omgaan met Jeroen. Dikke knuffel meis!

We gaan snel een nieuwe matras kopen, die stond al een tijdje op ons lijstje. Nieuw hoofdkussen, ook fijn. En dan eens kijken of dat al helpt. Zo ja, dan heb ik blijkbaar echt last van de huisstofmijt en ga ik ook wel op zoek naar zo'n speciale hoes voor m'n matras. Ik wist niet dat je die ook voor dekbedden hebt (wel logisch natuurlijk), voelt dat niet vervelend als je slaapt?

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

ik heb ze zelf niet want mijn allergie is niet zo heel erg. maar schoonzusje heeft die wel maar merkt er niets vann met slapen!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    linka wat vervelend meis!

8. Chantico

Miepie, je mag hier zoveel klagen als je wil, het is ook echt niet leuk om telkens afgewezen te worden en graag te willen werken maar nergens aan de bak te mogen. Krijg je nog extra begeleiding bij het vinden van werk? Dat een consulent van het UWV ofzo voor je bemiddelt?

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Een aantal jaar geleden kreeg je zoiets vergoed van de zorgverzekeraar, maar dan zou je er even met je huisarts over in gesprek moeten gaan.

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Even snel gescrolld, maar na het nieuws van Linka ben ik er ff niet meer met mijn hoofd bij! Het is een beslissing waar ik niet helemaal verrast door ben. Je hebt het heel lang geprobeerd meis, je hebt echt aan jullie relatie gewerkt, maar het houdt een keer op. Sterkte meis, het zal best nog even pittig worden. Mooie foto van Myrna! Knappe meid!

@ Chantico: Klinkt niet als astmatisch, maar meer als een allergische reactie. Als je allergisch bent voor huisstofmijt dan zijn daar speciale kussens en dekbedden voor, maar dan nog kun je er last van houden. Ik heb daarom ook van die speciale hoezen gekregen. De HA heeft een aanvraagformulier ondertekend waardoor ik ze vergoed kreeg, maar dat is alweer een paar jaar geleden.

@ Miepie: Je mag hier best klagen hoor meid! Je doet zo je best om een baan te vinden dat het niet meer dan logisch is dat je af en toe enorm baalt!!!

@ Setteke: Super leuke meidenkamer!

----------------------------------------
    Sorry de rest ben ik kwijt. Ik heb een beetje overvol programma deze week! Vandaag is ff huishouddag bleh! Badkamer en 3 slaapkamers zijn schoon, alles is gewassen en nu alleen beneden nog even stofzuigen want manlief heeft de benedenboel afgelopen weekend lekker bijgehouden. Hij is gestopt met roken en zoekt afleiding en werkt super lekker mee in het huishouden, lucky me!!!

Morgen en overmorgen heb ik een abonnement op het ASZ ziekenhuis in Sliedrecht. Eerst met m'n ouders en woe met Thomas. Hij heeft gisteren voor de zoveelste keer op die bult gebeten en deze keer begon het te bloeden! Het is nu echt een joekel. Laat het maar snel woe middag zijn; En dan hopelijk bultloos, goed wakker geworden uit de narcose en weer lekker thuis!

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Setteke, dank je wel voor je reactie... heb geen enorm vol blaasgevoel, maar het is natuurlijk wel een logisch gevolg van een nacht slapen.

miepie, kan me zo goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit... het is niet niks; al zo lang solliciteren en dan telkens een afwijzing... vermaak je je overdag wel een beetje? een hobby? vrijwilligerswerk?

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, knuffel voor jou!!

@Linka, jemig meid wat een heftige beslissing, maar als het niet anders is, dan is het niet anders. Heel veel sterkte de komende tijd, zal allemaal niet makkelijk zijn.

@Arri, wat vervelend dat je zo moe bent, beetje bijslapen, waar mogelijk??

@Setteke, en wel weer even leuk zo thuis met de kids ;)

zo, wij gaan verven, heb het de hele dag uit weten te stellen, maar nu is het zover... haha!!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lique, best wel relaxed hahahaha!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Miepie... tjee meis.. dikke, dikke knuffel voor jou..

@Linka, ook voor jou een dikke knuffel.. wat een beslissing idd..

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Linka: Wow heftige beslissing! Al ben ik ook niet heel erg verbaasd. Knap van je dat je de knoop door durft te hakken, heel goed. Veel sterkte!

@ Miepie: Dikke knuffel voor jou. Is niet leuk als elke sollicitatie op niets uitloopt...

@ Mik: Beterschap!

@ Marleen: Ai dat klinkt niet lekker dat hij de bult open had gebeten, nog 1 dagje volhouden...

@ Lique: Succes met verven!

@ Arri: nee geen ervaring mee sorry...

Ga zo de hutspot maar een opzetten...

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Wat een moedig besluit! Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk ziet Jeroen snel in dat het voor iedereen het beste is om "als vrienden" uit elkaar te gaan. Dikke knuffel

@Miepie; Ook voor jou een hele dikke knuffel! Ik weet maar al te goed hoe verschrikkelijk moedeloos al die afwijzingen zijn :x

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Linka; wat een dapper besluit van je zeg! En Jeroen moet vast echt even wennen aan het idee. Ik hoop dat hij snel besluit dat dit voor de kinderen en jullie zelf een stuk bter is.

Miepie; Wat onwijs balen is het toch dat je weer 2 afwijzingen hebt gekregen. Al die mensen weten niet wat ze missen.
    En kan me voorstellen dat je er moedeloos en gek van wordt thuis. Hopelijk krijg je toch snel een goede baan.

verder ben ik alles alweer vergeten.
    Vandaag weer druk geweest met spullen uitzoeken op zolder en op de babykamer. Ik merk dat ik echt in een goede opruim bui ben. Kan goed weggooien haha.
    Verder ook nieuwe kruiken gekocht en weer nieuwe geboortekaarten boeken opgehaald.
    Raymond is nu mijn moeder naar huis brengen en ik ga zo eten koken. Kunnen we straks ook lekker eten.

Met mijn buik gaat het op het moment eigenlijk heel goed! Moet wel oppassen dat ik niet te veel loop. Vanmorgen even het dorp in voor de boeken en de kruiken was genoeg, maar een beetje rommelen in huis en vooral veel zittend doen is nog prima te doen! Dus daar ben ik wel blij mee

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, nu ff lekker rusten.

Miepie, wel balen eigenlijk, ik snap je heel goed dat je zo zat bent.

Setteke, ben je zo blij dat je hebt gehaald?

Marleen, kom op, nog even dan is thomas bultvrij!

19. Chantico

Ik ga zeker even langs de ha of ik een briefje kan krijgen voor vergoeding als ik zulk beddegoedspul ga kopen. Thanx voor de tips!

Marleen, heel veel succes gewenst bij je zh-bezoekjes!

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat krijg je wel chantico alleen moet je dan wel eerst een uitgebreide allergieentest!

Deel Deze Pagina