Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke, Ramona, Monja, Rami, Ray, Ramon.
    Wat is de tweede naam van Danique?

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    meisjes namen voor een tweede naam bij ons zijn ook welkom kort lief leuk stoer :D:D

@alieke ray Vindt ik stoer Desmond

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ linka,ik schik er wel van hoor van jullie plannen. Zeker omdat je nog maar zo kort lekkerin je vel zit en jullie gewoon een hele zware tijd achter de rug hebben.
    Kan het echt niet meer goedkomen?
    Ik vind het ook zo heftig voor de kinderen. En je hebt natuurlijk geen werk, moet je dan van een uitkering rondkomen en je eventuele nieuwe huis inrichten?

@ Tesske,he bah,ik hoop dat deze benauwdheid snelovergaat,gelukkig gaan jullie morgen naar de ka en kunnen ze iets voor tess betekenen

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, wat een heftige beslissing. ik kan me jeroens gevoel wel voorstellen. uit jouw verhaal begrijp ik dat hij er nog over wil praten en jij niet meer. dan zou ik ook verdrietig en boos zijn. hoop dat jullie een goeie oplossing voor de kinderen/jeslyn vinden.

puck, wat naar dat je neefje zo'n slechte dag heeft! zelfs met sonde spuugt hij het nog uit? krijgt hij geen c-pap? sterkte en beterschap! ook voor minipuck!

carmen, dat klinkt zielig! fijn dat je morgen bij de ka terecht kunt. wel verdrietig dat ze zo benauwd is! beterschap!

juud, mijn longen gaat heel goed. alleen pijn als ik hoest, maar ik hoest bijna nooit. leuk geslaagd op de boekenbeurs. was het nou dezelfde die ook in utrecht en nieuwegein komt?

binna, ben benieuwd wat ze gaan zeggen morgen

marleen, veel succes morgen en ook alvast voor overmorgen! weg met die stomme bult!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, hij wil elke dag over raten en ook waar kinderen bij zijn nooit leuke dingen doen en met zijn achterdochtige karakter heb ik nogal moeite mee.

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, ik weet ook helemaal niks over jullie relatie. ik bedoel alleen dat ik door jouw vehalen wel denk dat dit niet is wat hij wil en ik daarom wel snap dat hij boos en verdrietig is.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja idd dat is ook zo Lauwie :) Maar het is de beste om uit elkaar te gaan, ik weet dat het helemaal niet leuk is voor kinderen, het is verdrietig ja....

Hoe is dan met jort en met jou?

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Sjorsje, Danique haar 2e naam is Aline

Binna; ik vind Fleur erg leuk en ook Maud en Tess

Ik ga mijn bed in. Moet morgen weer werken.
    Pfff zou het stiekem helemaal niet erg vinden als mijn verlof nu al begonnen was :D

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @alieke echt grapig m
    Qua de namen. Fleur zo heet het kindje van me vriendin
    Maud zo heet hè kindje van me colgea
    En Tess hadden we toen bij Silver ook en nu weer maar past niet echt bij de eerst naam vindt ik

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna: Ziva, Zara

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Arme Tess toch weer... Komt het door het koude weer, Carmen? Of heeft ze toch weer iets opgepikt ergens (hopelijk geen RS again)?

Marleen, * duim duim duim * voor Thomas!

Ik zou het ook niet erg vinden als m'n verlof begon :D Ik wil nog 4 weken doorwerken, omdat ik op m'n werk anders stress krijg om dingen af te krijgen. Dan ga ik met 35 weken met verlof, is nu mijn plan. Eerst wilde ik tot 36 doorwerken, ook vooral met het oog op mijn werk, maar inmiddels denk ik 'de voorbereiding op de bevalling en komst van het kindje zijn belangrijker!'. Alleen gaat het me niet lukken, vrees ik, om al met 34 weken met verlof te gaan. Kan het wel proberen, maar wil ook een beetje relaxed die laatste werkdagen doorkomen.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, het gaat goed met ons hoor. ben alleen nog heel erg zoekende met zijn voedingen. lijkt nu wel of mijn hele dag draait om voeden, kolven, boeren, hikken, spugen, krampen, huilen, troosten, rechtop houden, infacol en nutriton ;)

chantico, dan is 35 weken een mooie middenweg toch? trek je dat nog?

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, hoe is het met je hoofdpijn?

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Alieke, jeetje moeilijk!
    Bo,Ray,Ramon,Rayen

Rayanne,Rayella, Raya,

@ Bina, geeen Zara doen he :p
    Britt, Roza,Kaya

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jort is weer verkouden. kan niet meer slapen zo gestresst raak ik ervan dat het weer rs zou kunnen zijn. voel me ook heel schuldig omdat de buurman een verkouden buurjongetje bij hem hield en ik het niet direct zag en toen niet de woorden kon vinden om te zeggen dat ik dat niet wilde
    word echt misselijk van het idee van nog een keer dat hele gedoe, van dat hij er ziek van is maar ook van het feit dat je dan geen controle hebt over wat ze met hem doen en van hoe dat voor arme ot zou zijn :(

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    jort & tess gaan gelijk op..

Heb een vreselijke nacht achter de rug waarbij niets hielp om het hoesten en de benauwdheid te verlichten. Ga ons nu aankleden en naar de dokter.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie oooo meis mij snap hè gevoel knuff. En hoop dat het hier bij blijft

@teske. O. Je arme meisje dikke knuf van uit hier voor jullie

@chantico hoop dat je rusig aan kan doen en dan met 35 wk met verlof kan Ben wel blij dat je bij ins gewoon gaat niks af hoeft te maken ik moet nog 6 weken werken en dan zit er een vakantie week tussen dus nog 7 weken

@linka de Z vindt ik niet zo mooi als de eerste naam met de 'S is

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie, je kunt er toch weinig aan doen om het verkoudheidsvirus weg te houden. Je kunt alleen hopen dat ie er deze keer zelf beter door komt.

Carmen, succes bij de KA.

Marleen, succes met Thomas.

Binna, moeilijk bij jullie voor een tweede naam. Resi is het enige wat ik kan bedenken.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sjorsje ik vindt hem best wel leuk. maar met de R is weer niet handig met de post. ha ha maak het ook wel moeilijk he.
    Dus geen R S Z en het begind met de S de eerst naam

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, zielig zeg! hoop dat de ka kan helpen!

sjorsje, ik denk zelf dat hij er vorige keer ook wel zelf doorgekomen was, al weet ik natuurlijk niet hoe het zonder het zuurstofsnorretje en de coffeine gegaan was. kindjes onder de 2 maanden nemen ze standaard op volgens mij.

Deel Deze Pagina