Augustus 2008 deel 10

Discussion in 'De mama's' started by binnabinna, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    lauwie de kweektest zelf is ook wel te doen maar er moet een staafje ver in haar neus en in haar keel en daar word ze uiteraard nog benauwder van. Dat heeft ze al vaak gehad.
    En daar wil ik haar niet mee plagen als de behandeling het zelfde is.

2. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    de eerste 11 maanden van Suze haar leventje vond ik het echt een makkie. Suze sliep veel dus behalve dat ik 2 kinderen moest voeden, aankleden en wassen enzo vond ik het niet zo druk.
    Vanaf 11 maanden trok Suze alles om en uit en kroop overal heen en werd het wat drukker.
    Nu heeft Suze echt een eigen mening en wil ze niet meer ruilen met Roos en willen ze de hele dag met hetzelfde spelen.

Boodschappen doen was altijd een makkie, ik trok de winkelwagen en duwde de duowagen. Nu loop ik met 2 ongeleide projectielen met een eigen minikarretje door de winkel. Roos blijft wel bij me, maar Suze loopt haar neus achterna. maar als ik achter Suze aanga houd Roos dat niet bij of die ziet wat anders.

al met al..................het is nu gewoon druk

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, haha ik herken het met die drukte. Ik ben blij dat Lianna al iets zelfstandiger aan het worden is, alhoewel dat vaak ook niet opschiet.

Gisterenavond is het trouwens geen van beide geworden: bad of vroeg naar bed. Lag er pas om 23.00 uur in, en dat is echt veel te laat voor mij.
    Heb sinds zaterdag keelpijn en vanaf vanochtend begeeft m'n stem het af en toe met praten. Dat wordt nog wat vanmiddag aan de telefoon.

4. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    carmen, dat snap ik, helemaal als het eigenlijk niet uitmaakt. hoe is de nacht gegaan? hoe gaat het nu met haar?

petra, dat klinkt druk idd! ot heeft al een uitgesproken mening dus dat wordt nog wat hier :D. hoe gaat het met de voorbereidingen? band gevonden? en voor het feest al een betere deal geregeld?

sjorsje, waarom was het niet gelukt om op tijd in bed/bad te gaan? succes vandaag

5. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lauwie je moet maar kijken meis. ik heb hem voor 250 staan maar wil er 150 vor hebben. ik ga volgend weekend of dat weekend daarna naar houten dus dan kan ik hgem meenemen als je dat wilt. maar wat ik zeg eigen keus. heb ook nog twee voetenzakken voor erin van nomad zilveren. erg gaaf als zeg ik zelf. die verkoop ik voor 50 per twee.

6. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    miranda ik kan ook eventueel volgende zaterdag de 12de., kijk maar eventjes welke jij kan. de 12de of de 19de!

kus

7. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen dames ;)

@ Mik, bah wat een rotnieuws! Was ze ook bij Sydney?
    (niet dat het het dan minder/meer erg maakt)

@ Lauwie, toch niet gek dat je verdrietig bent?

@ Arri, moeten we helpen met namen :p

@ Petra, jullie doen het super goed hoor! En logisch dat je het drukker hebt met nog een lopende kabouter ;)

@ carmen, hoe is de nacht gegaan?

Ik ga morgen naar de ha want ik hoest me de klere en lijkt op astma/bronchitis/zoiets...'s avonds enorm benauwd :(
    Heb nu spierpijn in buik en borst van hoesten!

8. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee ik ben wel bij haar geweest met controles maar ze heeft niet geholpen bij de bevalling. dat was haar collega twee keer!

het blijkt dat haar man van haar wilde scheiden en ze heel down was. heb er nooit iets van gemerkt vaag he? ze was juist een hele lieve vrolijke meid naar iedereen toe!

9. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mik, toch heftig!

10. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    JA VRESELIJK KAN HET OOK NIET LOSLATEN. MOET ER DE HELE TIJD AAN DENKEN HOE KUT ZE ZICH WEL NIET GEVOELD HEEFT oeps capslock

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie ik was NCIS aan het kijken en toen bleek ie nog eens 2 keer achter elkaar te komen.

Mik, zo zie je maar weer dat je nooit kunt inschatten hoe iemand zich werkelijk voelt.

Ik denk dat het tijd wordt dat wij onze duowagen ook te koop gaan zetten. We gebruiken nauwelijks meer.

12. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zou het ook doen. is zonde als ie maar staat te verstoffen! maar jullie hebben wel een leuke ! en handig.

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik zie er alleen tegenop om 'm helemaal uit elkaar te halen om te wassen.

Ga d'r maar eens een naar bed brengen, want die kan alleen maar huilen op het moment.

14. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjorsje, krijg je er wel meer geld voor ;)

pfff wilde lekker naar buiten met de kleine maar tis butweer :(

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud ons geluk kennende krijgen we er toch niet meer dan 20 euro voor.

16. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou die van jullie is toch hardstikke duur????

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ja die heeft iets van 700 euro gekost.

18. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjorsje, ik ken het :(
    Ik snap niet hoe mensen hun merkkleertjes verkocht krijgen of überhaupt kleertjes???
    Ik krijg het niet voor elkaar!
    Heb 2 paar Ecco's van Giulia, amper gedragen dus als nieuw! Krijg ze niet verkocht :( Zo zonde van mijn geld!

19. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wil ons huis pimpen en we hebben amper budget? Iemand ideetjes?

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb nu 4 zakken vol aan kleding buiten staan voor een of andere actie naar het buitenland. Krijg ze ook niet verkocht, zelfs niet op een rommelmarkt.

Haha, zelfs m'n vakantiehuisje krijg ik niet verhuurd, terwijl er al enkele aanbieders zijn die al helemaal vol zitten in de zomer. En dan hebben we zelfs 25% (in april mei juni september oktober) en 15% (in juli en augustus) korting erop zitten.

Share This Page