Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, jemig wat heftig, kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent.

@Sjorsje en Juud, laten we er dan maar vanuit gaan dat jullie enorm gelukkig zijn in de liefde ;) En het spel lees ik nu, haha!

@Lauwie, wat fijn dat je het wat zonniger inziet!! Lief dat je het opmerkt, haha! Ja we zitten hier een beetje in onzekerheid, oom van me (was tevens beste vriend van mijn vader) lijkt heel ziek. Morgen uitslag. Vorige week bloedtransfusie gehad en ook een beenmergpunctie.. En heb sinds tijden niet altijd zin om te reageren ergens op!

@Marleen, wat een toppertje!!

@Puck wat fijn dat het weer beter gaat met je neefje!

@Juud, hoe is je foon??

Zo ik ga Djim wakker maken, hapje drankje en dan gaan we naar de fysio. Volgende keer maar op een werkdag afspreken, heen met 2 kids is natuurlijk niet heel ideaal!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hey Marleen, goed van Thomas zeg! :D

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    De kinderen zouden alvast naar mn ouders gaan vanavond (daar zijn ze altijd op donderdag) maar Suze moest vannacht heel veel huilen omdat er weer een kies doorkomt en vanmiddag heeft ze ook niet geslapen, dus dat heb ik maar even afgezegd.
    Ik hoop dat ze vanavond wel gaat slapen want ik zit nu al vreselijk te gapen bij de dvd van sesamstraat

@ marleen, wat fijn dat alles goed is gegaan

@ setteke, heb je een paar dagen vrij?

@ miepie, hoe lang had je om over die baan na te denken? Ik zou het denk ik wel doen, al is het maar om even lekker in een andere omgeving te zijn, maar wat zijn precies de nadelen?

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Even reageren op mijn nieuwe BB hoor.

@miepie, heb ik nu helemaal gemist dat je een baan hebt aangeboden gekregen?

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb twee hele weken vrij! :D

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, wat heerlijk. Had je alweer zo hard gewerkt ;) Is de praktijk dicht?

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Kom alleen even zwaaien!
    Met Tess gaat het nog hetzelfde, morgenochtend om half 9 weer een afspraak.
    Fijne avond!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja idd de praktijk is dicht, mijn baas zit in Frans Polynesië. Ik heb er alweer een maand fulltime opzitten ;)

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, heerlijk toch. En slaapt Silke goed?

@Tesske, beterschap voor jullie!!

@Duster, hoe was het bij de dokter?

@Petra, wat lief dat je oma een goede nacht wenst!! Ik had het wel geweten ;) Hopelijk valt het mee!!

Ik ga zo wandelen. Kijk of we uit onze jas waaien.

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Suze na eenkrijsende huilsessie van bijna een uur in bed gelegt waar ze gelijk in slaap viel, gezellig met roos gegeten. even gauw met de hond gefietst en nu gaat deze duizendpoot ;) opde bank liggen waar ze waarschijnlijk over enkele momenten in diepe slaap is

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, is Suze ook zo huilerig de hele dag door. Ik word helemaal niet goed van Jorja. Zodra die wakker is begint ze al. En tuurlijk snap ik dat ze huilt als Yosyp of Lianna d'r omduwen of vervelen, maar ze begint vaak ineens te krijsen en dan sta ik al op het punt om er een op d'r of z'n flikker te geven en dan blijkt de tante gewoon in d'r eentje ergens te zitten.

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjorsje: wat herkenbaar....

@Lique: Bedankt voor het vragen, antwoord zie hieronder, ha, ha

Vanmiddag dus bij de HA geweest. Jasmijn is verder gelukkig gezond, Matthijs heeft oorontsteking en heeft nu antibiotica. Ik heb een zeer positief gevoel bij haar en het is gelukkig mogelijk om over te stappen. Ze zei ook dat ze me nooit ineens had laten stoppen met de anti-depressiva....

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen, wat super dat het zo goed ging! stoer hoor van thomas!!

lique, gatsie wat naar. kan me voorstellen dat je daar minder zin van krijgt in dingen. ik duim voor een goeie uitslag!

carmen, sterkte weer voor vannacht!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, fijn dat je bij haar ook terecht kunt! heb je met haar een afspraak om alle klachten en medicatie door te nemen?

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Duster; wat fijn zeg! Hopelijk kan je bij haar terecht met al je vragen, problemen en moeilijkheden. Bah Matthijs ziek, ook niet leuk!

Carmen; sterkte met Tess weer vannacht. Wanneer moet het weer wat bter gaan met haar, of zeggen ze dat niet?

Set; alweer een maand fulltime gewerkt. Bevalt het? En Hilbrand alweer uitzicht op werk?

Lique; bah wat een naar bericht zeg!

Marleen; wat een kanjertje is het toch! Hopelijk slaapt hij en jullie natuurlijk ook vannacht goed!

Mik; wat een naar bericht van je vk zeg! Dan zit je heel diep lijkt me

Sjorsje; leuk zeg een knuffel voor Lianna, zal ze vast blij mee zijn

Juud; dat verkopen bij mij gaat ook niet super. Heb van het weekend heel veel boeken verkocht, kwam een handelaartje, maar echt rijk word ik daar niet van hoor. Kleertjes heb ik nog nooit op internet gehad, maar ik denk dat mochten wij straks een jongen krijgen ik in 1x de hele zooi meidenkleren erop zet.
    Dus niet per setje ofzo, maar als partij. Zal het ook wel niet veel opleveren, maar goed, beter iets dan niets.
    Hema heeft nu ook broekjes die altijd 8 euro zijn. Maar inderdaad soms is het ook net best duur, maar dat vind ik tegenwoodig met alles (zal ik dan toch nog een zuinige nederlander worden?)

Iemand wel eens een gipsbuik gemaakt? Wij willen het proberen, gewoon met gipsverband. Iemand nog tips/adviezen/ideeen?
    Ik moet het gipsverband nog bestellen, ga dat van het weekend doen denk ik.

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lawie: Nog niet. Volgende week bel ik mijn HA of hij alle gegevens doorstuurt en daarna kan ik haar bellen voor een gesprek

@Alieke: Ik heb het tijdens de zwangerschap van Matthijs laten maken. Wat wil je weten?

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, slaap lekker!!

@Marleen, heeft hij nu nog hechtingen of iets?

@Lauwie, ja is gewoon afwachten en duimen....

@Duster, wat fijn zeg. En had ze ook nog plek bij haar in de praktijk? Ahh arme Matthijs.

@Alieke, hier totaal geen ervaring met gipsbuik, zou het echt niet weten. Succes!!

@Tesske, goede nacht!

zo heerlijk gelopen, zit nu met een rode boei op de bank, van wind en kou haha!!
    Ga er zo lekker in! Fijne avond dames!

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Duster; heb jij het laten maken of zelf thuis gedaan?
    Wij willen het dus samen thuis doen, dus ben benieuwd naar ervaringen. Wat moeten we wel doen en wat moeten we nu net even niet doen.

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke: Wij hebben het zelf gedaan en Dirk vond het verschrikkelijk, ha, ha. Het is nogal een gepriegel (is dit wel een nederlands woord???) Maar tijdens de zwangerschap van Jasmijn vroeg hij waarom we het niet nog een keer deden, dus het is het waard. Ik zou het niet te laat in de zwangerschap doen, want je moet een hele tijd stil zitten. Wij hadden een makkelijke tuinstoel in de badkamer gezet, recht naast de wastafel. Dit zat lekker en Dirk kon het gips nat maken en meteen op mijn buik leggen. Het is even de handigheid er in krijgen, maar daarna gaat het best snel. Dit moet ook wel ivm het uitharden. Misschien een idee om eerst "droog te oefenen" of een paar stukjes op een ballon (voor de rondingen)

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hi ladies! Ik had vanavond gezellig vrienden op bezoek, dus weinig tijd voor zp voor het slapen gaan. Heb even snel geschand en alleen opgemerkt dat Thomas het heel goed heeft gedaan vandaag. Fijn hoor, Marleen!

Deel Deze Pagina