Augustus 2008 deel 10

Discussion in 'De mama's' started by binnabinna, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, wat goed!! Gefeliciteerd!!!

@Binna, oei das wel heel vervelend ja. Is er op de administratie niet wat werk voor je te doen? Misschien niet zo leuk, maar dit lijkt me ook geen optie. Nu rusten gaan hoor!!

@Mik, oei lastig verhaal... hopelijk heeft de gyn een oplossing, naast het condoom natuurlijk.. Wel lekker dat de pijn voor de rest weg is!

@Miepie, ohh hopelijk wordt ze niet ziek. Mooi dat je niet 'gedwongen' werd er te gaan werken.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique wij hebben in het pand zelf geen adminstratie dat is bij ons echt een aparte lokaite. en met mijn dislextie kan ik dan alleen gaan kopieren en telefoon aan nemen ;)

@settke jeeeee wat super

@juud wat kut van je astma

3. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    setteke:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

GEFELICITEERD MEIS!!!!! :)

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Super!

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    #3725 marleen2109, Feb 3, 2011
    Last edited: Feb 3, 2011
    Zo weer even gescrolld...

@ Lauwie: Als ik zou moeten kiezen tussen moederinstinct en cijfertjes op een monitor dan ga ik echt voor mijn moederinstinct en niet alleen maar van de cijfertjes uitgaan. (In sommige gevallen zeggen cijfertjes natuurlijk wel heel veel, zoals de saturatie bijv). Door alles wat je de afgelopen weken meegemaakt lijkt het wel alsof je een beetje onzeker bent geworden en dat is nergens voor nodig! Je bent misschien wat sneller overbezorgd door wat je de laatste weken al hebt meegemaakt, maar dat is meer dan logisch! Niet aan jezelf twijfelen en laat je ook niet ompraten als jij het anders voelt meis.

@ Duster: Fijn dat je bij de andere HA terecht kunt!

@ Juud: Welkom bij de club... Hopelijk heb je de pufjes niet al te vaak nodig!

@ Mik: Dat wordt aan de condooms denk ik...

@ Binna: Ik kan me voorstellen dat je dit niet prettig werken vindt en het is inderdaad ook niet leuk voor je collega's! Kun je niet van de groep afgehaald worden en iets van de administratie doen?

@ Miepie: Het is maar wat met die banenzoektocht van jou. Je doet zo je best... ik hoop echt dat je snel iets leuk vindt!!!

Verder weet ik het ff niet meer. Ik zit het stofzuigen al bijna 1,5u uit te stellen dus dat ga ik nu toch maar doen. Ze liggen allebei in bed. Thomas kijkt lekker in ons bed tv. Het gaat echt super goed, hij heeft nergens last van. Er zit binnenwaarts een oplosbare hechting en de rest is dichtgebrand. Er zit een klein streepje, maar dat zit al dicht waardoor hij alles gelijk al kon eten en drinken. Het is nog ietsjes opgezwollen, maar ook dat trekt al weg! Gisterenavond kon ik niet in slaap komen. Ik zat met mijn gedachten ineens weer op de OK en toen besefte ik eigenlijk pas wat er nu allemaal gebeurt was. Ik was zo met Thomas dat ik mijn eigen spanning weggedrukt heb en dat kwam er 's avonds pas uit. Ik heb gewoon eventjes zitten huilen toen ik besefte hoe kwetsbaar die ukkies zijn, maar ook hoe flexibel ze zijn. Ik schoot er gewoon vol van! Nu ga ik echt stofzuigen!

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0

Lique, we dachten hetzelfde haha!

Oh ik vergeet Setteke helemaal :)
    YEAH!!!! Gefeliciteerd!!!

7. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    #3727 Tesske, Feb 3, 2011
    Last edited: Feb 3, 2011
    Lauwie ik begrijp dat je niet wilt dat de artsen Jort zieker zouden 'maken' dan hij is maar ik ben er van overtuigd dat de artsen uit ervaring met de beste bedoelingen die monitoren en apparaten aan een klein heel erg kwetsbaar kindje koppelen.
    Beter te veel apparaten dan achteraf denken 'hadden we dit maar gedaan' .
    Ik ben normaal gesproken ook van de mama intuïtie maar het is ook niet verkeerd om even de hartslag en zuurstofgehalte te laten checken, kindjes kunnen niet heel ziek ogen maar het kan zo ineens omslaan is mijn ervaring met Tess.

Juud wat balen dat je astma blijkt te hebben ontwikkeld.

Setteke gefeliciteerd!

Marleen wat een spanning brengt zo'n ingreep met zich mee he.

Wij gaan door met de pufjes iedere 3 uur en heb 2 andere receptjes thuis liggen die ik naar de apotheek kan brengen als ik vind dat Tess het nodig heeft, verder arts bellen als ik het niet vertrouw.

8. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, maar je kan toch wel telefoon aannemen of iets. Dit is ook geen werken. Of zou je dan liever boventallig op een groep staan.

@Marleen, inderdaad!! En aan het stofzuigen gegaan?? De overlevingstechniek van de mama denk ik, later komen de emoties...

@Tesske, hoest bij jullie??

9. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Binna heeft de bedrijfsarts aangegeven dat je therapeutisch moet werken? Want dan mag je werkgever je niet voltallig inzetten en moet je dus extra gepland zijn.

Miepie, wat zegt je jobcoach er van dat je zoveel afwijzingen krijgt?
    Kan me voorstellen dat het heftig is een week zonder je mannetje, krijg je nog een beetje hulp met de kleintjes van de oma's?

Ik ga straks gezellig schaatsen en borrelen/eten met mijn collega's!
    Heb er zin an!

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    Ik kwam even spieken wat de HA gezegd heeft...

@ Lique: Stofzuigen is klaar :D. Nu nog even dweilen :(

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    Goed he! Ben zo trots!

Maar eh... hoe is het met jou? Ben je al dingen aan het regelen? Is de sfeer wel een beetje uit te houden, want jullie wonen nog wel bijelkaar toch?

------------------------------------
    Zo klaar met dweilen, moet alleen de keuken nog doen en eigenlijk 2 overvolle wasmanden vouwen, maar HEB GEEN ZIN MEER!!! ;)!!!

Oja Juud, Tamara (remember :D) is bevallen van hun 3e dochter! Sofie Roos.

In dec zijn vrienden van ons papa en mama geworden van Roos Sophia. De naam Roos is echt helemaal hot geloof ik :D!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Marleen, kan ik me wel voorstellen dat je zo trots op bent en ja gaat goed in huis en wij doen nu normaal tegen elkaar, hij heeft bloemen gekocht. En is vroeg naar huis gekomen omdat er geen werk is, maar wij doen wel normaal ivm kinderen en me schoonouders komen straks. En ik heb mail gestuurd voor hulp ivm fanicineel en huis, tot nu nog geen reactie.

Mik, vervelend dat je niet tegen de pil kan.

Lauwie, volg je hart maar meis!

tess, veel plezier met schaatsen, heerlijk!

13. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, weet je al wat je gaat doen?

@ Carmen, sterkte!

@ Mar, hoe is het met Thomas? En Tamara ken ik nog :p Hoe heten de andere kids? Heeft Tamaar geen hyves haaha kan ik ff spieken ;)

Ik heb ff de kamer verbouwd en schoongemaakt ben trots op mezelf haha

14. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @juud, hoe zit het met die andere kamer ;) foto's ???

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Mag ik even gillen?

Eind van de ochtend met Olivier naar ha geweest omdat hij alweer 2 dagen koorts had en huilerig, hangerig en zelfs een beetje apathisch was op bepaalde momenten... heeft hij hoogstwaarschijnlijk de waterpokken *zucht* Hij voldoet aan alle symptomen, hij heeft alleen nog geen blaasjes...

Ik wil graag dat heel snel de zon weer gaat schijnen en dat dit soort gekkigheid ophoudt!

*Klaar met gillen, ga nu bijlezen*

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Matthijs heeft nog koorts, maar voelt zich verder prima :)

@Binna@Alieke; Je moet vooraf vaseline op je buik smeren. Een bepaalde houding zal vast mooier zijn voor je buik, maar ik heb voornamelijk naar het comfortabele gekeken :D Een lekkere 3-standen tuinstoel en heerlijk een beetje achterover liggen 8)

@Marleen; Ben helemaal vergeten te reageren op je stoere jongen. Wat een grote jongen zeg, ik snap wel dat je daar trots op bent

@Setteke; Gefeliciteerd!!!!!!!

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Met ons: zie eerder berichtje....

Met neefje gaat het goed maar mag waarschijnlijk morgen nog niet naar huis, dat is nog even afwachten...

Hoe was het met jou bij ha?

18. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @alieke, ik heb wat meubels in de huiskamer veranderd, ziet niemand wat van tenzij je mijn huis kent.

@linka, mss doet hij nu zo zijn best dat het weer goed komt?

@puck sterkte meid!

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Sjudith; Balen meid, sterkte er mee.

@Mik; Wat balen zeg dat je weer bijwerkingen hebt vd pil. Ja, wat nu.... lastig hoor

@Lauwie; Al iets gehoord vd HA. Het wordt hoog tijd dat jullie nu eindelijk eens gaan genieten

@Puck; Beterschap voor Olivier

@Tesske; Veel plezier!

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Wat erg allemaal zeg! Kan me voorstellen dat je bang bent nu. Wt zei de ha?

Share This Page