assistent belde net en maandag gaan we verder bespreken wat we doen en zeer kleine kans dat ik met Gonal mag starten omdat dat op dag 2 van de menstruatie moet en ik heb geen uiteg gehad! Ik baal zo dat ik die afspraak vergeten ben :'(
Hmm... hier een man die net boven de pot heeft gehangen, er komt waarschijnlijk een migraineaanval aan....
kan je niet smeken om een spoedafspraak vandaag!!! huilen aande telefoon? (alles doen wat kan helpen)
hey dames, Ben er weer. Wel leuk gesprek gehad en ze hebben hierna nog 1 gesprek....Hoor vanmiddag meer! Erg spannend!!!!! setteke: pff das echt niet leuk net voor dat je een weekend weg gaat....Hopelijk valt het mee! Toch een hele fijne weekend gewenst!!!
@ mike en Set, het is al besproken met een andere gyneacoloog en die vind dat ik het maandag met mijn eigen gyneacoloog moet bespreken ook al is het dan zeer ws te laat in mijn cylus. En ik ben zelf mijn afspraak vergeten en bellen doen ze niet want dan hebben ze een dagtaak om mensen te bellen die niet komen! Potver ik kom altijd en altijd op tijd @ Miep, spannend meid ben benieuwd hoor @ Mik, ik wil ook naar die musical, aanrader dus?
@Juud, neeeeee, dit meen je niet... Ohh, ga evengoed heel hard hopen dat het toch nog kan deze cyclus. Om je een beetje op te fleuren: https://www.actievandedag.nl/actie/preview-wwry?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=Nieuwsbrief3 @Mik, zusje is ook heen geweest, was ook zeer enthousiast. Heb jij toevallig ervaring met chocoladetaart maken, kan dit ook met die biscuitmix? @Miepie, ohhh spannend, is het in de buurt? @Setteke, kunnen jullie wel weg zo!
@juud ajuin wat klote zeg dikke knfuff @linka tja rustig aan doen dan gaat het wel @seteke oei. Wat balen Jeee onze bak fiets is er hij past alleen niet door de poort grrr Zitten twee knopjes bij de wielen en die zijn te breed maar die hadden ze niet mee gerekend bij de breete. Gelukig zit er een lat waar we nu morgen een inkeeping in gaan maken op die hoogte dus zo dat je dan wel achter kan
ik heb speciale chocoladebiscuitmix. volgens mij kan je ook cacao toevoegen aan gewone biscuit maar dat moet je even kijken op deleukstetaarten.nl . ja we will rock you was echt helemaal te gek. alleen was pia douwes er niet maar haar understudy. dat was wl jammer! maar ach je kan niet alles hebben toch donique ligt liedjes te zingen in bed. maar ik laat haar lekker nog even liggen want ze rust toch uit op deze manier. ze is nu helemaal van haar overdag slaapje af (potverdorie) ik had vorige week een keertje achter iemand gezetenm die een beetje achterlijk reedt. en toen schold ik. meteen erna geprobeerd eroverheen te praten maar helaas. gisteren zit donique op de bank zegt ze ineens kuttekop! oeps hahahahahaha heb maar uitgel;egd dat dat woord niet mag hihihihiih. stomme moeder!
hahahaha binne hier is onze poort speciaal verbreedt hihihih. paste ook niet! ga zo even boodschapjes doen als sydney wakker is met de meisjes.
@Mik, dankje, ja kinderen onthouden dat altijd. Ongelooflijk!!! @Binna, oja, altijd fijn met zo'n bakfiets, past hij wel in de schuur?
Bij ons staat de bakfiets voor in de garage. Alleen heeft Ard 'm zo gepimpt dat ie nu niet meer kan rijden.
@Sjorsje, huh, dat meen je niet! @Juud, ja zoiets zag ik ook, moet ik ook maar eens doen. Altijd mooi meegenomen. Gaat dat trouwens niet van je eigen risico af?
@ Juud: Ik ga niet typen wat ik werkelijk gezegd heb, maar ik zal het netjes formuleren....KL*TEZOOI!!!!!! Vrienden van ons waren bezig met de 2e IVF poging. Ze hadden maar 2 eitjes deze keer, de ene was niet geschikt en bij de andere ging het mis met de celdeling, dus ze hadden helemaal niks om terug te plaatsen. Ze hebben nu nog maar 1 poging en dan houdt het voor hun op. @ Lique: Ik heb weer eens ergens over heen gelezen. Ik ga zometeen ook eens op google opzoeken wat die ziekte inhoudt! @ Sjorsje: Handige man die Ard haha! Geen salarisverhoging jammer! Een weekendje weg zonder kids daar verlang ik soms ook weleens naar haha! @ Miepie: Oh, je hoort vanmiddag al wat? SPANNEND! @ Binna: Haha heeft Steve wat te doen! Ik ben benieuwd wat ze op je werk gaan verzinnen. Ze moeten wel echt rekening met je houden anders zit je echt op korte termijn al thuis! @ Setteke: Ah nee he, net nu jullie naar Texel gaan, balen! Hopelijk hebben jullie een leuk weekendje daar! ------------------------------------------------------- Bijna 2 weken geleden brak de onderste scharnier van onze poort af en zojuist de bovenste ook...ik kreeg dus lekker een houten poort in mijn gezicht. Ik had de tas van Thomas vast en er staat een lekkere harde wind dus ik kon m niet houden. Ik hoop niet dat het blauw wordt... Ik heb wel manlief even gebeld en gemeld dat hij er niet meer in komt totdat die poort gemaakt is haha. Hij vond het wel erg lullig dat ik die poort in mijn gezicht dus ik denk dat hij m vanmiddag gelijk wel gaat maken. (Eindelijk ). Ik geloof trouwens dat we een lichtelijke midlife crisis tegemoet gaan... Hij is gestopt met roken, maandag begonnen met lijnen (met mijn hulp) en nu moest ik ook nog anti-rimpel creme mee brengen...!!!