Augustus 2008 deel 10

Discussion in 'De mama's' started by binnabinna, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen ik ben niet zo'n caramelfan, dus ik ga voor de perzik en abrikozen. Mmm krijg spontaan zin in taart.

Lauwie goed nieuws, super.

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Miepie: Wat klote en wat een belachelijke reden. Dikke knuffel!

@Lauwie: Wat een supernieuws en nu lekker genieten

@Miranda: Ik heb geantwoord op je www op Hyves. Ik heb ze allemaal, dus laat maar weten

@Marleen: Hoe gaat het?

@Sjudith: Wat een klotezooi zeg. Dikke knuffel!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Carmen: ik ben een echte caramel-liefhebber, dus ik zou daarvoor gaan. Al denk ik wel dat de andere taart geliefder is.....

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    @ Miepie: Oh meis, wat balen weer!!! Zit je de hele middag voor niks te wachten...

@ Puck: He balen dat je neefje weer zuurstof nodig heeft!!! Alles goed met Ollie & mini puck?

@ Lauwie: Klinkt allemaal goed meis!

@ Carmen: Ik zeg de 1e optie, jammie!!!

Ik heb gelukkig geen blauwe wang gekregen.
    Ik had vanmiddag nog een lekkere actie... We moesten naar zwemles en ik liep de deur uit zonder sleutels. De garage was gelukkig wel open dus wij snel op de fiets naar mijn moeder, maar die was werken, dus wij daarheen. Gauw de sleutel gehaald en als een idioot weer naar huis gefietst, met die geweldige (tegen!)wind. We kwamen een paar minuutjes te laat en ze waren nog niet begonnen, maar ik was de rest van de middag kapot! Nu is het gelukkig WEEKEND!!!

5. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, haha, oja dan komt het dichtbij, hier is het over 3 jaar zover!! Ohh, hele blauwe wang dus….Pfff, lekker met deze wind!!

@Chantico, goed hoor van Ise!!! Hopelijk heeft ze hem echt niet meer nodig!

@Tesske, wat heerlijk. Eens in de zoveel tijd moet het kunnen, toch!! Ehh das veel vulling ;)

@Miepie, wat ongelooflijk K*T!!! En wat een slappe L*L die directeur!

@Lauwie, wat een fantastisch nieuws zeg!! Zal het grote genieten dan echt gaan beginnen. Ot helemaal over de waterpokken heen?

@Puck, ohh, nog geen waterpokjes!! Nee, wat enorm balen van je neefje!

Zoooo, ik ga lekker zitten. Flikken Maastricht en vriend neemt zo een lekker ijsje mee. Dan te bed, want de 4 kids slapen nu, maar het giert hier om het huis. Zal wel vroeg dag zijn!

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    We hebben trouwens een paar weken geleden bij de AH foto's laten maken. Omdat we de hele serie hadden gekocht, zouden we de cd-rom toegestuurd krijgen. Die kregen we dus vanmiddag met................

EEN WILDVREEMD KIND ER OP

Meteen maar gebeld en nou sturen ze maandag alsnog de goede op

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique lekker een ijsje.

Duster wat vreemd, gelukkig krijg je alsnog de goede.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    Ik probeer nu al 5x een bericht te plaatsen, maar elke keer met het versturen gaat het fout. Even kijken of het in etappes wel lukt

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    Dat gaat wel, dus nu maar korte berichtjes

@Marleen: Ha, ha, dat had een actie van mij kunnen zijn. Gelukkig is je wang niet blauw geworden

@Petra: Waar was je eigenlijk zo van geschrokken???

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Lique: Ik moet met dit weer echt niet aan ijs denken. Heb je logees? Hopelijk laten ze je een beetje uitslapen. Slaap lekker!!

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Sjorsje: We moesten toen ook al erg weinig afrekenen. €50,- minder dan op de afhaalbon stond die ik thuis was vergeten. Waarschijnlijk hebben we dus deze foto's betaald, want dit waren er 3 of 4 minder. Geluk bij een ongeluk, ha, ha

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Het lijkt vanavond, net als vanmiddag en gisteravond, weer goed te gaan zonder speen. Ik moet er wel bij vertellen dat ze errug lang wakker ligt (ze is nu nóg bezig met in slaap vallen, volgens mij), dus ze is nog niet helemaal gewend aan het slapen zonder speen. Maar ze vraagt niet naar de speen, en dat vinden we wel verwonderlijk én heerlijk! Ze heeft heel goed door dat die er dus gewoon niet meer is en dat is wel okee blijkbaar. Ik hoop wel dat ze snel doorheeft hoe ze zonder speen toch bijtijds in slaap kan vallen, want dit is wel errug laat...

13. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik had toen ik de eerste keer een jurk aanpaste en besloot dat ik deze jurk wilde een maat 38 aan. Hij was prachtig aan de voorkant alleen de achterkant stond open en hadden ze met spelden enzo aan elkaar gezet, omdat ik maat42 heb.

Vandaag kreeg ik echt mijn eigen jurk aan in de goede maat maar heel het model was naar zn mallemoer (volgens mij hebben ze hem veel te groot besteld. Hij was nu strak van boven en tot over mn heupen, pas daaronderwerd de rok weider
    oftewel....het leek net of ik een heel lang bovenlijf had met kabouterpootjes eronder.
    maar na veel knippen en spelden en zuchten en steunen word hij nu goed gemaakt (fingers crossed)

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, ojee, wanneer mag je weer terug om te kijken of ze het goed aangepast hebben?

15. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    puck, vervelend dat je neefje weer zuurstof nodig heeft :(

marleen, doet het nog pijn? is t al gefixt?

carmen, hoe is het met tess?

petra, stom zeg van de jurk. gaat niet echt soepel he? was je alleen of had je ondersteuning mee?

16. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meusjes,

ik ga naar mijn zusje toe!

kus

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@petra. Oo meis wat balen niet leuk zo

@Puck oei. Wat naar voor je neefje

@duster tssss toch wel heel raar hoop dat je 'snel de goede cd krijgt

@mij veel plezier

18. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meisjes,

ik ga het weekendje weg dus zal hier dit weekend niet zijn!!!!

den bosch here we come. mijn zusje vond het hardstikke leuk en heeft er zijn in!

kus

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Petra: Dan snap ik wel dat je geschrokken bent. Hopelijk is het de volgende keer met passen weer helemaal jouw droomjurk

@Mik: Wij gaan vanmiddag ook naar Den Bosch

20. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, oei, hopelijk volgende keer helemaal in je smaak!!

@Mik, veel plezier!!

zoo, hier al heel vroeg dag, maar dat lag meer aan mijn eigen kids dan aan de logees. Sam sliep op zolder en werd wakker toen ze moest plassen het waaide erg en was bang. Dus die kwam bij ons in bed. Daarna nog een gilletje hier en een hummetje daar bij de logees was Djim ook wakker om half 7. Ben net een kwartier beneden. De thee is op. Ik hoor er eentje, dus ga zo iedereen maar uit bed halen en eten!!! Laterssss....

Share This Page