Augustus 2008 deel 10

Discussion in 'De mama's' started by binnabinna, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen,

Ook ik zit kant en klaar beneden. Wij gaan zo maar eerst boodschappen doen en dan de rest van de dag beetje in huis rommelen. Beetje dingen opruimen en opzoeken. Wat spulletjes op marktplaats zetten en ga zo maar door. Wij komen de dag wel door. Vooral als Danique k3 erbij aan mag.

Petra; oh wat balen zeg van je bruidsjurk. Maar ze kunnen vast heel goed het weer mooi maken. Maar kan me voorstellen dat het een tegenvaller was.

Lique; toch nog lekker geslapen dus. Fijn!

Mik; veel plezier!

Binna; nog steeds last van je bekken dus? Hoe ging het werken gistermiddag dan?

Chantico; wat ontzettend goed van Ise zeg! Knap hoor! Ik zie Danique er nog niet vanaf zijn eigenlijk. Ach komt vanzelf wel.
    Ze loopt er niet mee overdag, dus vind alleen in bed nog niet zo vreselijk erg. Al weet ik dat het eigenlijk niet goed is hoor ;)

Duster; hopelijk krijg je snel de goede cd geleverd!

Juud; en nog wat van de gyn gehoord? Mag je beginnen met de medicijnen nu op dag 2. Of is het echt een ronde vergooid?
    Wat ontzettend balen zou dat zijn zeg.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

wij zijn pas net beneden. Kindjes hebben ons heerlijk uit laten slapen. Alleen Yosyp lag vannacht uitgebreid te vertellen tegen z'n knuffels en Jorja heeft nog gehuild, maar voor de rest heerlijk geslapen.

Mik en Duster veel plezier in Den Bosch. Is alweer een tijdje geleden dat ik daar geweest ben.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Ben btje brak.. gelukkig geen koppijn, dat scheelt! We hebben het heel erg gezellig gehad met z'n allen, was om 4u thuis vanmorgen.. ;)

Nu eerst een sloot koffie en dan gauw onder de douche!

Xx

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik heb de boodschappen weer in huis
    Moet ze alleen nog wegpakken. Dat vind ik altijd wel een ramp zeg.
    Ben je al moe van de boodschappen doen, moet je ook alle boel nog thuis uitladen en in de kasten pakken.
    Het staat hier nu op tafel en ga maar eens moed verzamelen om het de kast in te krijgen.

Oh ja even een trots berichtje; Danique luistert zo goed de laatste dagen! Gisteren naar prenatal en ikea en geen kind aan haar gehad. En vanmorgen los meegelopen in de winkel (krijg haar niet meer in de kar getild) en echt heel lief bij me gebleven.
    Zo blij met mijn lieve meisje :Love:

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @alieke het werken ging niet super. maar voor al dan het uurtje wat ik alleen stond. want toen ik met me colgea samen stond wou zei alles doen echt super lief. maar ja ik stond van 17.00 tot 18.00 uur alleen en dat is voor de kinderen ook niet het leukste tijdstip en willen ze dus veel aandacht dus veel tillen

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke, heerlijk is dat als ze eindelijk zover zijn dat ze gewoon kunnen luisteren in de supermarkt. Bij Yosyp gaat het redelijk, maar zodra die de koekjes ziet blijft ie daar hangen.

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    Zo weer even gelezen!

Verder zwaai ik even. Ik denk dat Jasper ziek gaat worden. Hij is al heel lang verkouden, maar hoest nu de longen uit zijn lijfje en het snot loopt eruit. Hij krijgt al pufjes en een slijmoplossende hoestdrank, dus ik denk dat ik maandag bij de HA zit voor een kuurtje... Fijn weekend allemaal!

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Marleen beterschap voor Jasper. Hoe is het nu met Thomas?

9. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Heb vanmorgen de taart voor mijn schoonmoeder gemaakt.
    Heb er uiteindelijk voor gekozen om de vulling te maken van botercreme met aardbeienjam (lekker zoet) en chocolademouse met caramel fudge en de vulling is echt heeerlijk!
    Nu maar hopen dat schoonmoeder 'm ook lekker vind.

Het kamertje van Tess is trouwens ook helemaal af.

10. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    De panelen met PIP behang

11. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Bed met de pip sprei en de zelfgemaakte 'lamp'

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen ziet er mooi uit hoor.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ziet er super gaaf uit. carmen

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Joepie, ons neefje is thuis!

En hier nog steeds geen vlekjes, plekjes of pokjes dus begin te twijfelen of het wel echt de waterpokken zijn...

@ Marleen: Beterschap voor Jasper!

@ Tesske: Wat een leuke kamer zeg!

@ Alieke: Wat worden ze al groot he? Ik loop ook regelmatig heel trots te zijn hier!

@ Petra: Hoop dat het goed komt met je jurk.

@ Chantico: hier ging de speen ook zonder slag of stoot weg, wij waren ook heel verbaasd! Ons meisje duimt, dat wordt lastiger denk ik...

Ik ga vanavond uit eten met vriendinnen, dat is zo lang geleden, zin in!

15. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, gezellig veel plezier, heerlijk dat je neefje thuis is!

@Tesske, gaaf geworden zeg!!!

@binna, kan me voorstellen dat dat laatste uurtje voor jou zeker niet ideaal is en nu?

Zo iedereen is naar huis, pfff, kids zo eten en dan gaan ze lekker naar bed. Wij een lekker rustig avondje. Beetje optijd naar bed en morgen het bed van Sam ophalen!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @puck wat een super nieuwsss

@lique nou dat ga ik maandag over leggen. maar zelf vindt ik dat de geen die nu tot 6 draait maar tot half 7 moet draaien (die heeft ook niet zo'n late dienst ) en dan de inval in de midag en ik in de ochtend

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hé Chantal, ik las op je blog dat jullie nogal geluk hebben gehad he? Wel 'n fijne vakantie gehad?

18. Hey meiden,

ff een berichtje van ons; we zitten nu nog op Kempervennen, maar morgenvroeg weer naar huis...

Beetje rustig weekje geworden....

Dinsdag het park verkend, het was steenkoud, dus Tygo vond het op een gegeven moment niet leuk meer en begon te huilen. Thuis aangekomen op de bank met een deken en kussen, warme melk en het kind zat te rillen, dat wil je niet weten, heel sneu.

Eind van de dag zijn we gaan zwemmen. En woensdag zijn we in Eindhoven gaan shoppen.

Toen begon de ellende. Vanaf 1 uur 's nachts was Tygo bijna de hele nacht wakker en hij was gloeiend heet.
    's Ochtends gaf hij eerst aan dat zijn liesstreek en onderbuik zeer deden, mocht hem de luier niet verschonen, niet schoonmaken, helemaal niets. Paracetmol gehaald, ijsjes. Hij bleef gelukkig goed drinken. Donderdag hele dag thuis gebleven. 's Nachts zelfde ritueel.
    Vrijdagochtend leek hij wat op te knappen, had weer praatjes en een temp van 38.2 Dus zijn we meegegaan naar het darttoernooi met mijn vader. Tegen een uur of 1 werd Tygo moe en lag bij me te slapen en toen merkte ik dat hij alweer wat warmer werd en ja hoor hij had weer koorts. Vannacht weer drama, gloeiend heet, vannacht heeft hij een flesje water leeg gedronken, half glas ranja, weer een paracetmol en toen heeft hij van 3 tot half 8 gelukkig doorgeslapen.
    Vanochtend weer wat beter, geen koorts, maar in de loop van de middag idem dito. Hij heeft lekker geslapen tot kwart over 5 en daarna was hij weer hangerig en niet willen spelen. Weer een paracetamolletje gegeven en er zit weer wat leven in...

Even kijken hoe het vannacht en morgen gaat, anders maandag even naar de HA

Hij geeft aan verder nergens pijn te hebben...

Blij om naar huis te gaan. Je word hier wel lui van zeg!
    En het is natuurlijk te koud om buiten echt actief te zijn, helemaal met een kindje met koorts....

19. @ sjorsje: ja echt hoor... Ik dacht echt dat het over was.
    Heb daarna lopen janken... bleh...
    Verder wel relaxed hoor en veel tijd met Tygo doorgebracht, dus wel ok, maar zoals je kan lezen in mijn vorige bericht is hij dus ziek geworden helaas

20. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ojee, arme schat, hopelijk knapt hij snel op. en geluk gehad?? Wat bedoel je sjors?? Oh lees het net, brr Chantal!

@binna, ja en ik zou zelf ook aangeven dat je je 's morgens beter voelt ofzo....

zo kids liggen en wij op de bank.....

Share This Page