Augustus 2008 deel 10

Discussion in 'De mama's' started by binnabinna, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mik oei moeilijk ik denk dat het voor Donique op zich zelfs juist wel goed is dat ze alleen gaat als ik zo lees dat ze je steeds op zoekt. want qua dat is het toch al een stukje voor bereiding voor school. alleen begrijp ik dat dat kan pas als ze 3 is. en dat duurt nog best wel even. wel jamer dat je voor sydney niet weg zou kunnen brengen want dan kan je meer in de groep mee en denk dat dat als scheeld coor donique maar ja wat te doen. moeilijk.

@lique nou na schoolze op vang is echt mijn ding niet. en die tijden zijn aan het einden van de midag en heel veel staan. en dat is niet echt handig. (op de naschoolze op vang ben je eigelijk alleen maar een opzichter voor mijn gevoel)

2. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    mik, ik weet het niet met je psz probleem. maar wel een tip voor de eenkennigheid: veel kiekeboe en verstoppertje spelen zodat sydney leert dat jr ook bestaat als je er niet bent. en misschien als dat beter gaat donique nog een extra ochtend brengen zodat ze ook went aan alleen ergens zijn en haar van te voren uitleggen dat je weggaat en na .. (broodje of wat ze ook aan het eind doen) weer komt halen? misschien is school anders wel heel heftig straks.

3. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat is het punt. sydney moet mee als ik mee moet draaien want heb geen oppas. dus dat betekend dat ze de hele ochtend bij mij zit

4. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb besloten dat ik stop bij deze peuterspeelzaal en donique op de andere peuterspeelzaal doe zonder ouderparticipatie.

dan kan sydney gewoon met mij mee naar huis. en kan donique lekker twee ochtenden spelen ZONDER mama.
    dan hoef ik niet meer mee te draaien

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    whaaaaaaaaaaa boeh! ( hihi ) ik leef nog hoor...

wat sommige van jullie nog wel eens zien op me hyves.

kom hier alleen zo weinig.

dag dag !!!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo wij zijn weer terug van een lekker weekendje Texel. Heerlijk hoor, veel te snel voorbij hahaha!

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Ik zwaai ook even!

@ Lique: Leuke kamer is het geworden zeg!

@ Judith: Ik duim ook mee!

Doei!

8. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Juud ik ga weer onwijs voor je duimen meid!!!!

9. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, altijd fijn dat je een keuze hebt gemaakt. Laat je Sydney wel eens ergens achter of eigenlijk nooit? troost je het gaat echt weer over ;)

@Setteke, klinkt heerlijk!

@Denice, alles goed met jullie??

@Binna, vervelend dat het nog niet zo wil als jij zou willen. Maarja jij zal misschien ook ergens moeten schikken. Op de naschoolse hoef je iig niet te tillen ;)

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Mik goed dat je je besluit gemaakt hebt. ik zou geen advies voor je hebben. Onze kinderen zijn nooit eenkennig geweest.

Set, vakantie gaat altijd veel te snel voorbij. Weer gewoon aan het werk? Hoe was het nog met Hilbrand gegaan?

Lauwie, dat zal wel een troep gegeven hebben, heb je enig idee hoe de kast kon vallen?

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee hoor, ik heb nog lekker deze week vrij. En Hilbrand knapte op toen we op Texel waren. Nog 1 keer overgegeven net op de afsluitdijk (met harde wind, geen combi... ;)) en daarna ging het weer beter. Verder geen last gehad.

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    setteke: dus andere auto`s kregen wat kots van hilbrand?:D Super dat het zon geweldig weekend was! Nu lekker nog een weekje thuis!

mik: pff wel lastig zeg als ze zo eenkennig is. Zoals lauwie ook al zegt spelletjes zoals kiekeboe en verstoppertje helpen wel. Wat een gedoe ja dat je dan mee moet draaien op het psz. Hoor dat eigenlijk nooit?

Meeting: Zullen we binnenkort weer eens een keer gaan meeten????
    Naar ballorig?

Zo kids op bed en volgens mij gaat het al beter met malou. Eet nog wel slecht maar dat komt van zelf wel goed. Dus als ze morgenvroeg zich ook goed voelt mag ze morgenmiddag voor het eerst naar psz! Spannend!

13. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja bij mijn moeder en bij manlief!!! voor de rest nergens want dat pikt ze niet

ach zijn maar fases toch?:cool:

maar:cool: ben gewoon niet zo'n moeder die haar kind tot hyperventileren aan toe laat huillen omdat ik perse iets wil.

en bi de peuterspeelzaal war donique nu op zit MOETik meewerken. en moet dus sydney mee.

plus dat het best ongeorganiseerd is. dus ik heb mijn beslissing genomen!

kus

14. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, helemaal goed toch, vooral als er al meer dingen niet helemaal gingen zoals je gehoopt had. Ik bedoelde er voor de rest niets mee hoor, maar Djim ging echt niet hyperventileren, hoogstens even huilen. En ja hoor, Djim is er helemaal overheen, daaaaaag mama!!!!;)

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    lique: hier net zo. Jens nog wel een beetje last van verlatingsangst. Maar malou weet zeker als ik haar morgen naar psz breng dat ik haast gelijk wel weg mag gaan....zegt gewoon daahaag mama! (dan denk ik wel ff van oh gaat dat zo makkelijk maar goed beter zo dan huilen)

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Miepie, nou nee.... we zijn gestopt, nou ja hij gooide de auto in de berm, deur open en gaan.... hoef vast niet te vertellen dat die kots niet braaf naast de auto viel..... ;)

17. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee ik weet dat je het niet slecht bedoeld hoor.

ik denk gewoon dat donique er meer aan heeft om haar naar de peuterspeelzaal te doen met profressionele krachten en dat ik er niet ben.

de peuterspeelzaaal waar ze nu op zit kost maar 20 euro per maand. maar draait helemaal op ouderparticipatie. dit betekend dus dat er alleen maar moeders staan. geen profressionele hulp. dus als ik dan de hele ochtend aalleen maar bezig ben met sydney is dat natuurlijk niets!

je MOET een dag meedraaien en kan ze elke dag brengen

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    mik: dat lijkt me dan ook niks zeg zon psz. Je weet toch nooit wat die andere moeders doen met die kids? Vind het wel prettig dat er ervaren mensen staan. Haha ik zelf zou gek worden denk ik om voor een groep met kids te staan...

19. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wow wat zijn die psz toch duur allemaal :eek:

@mik, goede beslissing denk ik :)

20. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, dat is inderdaad geen doen. Goed trouwens van donique dat ze op het potje gaat, heb je nog wat een mijn mailtje gehad?

Share This Page