Mooi, daar ben je! Hihi grappig te lezen dat je je zo voelt, had net mijn zusje aan de telefoon, die voelt zich ook zo...
Dank je wel dames. Had het eingelijk wel even zelf kunnen melden hier. Heb ik niet aan gedacht sorry. Ik voel me goed opzich maar erg misselijk. Maar is voor een goed doel toch?
@Bumba gefeliciteerd met je zwangerschap. @Judith, goed dat jullie een beslissing hebben genomen, hopelijk is het nu snel raak. @Petra respect voor je sapkuur. Hopelijk houd je het goed vol. @Tesske, hoe gaat het met je? @FF, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Hopelijk gaat het vanaf nu beter. @Puck, fijn dat het beter gaat met Olivier en dat hij al weer mag lopen met gips. En super dat het goed ging op de PSZ. Zo dat was het even uit mijn hoofd, sorry als ik iemand vergeten ben. Hier verder alles goed. Vandaag lekker een kort dagje school gehad, lerares was niet lekker dus stopte meer als een uur eerder. Lekker hoor!
Stond er wel maar ergens 2/3 pagina's terug in dat topic geloof ik. Was gister al ergens geschreven, ik had het eerst ook niet gezien
Nou niet erg duidelijk dan, en zeker niet voor mensen die veel werken.... want er is vandaag in de oude topic ook nog doorgkletst! Ik heb tot gisterenavond teruggekeken....maar goed ik ben er weer... @ Bumba, van harte geniet er van! @ Happy, hoe gaat het bij jullie?
ha ha mijn fout ik dacht gisteren namelijk dat ik al een nieuw kon open. had bij mijn berichtje 99 zien staan was alleen niet zo. en toen moesten we dus nog 100 berichtjes. en daar door was ie al geopend had mischien als laast nog even vermeled moeten worden
Zo, ben ik er ook van partij!!!!! Marleen, nou fijn dat goed gaat! Enne Puck, fijn dat oliver geweldig vond, mooi! Weet ik niet meer, sorry voor korte reacties! Jeslyn is vanavond van bank gevallen, ze was dood moe en zo eigenwijs dat ze heel vervelend werd, ze heeft vanmiddag niet geslapen wel op kamer gebleven, maar ik hoor haar boven nog steeds, pff! Jeroen is nog aan de werk. Fijne avond verder!
meiden ook ik trek me voorlopig terug van het forum. Ik merk dat momenteel niet echt mijn interesse er ligt (niets persoonlijk). En de meiden waar ik goed contact mee heb, daar blijf ik dat toch wel mee hebben. Uiteraard zal ik wel gewoon meelezen maar zal niet vaak meer reageren.
jammer maar begrijpelijk juud. Merk zelf ook dat ik vaak geen zin heb om te reageren en kijk hier ook veel minder. We houden wel contact he meis!
Juud; jammer, maar ook ik snap het wel. Ik merk dat ik ook weinig tijd heb om te reageren. Ben wel erg benieuwd hoe het zal gaan met de IUI behandeling. Dus wel graag regelmatige updates hoor! Linka; wat sneu zeg dat ze van de bank is gerold. Danique is de laatste nachten weer meerdere keren per nacht wakker. Oorzaak onbekend. Hopelijk vannacht weer lekker doorslapen! We zullen zien. Wij zijn de kerstspullen aan het neerzetten. Wat een gedoe altijd, morgen maar lekker verder rommelen in huis. Heerlijk!
hier precies hetzelfde hoor. ook vaak minder tijd en zin om mee te kletsen. naar vind het wel erg leuk om alle verhalen te lezen en af en toe mijzelf ertussen te proppen. en veel van de meiden heb ik ook in het echt gezien en vind dat toch wel leuk om mee te kletsen. heb toch het idee dat ik iedereen ken !!!!!!!!!! vind het wel jammer juud want ben erg benieuwd wanneer jullie nou zwanger worden van nr 2 en gun het jullie ook van harte!