Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique en ff, ik vind het nog wel spannend hoe het gaat lopen. maar nu alle partijen voorbereid zijn, ga ik het idd maar zoveel mogelijk loslaten.

kerstpakketten, leuk! ik vind alles leuk, een doos met eten ed, maar ook een bon dat je zelf wat uit kunt zoeken. die krijgen wij meestal. echt een leuke verrassing vind ik dat altijd!

lique, leuk the voice vanavond! vast heel leuk om van dichtbij te zien! veel plezier!

chantal, ik vind jou wel een uggs type :p. heb je die niet?

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, normaal helpt goed de nurofen of ibrophen bij mij maar was op, dus daarom paracentamol, maar heb net gekocht dus jeslyn gaat zo slapen en ik ga ff op bank liggen als het niet helpt dan neem ik die wel ibrophen in.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kerstpakket is altijd leuk met verrassingen dan met die VVV bon, alhoewel is wel erg makkelijk.

Lique, neej komt door sneeuw is nog niet voobij dus heb nog steeds last van, blijft nog vallen die sneeuw, pff!

4. @ lauwie: die heb ik idd wel, maar neppers. Die hebben ook geen groeven hoor ;)
    En ze worden nat en vies van de sneeuw, dus dan draag ik ze niet!

5. @ linka: ok, even lekker rusten zal je misschien goed doen...

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Net lekker half uurtje op bank gelegen, doet mij goed, gaat steeds beter maar wel erg moe!

Chantal hoe is nou nu met jou meis?

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier is vandaag al 20 centimeter sneeuw gevallen en het blijft maar komen! echt supermooi! kan alleen nu niet met de wagen weg. dus zal zometeen allebei de kids op de slee moeten zetten om nog ergens te komen!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn vond slee niks, maar lopen gaat beter! Heb vanmorgen voor Myrna snowboots bestelt die komt morgen! Zij blij! ja was blijkbaar wel nodig.

En heb voordat ik ging liggen op bank lekkere appelflappen gemaakt, ga zo lekker met Myrna vreten, haha!

9. @ linka: Nog steeds aan het sukkelen helaas.
    Ben nu klaar met de maagtabletten en hoop dat het goed blijft gaan. Eergister aan een AB kuur begonnen voor mn darmen (parasiet) en jammer genoeg ook aan de pijnstillers, omdat mijn nek sinds afgelopen weekend al vast zit. Kon niet meer naar links draaien, gaat al beter. Maar alles bij elkaar is wel slopend. Lig de hele week al vrij vroeg te slapen, ik knipper een keer met mn ogen en dan blijkt dat ik gewoon een uur heb liggen snurken....
    Die AB kuur ben ik ook ontzettend misselijk van.

Maar goed, ik probeer maar zo te denken, na die AB kuur voel ik me hopenlijk ook niet meer zo lamlendig als de afgelopen tijd!

Ik heb wel ontzettend veel zin in de feestdagen. 1ste kerstdag zijn we thuis en René en ik gaan samen koken, lijkt me heel leuk!

Lief dat je het vraagt :)

@ mik: wel leuk dat er genoeg sneeuw is om te sleeën, dat is er bij ons niet, vind ik wel jammer.

@ linka: oeeehhhh, appelflappen, lekkkerrrrrrr!!!

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    chantal is het bij jullie nog niet aan het sneeuwen? het bljft hier maar komen!

ga sydney even uit bed halen!

laterz

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier vallen geen sneeuwen meer, maar vanavond kan meer gaan komen.

chantal, ik vind zo allemaal vervelend voor je en ik hoop echter dat je binnenkort lekker fit word, heerlijk samen met Rene koken!!! Dat kan Jeroen echter niet, hahaha!

12. @ mik: Neeeee, helemaal niet... Hoor net wel van collega's dat de buienradar voorspelt dat het hier rond half 4 begint te sneeuwen... We zullen het zien!

13. @ linka: dankjewel meid! En idd lijkt me echt heel gezellig en hoef ik ook niet alleen in de keuken te staan ;)

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Met zn tweeen is ook erg gezellig idd ;)

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

KAN niet bestaat niet!!!!! je kan alles leren en het is zo gezellig. manlief kon ook niet koken dat we samen gingen wonen. maar nu heeft ie alles geleerd en begint het zelfs leuk te vinden!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tsja, hij kan wel maar WIL gewoon niet......Dus ik ga me niet druk over te maken hoor ;) Ik vind zelf koken ook erg leuk, prima! Hij is in avonden zo laat thuis wie moet dan koken :)

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou ja, hij kan idd beetje niet maar hij wilt zelfs ook niet....

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

nee maar manlief kookt ook doordeweeks niet hoor. dan werkt hij dus doe ik het meestal./ maar in het weekend doen we het vaak samen of hij alleen

19. Dat snap ik wel, René vind koken leuk, anders had hij het ook nooit gedaan hoor...

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tsja jeroen wilt niet leren, dus wat kan ik nou doen, ik moet toch voor meiden zorgen ;)

Deel Deze Pagina