Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    miranda wanneer wil je nou afspreken?

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou...
    Heb Britt net om half 5 uit bed geplukt met 39,7.. gelukkig wil ze drinken, dat scheelt. Jamie is net in slaap gevallen op de bank.. klaagde ook de hele dag door een beetje, beetje hoesten enzo, geen koorts, maar duidelijk niet de volle 100%.. Dus toch een ziekenboeg in het hoge noorden.. :(

Xx

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Mik: heb net met Gerard overlegd en hij is de 19e wel vrij!!!
    Dus kan ik met Laureen komen en is hij met de andere 2 dames thuis.

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ QueenBee: beterschap

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

jeej!!! de 19de word het dus! leuk leuk leuk!:D

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Thnx!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik weet nog wel een huisje voor die periode ;).

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @QB! Beterschap. Hopelijk blijft de rest jullie gespaard

@All; Bedankt voor de reacties op de foto's :)

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjorsje hahaha ja lol :p we gaan in okt al naar Italia ;)

@QB hoe is het nu?

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Juud waar wil je naar toe dan?

Miranda, ik werk 28 uur in de week omdat dat het minimale is om deze functie te mogen doen maar in de praktijk komt het er op neer dat ik maandag, woensdag en vrijdag werk ( 24 uur dus) en 1 keer in de 5/6 weken een weekend extra waarin ik aanwezig ben voor calamiteiten en zo trek ik mijn contract uren recht.
    Ik ben dus altijd de dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag vrij en op zich vind ik dat ook echt wel genoeg vrije dagen.

Binna hoe werkt tussenschoolse opvang? moeten ze dan naar een ander gebouw of is dat gewoon het 'oude' overblijven?

11. He dames!

@ lique: weet niet precies wat er aan de hand is, maar in ieder geval een dikke knuffel voor jou!

@ QB: ik doe het je niet na, maar snap je wel met die vacature...

@ carmen: ik vind het ook super gezeliig en probeer alles uit die twee dagen te halen met die man. vind het ook veelste hard gaan!!!

oh kind ligt te woelen bij me op schoot, gaat niet goed en hij wil nieuw drinken....

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske bij de school waar we Silver aan gemeld hebben is het gewoon op school. en wat ik van de meeste scholen hier weet is dat zo. en meestal met een paar overerblijf moeders

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat lees ik voor knappe dingen over fietsende peuters en koppoters die worden overgeslagen?! Knap hoor!

Ik ga zo lekker naar zw.yoga, oefenen op houdingen voor de bevalling :D

14. Zo daar ben ik weer...

Er is vandaag zoveel gebeurd dat ik er niet eens woorden voor heb, maar hier komt het op neer:

This day brings me mixed feelings

Pfieuw zeg...

Ik heb verwijzing naar longarts gister aangevraagd, kan ik als het goed is morgen ophalen.
    Ook morgen voor het eerst naar de tandarts met Tygo, tenminste dat hij ook daadwerkelijk bekeken wordt.

We moeten naar de bieb, naar de kruidvat om foto's af te laten drukken voor vrijdag, René's zoon is dan 10 jaar geleden gestorven. We moeten naar de intratuin (nou ja moeten, het is ook willen natuurlijk). En ik wil nog even naar de Hema een schrift kopen.

Ik ben vast nog wat vergeten....

Vandaag hoorde ik van iemand op de fin. adm. dat ze vorige week nachten had wakker gelegen omdat ze de resultaten van het bedrijf in de gaten hield en zoals ze dat een beetje bekeek, was er nog genoeg spaargeld voor 3-4 maanden salaris voor iedereen en het betalen van de auto's etc.
    Er komt momenteel niets binnen. Op dat moment drong het nog niet heel erg tot me door, maar toen ik eenmaal in de auto naar huis zat, dacht, fuccckkkkk........
    Dus raakte toch even in de stress...

(ik krijg de hele tijd knuffels *smelt* )

Nou ja dus dat...

hmmm... En das nog niet alles dus, maar de rest is onnozel en lang en niet de moeite waard om te herhalen... :)

15. Ik heb van de week ook een magazine binnen gekregen met de scholen hier in de hof, stond in de brief bij dat ze dit naar ouders stuurden van kinderen die dit jaar 4 werden... Ik geloof dat ik dan een jaartje heb gemist...

De school die mijn voorkeur heeft, heeft Triangel (huidige kdv van Tygo) dan ook indoor zitten, wat inhoud dat de tussentijdse en buitenschoolseopvang in hetzelfde gebouw is. Ideaal!

@ chantico: zie net dat je alweer 32 wkn bent!!! Damn wat gaat de tijd snel....

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, dat is dan hopen dat er snel weer opdrachten binnen komen.

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Jeetje chan wat een bericht zeg... en je werkgever laat nog niets los over dat de zaken er zo slecht voor staan???

18. Volgende week dinsdag is er een bijeenkomst over de resultaten 2010 en prognose 2011.... Aankomende donderdag zijn er functioneringsgesprekken, enkele en volgende week woensdag t/m vrijdag ook zag ik. Erg veel, kort achter elkaar etc.
    Dus... Er kunnen alsnog wel eens koppen gaan rollen... Nav van haar opmerking verwacht ik nu alles....

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heh gats wat een onzekerheid.. heb jij ook functioneringgesprek of had je dat al gehad toen je werkgever aangaf dat je niet meer vanuit huis kon werken?

20. Ik dacht idd dat ik die van mij al had gehad, maar ik sta ook voor volgende week donderdag ingepland, meteen om 9 uur...

Deel Deze Pagina