@Chantal, een knuffel voor jou zeg (en bedankt voor de mijne ) Hopelijk valt het mee, maar kan me voorstellen dat het moeilijk is dat nu te geloven. @Chantico, geniet!! @Tesske, weten jullie al naar wat voor school jullie Tess willen doen? @Miepie, Lauwie en Juud, bedankt voor jullie lezende ogen @Miranda, knap hoor die fietsende Laureen. Djim had het einde zomer opeens door (het enige wat hij snel door heeft denk ik in zijn leven, want toen zei hij nog geen woord, haha) . @Miepie, hoe was de PSZ (ophalen enz). Ehh, excuses voor iedereen die ik vergeten ben!
@Chantal; Bah, wat een onzekerheid :x @Sjudith; Lekker vooruitzicht De knoop is eindelijk doorgehakt....... WE NEMEN EEN ABO OP DE EFTELING De pijn is nu een stuk minder en als het morgen goed gaat dan gaan Matthijs en ik morgenmiddag met mijn zus en neefje er naar toe
lauwie: waarom ben je de bv zat? Heb je niet voor jezelf zoiets van dan kap ik er mee? Aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat je met ottilie zolang hebt gegeven dat je het met jort ook wil. Maar als het niet gaat gaat het niet he! Jullie hebben in het korte leventje van jort al zoveel meegemaakt jullie mogen nu ook wel gaan genieten meis! duster: oh wat geweldig een abonnement op de efteling!!!! Veel plezier daar! gelukkig gaat het met je stuitje beter! Juud: toe maar weer! Wat een lekker vooruitzicht zeg! carmen: heb het wel ff moeilijk nu zonder mark maar meer doordat ik zelf ook geveld ben door de griep en malou die dit weekend ook zo ziek was. Met malou gaat het iedere dag ietsje beter maar bij mij was het maandag beter maar gisteren kwam het weer helemaal opzetten heerlijk.... Denk dat ik zo maar ff ga proberen om schoonmoeder lief aan te kijken voor oppas. chantal: oef meid dat is niet niks....hopelijk komt alles goed! Dikke knuffel! Miranda: wat knap zeg van laureen dat ze zo kan fietsen! psz: Nou toen ik gisteren daar kwam kwam ze gelijk naar me toe (mamaaaa) en was helemaal blij! Ze is zelfs netjes op de wc geweest en helemaal drooggebleven! Ze vond het toen ik weg was wel ff spannend maar heeft zich goed vermaakt. Volgende week dinsdag mogen wij naar een voorstelling in de bieb. Leuk!
Mogge @lauwie gaat kolven mss wel? Dat werkte bij Giulia goed @duster, veel plezier De rest ben ik weer kwijt sorry Ik voel me weer erg beroerd door de clomid maar ja hij is van 50 mg naar 150 mg gegaan Moet zo aan de bak maar ga vragen of ik een halve dag op kan nemen
Dankjullie allemaal voor de beterschapswensen! Gisteravond toen ze op bed gingen had Britt 39,3 en Jamie 37,3, ze hebben beiden vannacht lekker geslapen en waren al om 6.15u wakker. Britt heeft nog steeds koorts, hoest veel. Jamie heeft geen koorts, maar hoest ook veel. Ik doe hem wel naar school straks, als het niet gaat kan ik hem natuurlijk zo weer ophalen, verder merk je niks aan hem. Hij heeft ook een verjaardagsfeestje vanmiddag, zijn 1e ooit van een vriendje.. dus ik hoop dat het voor hem hier bij blijft.. @Chantal, jeetje meis wat een onzekerheid waar je nu in zit! Dikke, dikke knuff voor jou!
Goeimorgen meiden @Chantal hè meis dat is wel heftig om te horen knuff @qb. Beterschap @mieppie hè bah nu ziek zijn is echt niet fijn beterschap @juud. Suces en hoop dat je een halve dag vrij kan @duster veel plezier in de Efteling @lauwie dikke knuf meis Ik heb toch wel veel last gehad van het kleine rondje in Artis want ik ben maar een klein stukje mee geweest de rest gingen steve en Silver samen. Maar kan er zo van balen dan denkt ik grrr. Ik wil nog wel wat kunnen blijven doen
miepie, ik heb teveel voeding en hij verslikt zich daardoor. kolf nu eerst wat en voed dan pas, maar dan lijkt het met kolven wel of ik nauwelijks voeding heb en dan verslikt hij zich toch. ook in flesjes met speen 1. steeds loslaten, aanleggen is moeilijk doordat hij zo klein in het zh al regelmatig flesjes kreeg, na ong elke voeding de hik. en na het verslikken wil hij niet meer aan de borst. ben dus steeds aan het klooien. wil niet teveel kolven want ik wil de productie omlaag. en het idee is stoppen als het wat minder krachtig eruit spuit maar dat gebeurt eigenlijk niet (of ik zie het niet). beetje rommelig verhaal maar zo rommelig is het dus ook. wil niet stoppen na de pijn die ik doorstaan heb met de borstontsteking en omdat ik hem nu tegen zoveel mogelijk ziektes wil beschermen. en ik weet dat bv doorzetten is. gaat ook wel lukken, maar heb wel zo mn baalmomenten.. wat fijn dat de psz zo goed ging! juud, 3x zoveel clomid is wel veel! van 50 heb je al last toch? ik kolf ook wel wat maar dat vind ik ook gedoe! binna, lastig he als je minder kunt dan je wilt. ik vond het ook wel moeilijk om zoveel leuke dingen met ot te missen. kun je vandaag rustig aan doen? succes
*Britt heeft me net ondergespuugd... * Wilde haar een Sinasprilletje geven, vond ze ook lekker zei ze, maar toen moest ze hoesten en spuugde ze 2x.. dus kunnen we alle2 schone kleren aandoen.. arm schaap..
Kom later nog wel lezen/reageren. Matthijs en ik gaan nu naar de muziekles: dansen, zingen en muziekinstrumenten bespelen
chantal, wat een vervelende onzekerheid! miranda, knap van laureen! die is zo snel, nog even en die zijwieltjes zijn eraf! duster, superleuk van het abonnement! juud,leuk vakantie! fijn dat je wat gevonden hebt!
@Duster, vele plezier!! @Lauwie, knuffel voor jou, het gaat je vast lukken!!! Kan me goed voorstellen dat je er af en toe flink van baalt!! Ik heb trouwens heerlijk geslapen vannacht, we zien wel of er iets veranderd, maar alles is iig duidelijk @QB, ahhh, arme meid!! Spannend voor Jamie! Oja en je expositie, spannend hoor!! @Binna, das is wel enorm balen meid. Het is echt keuzes maken, tenminste zo zie ik het hier. Of boodschappen of schoonmaken. Wandelen gaat prima en is ook wel goed, maar dat slenteren is vreselijk! (dit mbt Bi)Succes en geef je er aan over!! Het is gelukkig allemaal maar tijdelijk. @juud, knuffel voor jou! Hopelijk lekker vrij vanmiddag!! Ohh wordt net gebeld door KDV, baby Tobeas kan ook per 29 augustus komen. Helemaal blij, waarschijnlijk ook nog op de groep waar ik wil!
Thnx Lique en Sjorsje! Ze heeft net 2 hazenslaapjes gedaan, en weer gespuugd.. deze keer leek het wel gele gal ofzo, maar ff goed in de gaten houden.. als ze maar drinkt, heeft ze vanmorgen gelukkig al wel gedaan, hele beker leeg. Nu heeft ze 2 bekers naast haar staan en een banaantje, wilde ze graag, maar ze eet/drinkt nu ff niks.. @Duster, leuk zeg! Veel plezier daar!
Zo, hadden wij gisteren even de schrik van ons leven. We waren schoenen kopen voor Sil, ze had net nieuwe maar die doen pijn zegt ze. Willen we betalen, en staan bij de kassa te praten, kids ineens weg. Hilbrand er achteraan, nergens te zien. Tot hij ineens een meisje om memmie hoorde roepen... Sil dus... Tymen was al helemaal aan de andere kant van de winkelstraat en Silke halverwege.... Pff wat een schrik. Nu hebben ze dus straf, geen tv vandaag.... Bijkomende voordeel: spelen ze ook weer eens lekker....