Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jeetje da's schrikken zeg Set! Schrik me al als ik Britt op schoolplein bij Jamie kwijt ben, staat ze achter een andere ouder..

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke dat heb ik dus een keer gehad met Yosyp bij het schoenen kopen, die was ook al het plein overgestoken. Een vrouw kwam op een gegeven moment met hem op d'r arm aangelopen.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou eens even een reactie doen, want dat is al veel te lang geleden....:)

@ Binna, wanneer krijg je de uitslag van je glucosetolerantietest?

@ Petra, we zijn alweer terug hoor... ;) Was afgelopen weekend op Texel! :D

@ Lauwie, Sil is niet zo'n tekenaar, maar als ze het doet doet ze het goed. Dan krijgen we een tekening met allemaal kleuren. Poppetjes enzo tekent ze nog niet. Tymen is ook niet zo'n tekenaar, maar die begint nu wel herkenbaar te tekenen. Leuk om te zien. En hij kan al heel goed binnen de lijntjes kleuren. Pff bv, ik vind het knap dat je het volhoudt hoor, ik was er echt allang klaar mee...

@ Miran, jij bent ook wel druk de laatste tijd of niet? Wat wordt Laureen snel groot zeg! Zindelijk en op een grote fiets. Leuk gezicht is dat he? Heb je ook een recente foto van Laureen? Hebben Joelle en Dionne hun toetsen goed gemaakt? Ze beginnen wel al vroeg met het echte leren vind ik. Zo vertelde Tymen gisteren hoeveel klapjes (lettergrepen dus) een woord heeft.

@ Duster, mooie foto's zeg! Wat wordt Jasmijn al groot! En wat is Matthijs een hartenbreker zeg! Vind hem veel groter lijken dan 2,5! Hoe is het met je stuitje?

@ Chan, oow wat een naar nieuws van je werk zeg! Hoop dat het goedkomt.... Rene nog om boadskippen geweest? ;)

@ QB, succes met solliciteren. Ow spannend een expositie! Beterschap met je kids!

@ Carmen, jammer he dat ze straks naar school gaat. Maar je krijgt er ook wel veel vrijheid voor terug hoor, vind ik tenminste.

@ Miepie, wat fijn dat Malou het zo leuk heeft gehad op de PSZ. Hier is het wegbrengen elke keer een klein drama maar daarna heeft ze het super naar haar zin.

@ Juud, he bah, klote dat je je zo vervelend voelt...

@ Lique, is Tobeas jullie achternaam? Nog nooit van gehoord hahaha!

Er worden hier net 150 rozen bezorgd.....

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankje! Ja, erg spannend! En dankje! Uh, 150 rozen.. voor jou? Altijd leuk! Lief!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Miranda. Wow wat suPer van Laureen

@lique. Wat super dat de kleine naar het kdv kan maar in mei al??
    Nou ik heb echt niks anders gedaan gisteren ach is ook zo nog even en tis voor en goed doel
    @seteke. Over 3 weken bij de Vk krijg ik de uitslag. Kan niet veel ergs aan zijn toch ?? En wat schrikken van je monsterss

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja idd 150 rozen voor mij :D Net klaar met in vazen zetten hahaha!

@ Binna, als er iets niet goed is aan je uitslag dan hoor je het wel eerder hoor. Stel dat je diabetes hebt dan laten ze je er niet 3 weken mee doorlopen. Dus als je niks hoort zal het goed zijn of slechts licht afwijkend.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lief!

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    set: wat een gave schoenen zeg!

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, mooie schoenen, maar wat een schrik zeg!! Ohh 150 rozen, wat lief!!! Alvast voor valentijn???
    Ja Tobeas is achternaam van vriend, haha!

@Binna, nee hoor, laatste week van augustus. Ik mei hoop ik dat de baby nog lekker in mijn buik zit!!

Zo ik ga plat. Vanmorgen op verjaardag geweest bij mijn nichtje (1 jaar) en daar mocht Sam blijven, kan ik mooi rusten en Djim ligt boven in bed!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mik hoe
    Was je Wiekendje weg

@seteke leuke schoen maar wat heeft Silke al grote voeten

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zomaar hahaha!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, van hilbrand neem ik aan? :p lief zeg! zat geen huwelijksaanzoek bij? :D
    leuke laarsjes!

lique, fijn dat je er vannacht niet meer van wakker gelegen hebt! en lekker dat je nu ff kunt liggen. gaat t ok met je bi als je rustig aan doet of heb je dan ook veel pijn?

ondanks dat ik mijn vriend gister ff zat was (en nu een beetje vermoeiend nu hij ziek is ;)) is hij de laatste tijd wel echt superlief voor ons. hij doet heel veel in huis en ook veel met ot zodat ik mijn hande vrij heb voor jort. hoorde hem ook vandeweek een afspraak voor zondag afzeggen omdat hij hier met de kleintjes wilde helpen. wil hem ff laten weten dat ik het waardeer maar niet met valentijn (omdat het commerciele gedoe daarom heen me tegenstaat). wil dus nu ff wat leuks gaan halen. dacht eerst bloemen maar daar heeft hij niet zoveel mee.
    hebben jullie nog een leuk idee wat je een man kunt geven?

(wil m ook verrassen met een etentje in de stad maar dan moet ik ff aan mijn moeder vragen wanneer ze op kan passen)

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Lauwie, nee hahaha! Maar denk ook niet dat wij ooit gaan trouwen hoor!

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    ik ben vanmorgen weer lekker wezen zwemmen met r & s en het ging super. Suze word nu steeds makkelijker met haar bandjes en ze luisterde beide erg goed. Nu ben ik wel zo gaar alseen klontje

@ Lauwie, het is wel hefig hoor elke keer bij jou.andy liet toen alle beslissingen over de bv aan mij over omdat ik er het meeste werk aanhad.
    Kan het zijn dat je vriend zich zorgen maakt dat het allemaal een beetje teveel voor je word en dat hij er daaromniet helemaal achter staat?
    Zou je anders niet met de KA kunnen overleggen om die je mee te laten helpen voor een beslissing?
    Ik snap heel goed dat je vind dat jullie hier even doorheen moeten en dat het veel (kan) doen voor de gezondheid van Jort,maar ik kan me ook goed voorstellen dat het erg belangrijk is dat er een fijne rustige sfeer hangt in het gezin en het sneller en makkelijker gaat draaien.
    lastig hoor

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, heerlijke foto! lekker dat zwemmen!
    ik bedoelde dat ik mijn vriend zat was, haha! ik hoopte dat hij ff wat meer mee zou denken en helpen met voeden. maar hij snapt het niet en is druk thuis en op het werk en met uitzoeken of hij voor zichzelf gaat beginnen en eigenlijk vooral hoe en wat hij dan moet regelen.
    als ik zeg dat ik wil stoppen met de bv vindt hij vast prima en als ik doorzet ook. ik hoop gewoon dat de productie snel afneemt tot normale proporties! verder gaat t goed hoor. het is zo'n lief mannetje. gisteren lukte het voor het eerst niet om m binnen een paar minuten te troosten. hij wil graag bij mij zijn en huilt dan eigenlijk alleen rond het voeden. zal kijken of ik weer eens een foto kan plaatsen van mijn spekkie

niemand ideeen voor mijn lieve vriendje?

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: houd hij van chocola? Een chocoladetelegram is ook erg leuk om te geven! (www.chocotelegram.nl) Of ze hebben hier in de buurt een bedrijf wat brownies verstuurd. (zijn erg lekker heb ze al gehad!) Kan je een tekst meesturen. (www.taartvantoen.nl kijken bij brownies)
    Mijn man houd nogal van zoet dus hier is dat niet moeilijk haha...

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    petra: wat een geweldige fotos op hyves van je meisjes zeg!!! Echt hele mooie meisjes!

Nou voel me hier weer wat beter. Heb vanochtend mn schoonouders gebeld en die hebben malou en jens gehaald. Heb lekker gebadderd en een paar uur geslapen. Voel dat ik er redelijk weer ben! Nu hopen dat het zo blijft!

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    setteke: wat lief zeg zomaar 150 rozen!!!! Hmm moet toch mijn man maar eens aanspreken.....

Deel Deze Pagina