Hey meiden. Even snel reageren. @ Lauwie: ben heel benieuwd naar een nw foto van Jort Tja Laureen is erg snel in haar ontwikkeling, vraag me af wat de volgende stap is haha @ Miepie: super dat je je weer een beetje beter voelt @ Petra: leuke foto's van Roos en Suze Leuk dat het zwemmen steeds makkelijker word @ Setteke: volgens mij hebben ze de toetsen wel goed gemaakt. Zien we straks wel op het rapport, hihi Zal zo even een foto van Laureen plaatsen. Wow 150 rozen. Bekijk bijlage 128513
hmm wordt zo van mn pc afgegooid....krijg een beetje het idee dat mn man op afstand ff zit te klooien met de pc....erg grappig. Hij zit nu in de hotellobby te werken pff en denk je dat de vraag er vanaf kan voel je je weer wat beter? Nee hoor.....grrr mannen...
mannen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Jottum jurk 65101705 (Super) - Kinderboetiekpimpampoentje de jurkjes van onze meisjes met de trouwdag van mijn zusje!
Steps Webshop | Special Dresses - Lily Dress deze heb ik vannochtend gekocht maar weet nog niet of ik deze houdt of hem om ga ruilen op 24 februari voor de rode die je rechtsboven ziet staan bij new dresses. vind deze die ik nu gekocht heb vrij donker! maar misschien koop ik ze wel allbei
Halloooo! Ik heb wel alles gelezen maar niet gereageerd, nu ga ik poging doen. Setteke, dat is schrikken idd maar gave laarsjes, jaloers! Hihihi! En leuke fotos van Texel. Lauwie, je moet gewoon doen wat je prettig bij vindt..... Miranda, leuk meisje die Laureen! Mik, jurk voor jezelf is heel mooi! En voor meiden ook natuurlijk! Binna, gaat verder nog met je? Hmmm, weet ik niet meer....... sorry voor ongemak! owja Juudje, balen hoor, gaat verder met je nog? Miepie, hoe is dan met Malou nu? Petra, foto's had ik al gezien in mobiel internet, maar ga snel op hyves kijken!
@Lauwie, ja uiteten is altijd leuk. Vind het altijd lastig om mannen ergens mee te verrassen. Maar chocolade doet het misschien goed. Kaartje voor voetbalwedstrijd/concert... ehhh. geen idee. De BI is te doen hoor, zolang ik mijn rust pak. Als het lukt moet ik echt liggen in de middag, dan kan ik 's middags ook nog wat doen. Na rust ben ik herboren (geen pijn enz). Ga ik niet liggen dan kan ik letterlijk niet meer lopen na het avondeten... Dames ga nog even wat doen hier!!
Hoi, ben druk de laatste dagen... @ Chantal: jeetje balen allemaal zeg, hoop dat je gesprek meevalt! @ Duster: Wat leuk dat jullie het abonnement nemen, zo heb je altijd iets om even naar toe te gaan. @ Lauwie: sauna/wellnessdag, uitgebreid koken voor hem, samen een kookworkshop, bioscoop, lekker geurtje, dagje uit. Goh ben niet zo origineel zie ik, ik denk er nog over na... @ Setteke: Oei ja da lijkt me ook schrikken! Gaaf 150 rozen, kon je ze een beetje kwijt? @ Mik: Leuke jurkjes! Prijs valt me nog mee moet ik zeggen. Ben nog niet zo thuis in meisjesmerken, maar dit is wel heel schattig! Ons meisje wordt zo ook alweer 1, dus mag mama nog op jacht naar mooie verjaardagsjurk! Pff ben druk geweest in huis en met Olivier naar fysio geweest. De komende weken elke week een afspraak...
Ola! Even snel gescrolld, maar weer weinig tijd! @ Juud: Aardige dosering clomid...hopelijk redden ze je cyclus en is het niet voor niks! @ Chantal: Bah, wat een onzekerheid! Raar dat je nu weer op gesprek moet. Het zou mij vreselijk onzeker maken. @ Setteke: Pff, dat was schrikken! Ik moest net even uit zien te vinden waar Thomas uit hing... Jasper lag te slapen en ik moest op mijn fiets Thomas gaan zoeken, daar wordt je gelijk weer minimaal 5 jaar ouder van pfff...!!! Hij was bij een vriendinnetje van school aan het spelen. Hij moest van haar moeder zeggen dat hij daar was, maar dat had meneer dus mooi niet gedaan. Waren de rozen voor je diploma en gelijk voor valentijnsdag? Gaaf hoor, een huis vol rozen ! Ik zag erg leuke foto's voorbij komen. Wat worden de aug 2008 kindjes groot!!!
Hihihi, 6 vazen vol, meer vazen heb ik ook niet hahaha! @ Miran, woooow wat verandert Laureen!! @ Marleen, lekker he, zulke kleuters.... @ Lauwie, idd kaartjes voor iets... voetbal, bios, dinerbon... Of de Freerecordshop ofzo?
@setteka ahhhh wat een lieve kerel heb jij @miranda wat is laureen veranderd heerlijk boefje @petra wat een moppie @mieppie oo manen ze denken als ze niet thuis zijn ook meteen niet aan de thuis sitatie he. @mik niet mijn smaak maar zien er leuk uit @linka hoest met jou. met mijn wel redelijk moet even acepteren minder te doen @lauwie ja moeilijk mannen en cadeaujtes. maar uit eten is al super leuk
@Lauwie, ahhh wat een moppie!!! Heeft ie van die donkere ogen?? Ot toch niet? @Tesske, hoe slaapt Tess op haar nieuwe kamer en hoe gaat het bij jullie? @Chantal, moest je werken vandaag?
Nog niet bij gelezen..ga ik straks doen als ik ff tijd heb. Vandaag de hele dag gewerkt en eenmaal thuis nog met Tess in de tuin gespeeld, tussendoor gekookt en gegeten en Mark brengt haar nu naar bed terwijl ik nog even wat werk ga doen waar ik vandaag op het werk niet aan toe ben gekomen. Daarna kom ik bij lezen en reageren, dus tot straks
Hallo allemaal, heb wel bijgelezen, maar niet alles is blijven hangen. Miranda, was Laureen snel over de driftbui heen? Mik, leuke jurkjes ik zie alleen de rode niet waar je het over had. Lauwie wat een heerlijk ventje. Geen ideeen hier voor je vriend. Ard geeft altijd aan wat hij wil hebben, want anders moet ie het toch niet.