Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Haha heb je het over Laureen toevallig. ;)

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Klinkt inderdaad erg heftig.
    Het bestek en de bordjes hebben wij ook en Roos wil ook dezelfde kleuren en soms kan dat niet,dan is ze echt wel boos maar verliest zich niet en hersteld wel na een minuutje.

Het zou fijn zijn als je weet aan welke lijn zij het meeste heeft

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Carmen, het lijkt me heel moeilijk om je meisje zo te zien worstelen met regels enzo. Ik hoop dat iemand jullie kan helpen met handvatten en tips hoe hier mee om te gaan. Sterkte ermee!

Lauwie, was helemaal vergeten te reageren op de foto van Jort! Wat een heerlijk kereltje!

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Pff Carmen; klinkt heftig zeg met jullie Tess. Maar zou het hoogbegaafdheid zijn? Ik zou meer denken aan een stoornis o.i.d. Maar wie ben ik (hoop trouwens niet dat je dit verkeerd opvat, ik bedoel het niet vervelend)
    Hopelijk kunnen ze je helpen om jullie goede handreikingen te geven. Want kan me voorstellen dat je soms echt met je handen in het haar zit. Bepaalde dingen zul je rekening mee moeten blijven houden waarschijnlijk, maar er zullen ook dingen zijn waar ze toch langzaam aan in moet groeien en mee moet leren leven.

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja eigenlijk wel maar niets aan te doen hè.
    Ze heeft natuurlijk ook 2 geweldige voorbeelden. ;)
    Moet zeggen dat Joëlle ook zo'n typetje was hoor dus het komt ons wel heel bekend voor allemaal.

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    voor Lique:
    Sepp, Boaz, Lenn, Owen
    Kate, Liz, Nova

en nu ga ik lekker in mn bedje liggen. Slaap lekker allemaal

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik moest van Gerard even zeggen dat ze niet alleen een ondeugend koppie heeft, maar ook erg ondeugend is. :D

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Lauwie: ahh wat een mooi mannetje die Jort

@ Tesske: jee wat maakt Tess het zichzelf moeilijk zeg
    Ben benieuwd wat ze je gaan adviseren

@ Petra: haha die Suze en haar naam zeggen

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Leuk hè.

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra dankje!!! Sepp vind ik leuk, maar zal eerder Zeb worden, vanwege de eerste letter. Kate vind ik ook heel leuk, komt er hier ook niet door. Andere namen komen al voor hier... Wist trouwens niet dat je met zonnebanken je schimmelplekken mooi weg kreeg.

@ALieke en Chantico, voor jullie het weten zijn jullie weer terug joh. En nemen jullie de touwtjes weer in handen op het werk!!

@Miranda, hahaha!

@Tesske, succes hopelijk worden jullie snel wat wijzer....

@Juud, hoe ben je de dag doorgekomen??

Net gewandeld ben kapot! Weltrusten!!

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    wat zag ik een leuke fotos van sil, roos en laureen!

Lauwie wat een grote vent zeg!

Alieke ik heb ook geen idee of het hoogbegaafd is. Maar het feit dat ze zichzelf bepaalde vaardigheden aanleert, zelf regels bedenkt, niet flexibel is en nog wat dingetjes konden volgens die psycholoog wijzen op hoogbegaafdheid. Het maakt mij niet uit wat het is als we maar handvaten krijgen hoe we nu nog kunnen kneden want ze moet leren om te kunnen gaan met tegenslagen.

Wij gaan vandaag gezellig met mijn vriendinnetje en haar kleine vent naar de dierentuin (nordhorn)!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen wat moeilijk zeg met Tess, hopelijk krijgen jullie die handvaten die jullie nodig hebben.
    Veel plezier vandaag.

Pff vandaag cursusdag 4 en ik ben eigenlijk al doodop. Bah het valt echt tegen om nu weer iedere dag fulltime te moeten "werken". Ach morgen de laatste dag, in het weekend lekker naar de Efteling en dan nog een weekje en dan is het weer voorbij.

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Wat een vermoeiende, maar ook wel een erg gezellige dag hebben wij gisteren gehad :) Ik ben nu al helemaal blij met mijn abo :D Ik heb alleen wel de schrik van mijn leven gehad

Matthijs was in een hal op een sprinkussen aan het spelen. Het was best een grote, met allemaal palen er in waar ze zich achter konden verstoppen. Mijn zus en ik zaten op het bankje voor het kussen. Op een gegeven moment zagen we Matthijs niet meer. Was hij in een onbewaakt ogenblik toch snel lang ons heen geglipt :) Ik sprintte meteen naar buiten. In de hal vind je hem nog wel, maar als hij gewoon op het park loopt, wordt het toch al lastiger. Mijn zus ging binnen op zoek. Toen ze hem vond stond hij met een medewerker van een rodelbaal te praten. Dit was een hoge baan waar je met een rubberen band een trap op loopt. Boven ga je in die band zitten en dan word je van een steile ijshelling afgeduwd. Zegt die man tegen mijn zus: Ja, hij is er vanaf geweest :$ Dus ik ging even navragen wat er nou gebeurd was. Matthijs was dus op zijn sokken die zeiknatte helling opgeklommen. Boven aangekomen heeft een medewerker een band voor hem gehaald/laten brengen, hem er in gezet en hem gewoon naar beneden geduwd. Ik was eigenlijk te blij dat ik Matthijs weer in mijn armen had om er iets van te zeggen.......

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Tesske; Veel plezier vandaag!

@Sjorsje; Succes en veel plezier in de Efteling :)

@Lique; Lekker geslapen?

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, oeps, hahah!! Nou zo zie je maar!!

@TEsske, veel plezier vandaag, hopelijk niet te veel regen!

@Sjorsje, nog even volhouden je kan het. Moet er ook niet meer aan denken hoor 5 dagen werken ;)

@Happy, hoe is het bij jullie??

Ik ga aan het werk!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, ja hoor, goed nachtje gemaakt, maar nog moe. Is altijd zo he, haha!!

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    ik zit al weer fris en fruitig op het werk, mijn stagiaire is (weer) ziek, maar dat is altijd wel lekker rustig, dan hoef ik niks voor haar te verzinnen.

@ lique, zat ik wel een beetje in de goede richting wb de namen?

@ Duster, jeetje die Matthijs, is het altijd zo'n durfal? Wat zul jij blij geweest zijn dat je hem weer bij je had.
    Wanneer ga je nu weer naar de efteling?

ik heb trouwens deze gisteren gekocht voor de enveloppen voor de bruiloft:
    Marktplaats.nl > Mooie enveloppen wensput! Mooi met rozen en vlinders!! - Kleding | Dames - Trouwkleding en Trouwaccessoires

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, ja je zit zeker in de goede richting hoor!! WAt een leuk ding en de deal net gesloten voor de overbieding ;)

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Matthijs ziet bijna nergens gevaar in ;) :$ Ik was toevallig net Dirk zijn rooster aan het bekijken. Ik wil heel graag nog tijdens de winterefteling, maar Februari is al zo druk. HHB, de verjaardag van Jasmijn, verjaardag op de dreumesclub en we hebben ook nog 6 zwemkaartjes liggen die voor 24 febr. op moeten ;) Ach misschien volgende week woensdag met zijn 4-tjes even er naar toe en anders breng ik maandag Dirk naar school en rijd ik met de kids even door :) Wat een gave enveloppen, wensput. Hardstikke origineel en toch uniek

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wow Duster, begrijp wel een beetje hoe je je voelde.... Mijn draken eergisteren net zo'n actie....

Blegh, ik heb een beroerde nacht achter de rug, steeds wakker en niet meer kunnen slapen. Bah bah bah!

Deel Deze Pagina