Hallo! MIJN VAKANTIE IS BEGONNEN!!!!! Ben net thuis en heerlijk zeg gewoon 2 weken vakantie. Danique vond het supergezellig op school vanmorgen en liep echt heel schattig met mijn kids mee uit de klas. Het was een leuke ochtend. Toen alles samen opgeruimd en nog wat dingen uitgezocht en nu net weer in huis. Nu heerlijk met mijn meisje op de bank! Linka; wat vervelend zeg al die hoofdpijn Lauwie; kan me voorstellen dat je graag alles goed voorbereid met Otillie. Die drang krijg ik ook denk ik straks. Vind het heel belangrijk dat Danique niet gaat denken dat haar plekje wordt ingenomen. @kerstpakket; wij kregen een doos met veel eten. Gemaakt door de C1000. Allemaal dingen die zo de kast in kunnen en die we altijd gebruiken. Dus ideaal. Heb je toch het meeste aan vind ik Mik; zo lekker veel sneeuw dus. Hier nog niet zo heel veel, maar het sneeuwt wel dus wie weet kunnen we vanavond nog de sneeuw in samen. koken; Raymond is op maandag en dinsdag thuis dus zorgt dan standaard voor het eten. De andere dagen zorg ik ervoor.
hier is nu minimaal 25 centimeter gevallen! en het sneeuwt nog steeds super!!! we zijn ook helemaal in het nieuws zoveel is er gevallen in noord holland!
Brrr hier ook de hele dag al af en aan sneeuw. We zouden vanavond naar een feest gaan, maar denk niet dat we het gaan redden met vervoer. Heen misschien nog wel, maar wil daar ook niet stranden... Dus dan maar gebruik maken van de oppas en dichter bij huis een happie eten en naar de film Zielig hoor
Mik, hier vallen nog niet sneeuw, en wonen ook in noord holland, dus afwachten, maar is wel meer dan 20 cm sneeuw, pff! Alieke, heerlijk vakantie, zonder verplichtingen!! Zo heb lekker kaarzen aan en Myrna is buiten aan het spelen, Jeslyn was ff buiten met mijn schoonzus en zwager, ik wilde niet naar buiten, haha, ik ben erg ik weet het... Jeroen heeft drama op zijn werk, transport, tjeetje! Hij heeft weekend dienst, maar als morgen nog sneeuwt is hij toch vrij ivm schiphol en sneeuw.
Hallo, even snel een teken van leven van mijn kant Ik ben gisteren bij de HA geweest en hij wil eerst 2 nweken met een ander medicijn kijken of da6 helpt en helpt dat niet dan word ik doorverwezen. Nu heb ik gisteren de medicijnen op en ik ben me toch ziek geworden :x Vandaag dus weer de HA gebeld en mijn dosis is gehalveerd. Deze heb ik dus vanmiddag ingenomen, maar ik heb het idee dat ik nu al weer beroerd ga voelen. Als dat zo is bel ik morgen wel met de HAP en dan stop ik waarschijnlijk met deze medicijnen. Ik vind het toch allemaal al een rare gang van zaken
Duster wat vervelend dat die nieuwe medicijnen ervoor zorgen dat je je zo ziek voelt. Morgen gewoon naar de HAP als het zo doorgaat.
Nou beetje rare dag. Was vanmorgen net bij de praktijk toen ik gebeld werd dat mijn opa stervende was. Gelijk erheen en we zijn nu nog in het revalidatiecentrum. Het gaat slecht met opa, het is een kwestie van hooguit uren.....
Tjeetje Setteke, heel veel sterkte! Hier fotos van Jeroen via mobiel dat hij helemaal vast zat: Bekijk bijlage 115548
sterkte setteke!!!!! hier net sneeuw geruimd. athans geprobeerd den paadje te maken tussen het sneeuw voor die arme krantenjongen morgenochtend! ligt echt meer als 20 centimeter en het sneeuwt nog steeds. echt zo veel sneeuw heb ik toch al jaren niet gezien!
Heb gewerkt vandaag en ben blij dat ik weer lekker thuis ben. Zo op de bank The Voice kijken! @ Lique: Ben je nog onderweg of toch besloten niet te gaan? Fijne avond!
alleen ff een ego bericht want mn ouders zijn er nog. bij de vk geweest en mijn bloeddruk was weer te hoog . terwijl ik toch de hele dag niks doe.. maandag terug komen. hoop niet dat ik ingeleid moet worden!
jeetje het blijft hier maar sneeuwen en sneeuwen niet normaal gewoon. als je door de sneeuwe loopt. gaat de sneeuw gewoon over je moonboots heen en loopt er in!
Mik, ik kijk zo af en toe op buienradar maar het blijft ook mooi boven jullie hangen. Lauwie, wat balen zeg dat je bloeddruk nu toch te hoog is. Ik hou het toch op 25 december.
mik, 140/85. vorige keer netjes 120/70, maar het was ook vaak 120/80, dus op zich geen enorme stijging. maandag opnieuw laten meten en urine mee.
oeps lauwie dat is wel k*t hopenlijk gaan ze inderdaad niet inleiden maar komt hij vanzelf (misschien vannacht wel dat daardoor je bloeddruk omhoog is) het is nu eindelijk gestopt met sneeuwen! mag ook wel. kus