Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Carmen, neej hoor, dat lijkt erop maar ik wil niet op die dag, maar ik wil genieten op maandag, begrijp me niet verkeerd, maar is gewoon een feit als je bij psychologie komt of bij maatschappelijke werker en ga je uiten en wat je wilt enzovorot en komt je erg moe thuis en hoofdpijn, dat heb ik vaker last van als je daar bent geweest dus wil ik niet op die dag, familie begrijpen het wel wat ik bedoel.

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @linka, dit wordt een oneindige discussie :p maar of je nou maandag moe bent of een andere dag? Je wil toch elke dag genieten van de kindjes?.....maar goed jij moet gaan en niet ik.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    #4263 Linka76, 12 feb 2011
    Laatst bewerkt: 12 feb 2011
    laat maar ;)

Fijne weekend!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo hallo,

@ Lique, gefeliciteerd met de geboorte bij je vriendin

@ Tesske, lastig hoor, wat gebeurd er als ze het nog langer op gaat houden?

@ linka, niet iedereen hecht blijkbaar dezelfde waarde aan valetijsdag als de ander. Als jij je er niet lekker bij voelt is dat toch prima,voor een ander maakt het niet uit.
    Ik zou het denk ik als een mooie kans zien omop de dag van de liefde aan de liefde te werken,maar iedereen is anders.
    Het belangrijkste is dat jij het gaat doen en wanneer je het gaat doen.

Wij gaan dinsdag op woensdag naar Antwerpen om ringen te kijken (en hopelijk ook kopen) moeten alleen nog oppas vragen.
    dat hebben we wel vaker dat we eerst een uitje boeken en dan pas voor oppas gaan kijken, raar eigenlijk.
    Andy komt altijd rond 13 uur thuis,maar is er nog niet. grrrrrrrrrrr en even bellen ho maar en alsik er wat van ga zeggen is het zo'n ongezellig begin van het weekend

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, sommige mensen doet dat sommigen niet, maar ik ga op 19 maart naar Arnhem, volleybaltoernooi, maar heb zelfs ook niet snel aangedacht ooh eerst ff oppas regelen, maar wist het zeker dat het wel zou lukken. Dus gewoon doen wat je prettig vindt ;)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Trouwens, Bilbo de kater is naar de dierenarts geweest gisteren voor zijn pootje, hoogwaarschijnlijk is dat gebroken, maar as maandagochtend moet ik hem brengen en dan foto laten maken, ben benieuwd of zo is!

Lique, gefeliciteerd!

Carmen, schattig die Tess!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ tesske ach arme tess. die lieverd. is het samen plassen gelukt?

@linka ja ik zou gewoon gaan anders is er altijd wel wat op een dag. ach en welke dag is nou wel leuk om te gaan graven?

@lique jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat leuk weer een mooi meisje op deze wereld erbij. waarom oet ze 2 dagen blijven?

hier vanmorgen alles klaargemaakt voor de gourmet van vanavond. lekker met vrienden gourmetten. heb er zin an!!!!!!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, geen idee waarom ze moet blijven, misschien vanwege verhoogde bloeddruk? En eiwitten die gistere gevonden werden in urine!!

zo de naam is ook binnen, Loena, denk halve vernoeming naar haar vader. We gaan taarten maken, byebye!!

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    mmmmm krijg gelijk trek

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ook hahahahahahahah maar ze ze komen nog niet hahahahahaha

ga nu maar eerst aan de nootjes denk ik ;)

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@lique he meis wat super. gefelicieerd

@mik hoe was je wiekendje weg. en gezelig met je vriendinen gourmeten

@petra hoest met de band is het nu helemala geregeled

@Teskej oei moeilijk in Tess haar sytiatie. mischien eerst eens heel goed met haar praten over dat als ze groter worden dat de kindjes dan op de wc gaan plasen net als papa en mama. en dat dan de luiers niet meer nodig zijn. en ze dan alleen een onderbroekje aan krijgt. wij hebben een kindje op het werk gehad. en daar moest altijd eerst alles echt leterlijk uit gelegd worden voor dat iets onder nomen kon worden. mischien helpt dat bij Tess ook wel.

@setteke wat super meis dat je gaat sumba hoop dat je lichaam het aan kan.

@lauwie wow best eng eigelijk dat ot uit haar bed klimt. of hebben jullie er spijlen uit gehaald

@chantico oo ik herken je gevoel. wat ik nog wel eens heeel fout doe. is gewoon met haar samen naar bed gaan en zei dan bij ons in bed en dan de tv aan. dan kom ik teminste wel aan me rust.

@Linka ik snap je gevoel rond valentijns dag wel. aleen snap ik niet dat je toen niet meteen een andere datum gevraagd hebt.
    sta je er nog wel helemaal achter nu Jeroen gezeliger doet

@duster en hoe was het in de efteling julle gingen toch vandaag??

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik heb niet verder teruggelezen, dus misschien heb ik wel wat gemist, maar wil toch ff reageren.

Dat hij nu zo zijn best doet is hartstikke lief, maar wel een beetje laat natuurlijk. De vraag is nu wat het met jou doet dat hij zijn best doet. Valentijnsdag vind ik een commercieel gedoe, dus mij zou het niet tegenhouden, maar dat ben ik en ik ben jou niet! Als je niet wilt moet je het niet doen. Zit er niet meer achter het uitstellen? Hou in je achterhoofd dat hij uiteindelijk toch niet al teveel zal veranderen, ookal doet hij nu zijn best. Weet je meis, wij kunnen allemaal wel van alles vinden, maar het is jou relatie en jou leventje! Volg je gevoel en wees niet bang om voor jezelf te kiezen! Succes!

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ach, zielig!!!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lique, mooie naam Leona, zo heet Myrna ook haar 2e naam (Myrna Leona Flora)

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zumba lijkt me erg leuk! Hopelijk gaat het goed met je bekken.
    Ik heb pas bij het Kruidvat hardloopkleding gekocht haha. Ik ben nu 4x geweest en het is heerlijk!

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, dank je voor je berichten en owja hoe gaat dan met lijnen? Ik lees het dat je hardloopt? Ik was ook mee begonnen maar hield weer op en nu heb ik geen zin in, erg he!

18. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Pff dat is lastig zeg. Omdat ze aangeleerd heeft in een luier te plassen wil ze dus niet op de wc/potje, maar een luier wil ze ook niet... Mmm, ik zou dan in dit geval toch een luier om doen denk ik...lastig!!

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hardlopen gaat goed. Alleen met mijn longen niet!
    Ik ben vanmorgen voor het eerst sinds lange tijd weer even teleurgesteld geweest over het feit dat ik astmatisch ben. Ik ben het al 30 jaar en weet niet beter, maar het belemmert me nu enorm met hardlopen en daar had ik heel even de balen van! Lijnen lukt voor geen meter!!! Dus ik moet gewoon echt gaan sporten, anders word die zwemband groter en groter, want ik hou nu eenmaal van eten!!!

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wij hebben een gezellig dagje gehad met z'n 4-tjes. Eerst naar bibliotheek, beide kindjes ingeschreven en boekjes uitgezocht, boodschappen gedaan en naar tuincentrum geweest voor nieuwe planten in vensterbank. Nu lekker thuis rommelen en verder niets.

@ Lique: Hoera, gefeliciteerd! Leuke naam ook.

@ Tesske: En inmiddels al geplast?:)

@ Setteke: Goed geslaagd voor sportkleding?

@ Alieke: Fijn dat je nu een goede slaaphouding hebt!

@ Mik: Lekker gourmetten! Veel plezier vanavond.

Ik ga hier eens gezellig de kaarsjes aan doen, fijne avond!

Deel Deze Pagina