Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Berichtje verwijderd ;)

Sorry was een beetje onsamenhangend verhaaltje geworden.......

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    juud tess heeft dat ook gedaan. De ka gaf aan dat kindjes rond 2,5/3 jaar kortdurende tics kunnen ontwikkelen die in de meeste gevallen vanzelf weer over gaan. Wij hebben het genegeerd en na 2 weken was het over.

Petra paardrij ze!

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    duster ik snapte er niets van maar vind t vervelend dat je er zo slecht van hebt geslapen en hoop dat het snel word uitgepraat.

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Tesske; Dank je! Ik dacht al dat het een beetje vaag was :D Heb net mijn zus gesproken, dus dat is wel fijn :)

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn heeft sinds gistermiddag koorts en ga straks haar temperaturen.... ik word wel moe van dat ze vaker koorts heeft...

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen :)

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goedemorgen meisjes,

gisteren dus lekker gegourmet met vrienden. twee stellen dus het was supergezellig. nu voor de ttweede keer de vaatwasser aangezet en aan et opruimen/poetsen.

vanmiddag misschien even naar het bos of lekker hier een beetje rond het huis hangen./

manlief is nu aan het werk!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Mogge :)

@tess, dank je :) nou ik zal het even aankijken :)

@linka, zielig hoor die koorts of is ze er niet erg ziek van?

@mik, have fun

Ik ga vandaag wat centjes verdienen met visagie. En voordat we dat doen even naar kinderboerderij.

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; ik zou de tic negeren. Gaat vanzelf wel over. Hoe meer aandacht je eraan besteed hoe erger het vaak gaat worden.
    Je zou wel in de gaten kunnen houden of ze het op bepaalde momenten doet ofzo. Maar verder gewoon laten.

Linka; vervelend alweer koorts. Voelt ze zich ook ziek!

Mik; gezellig he gourmetten. Vind het ook altijd zo leuk! Lekker naar het bos. Het weer lijkt vandaag in elk geval beter dan gisteren

Petra; leuk zeg weer paardrijden en zielig voor Suze

Hier lekker uitgeslapen. Danique om kwart voor 10 uit bed gehaald. Dus die heeft ook heerlijk geslapen.
    Toen nog in bed gelegen en nu gaan we samen ontbijten. Ook altijd gezellig.
    Rest van de dag maar opruimen hier in de kamer en op zolder en de babykamer als ik nog puf heb

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey dames!

Mark is weer thuis!!!! Joepie!!!! Pff er kwam gelijk wel een mededeling dat hij binnenkort weer moet....grr maar ja we doen er niks aan.
    Hier heerlijk een luie zondag. Misschien vanmiddag ff een eindje wandelen.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Marieke wat fijn dat hij weer thuis is!!! is het op korte termijn dat hij weer weg moet??

12. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Miepie; wat ontzettend fijn zeg dat hij weer thuis is. Lekker genieten samen van de dagen dat hij vrij is nu!

Hier is de nesteldrang weer toegeslagen. Heb het hele dressoir al leeggeruimd en ben nu alles aan het ordenen. 1 hele kant leeg voor knutselspullen van Danique in verschillende bakken en spelletjes van haar, 1 la voor cameraspullen, 1 la voor kaartjes en enveloppen, 1 voor troep van mij en 1 voor troep van Raymond. En dan nog 1 kant met ja daar moet ik nog even naar kijken in elk geval dvd's. Ben dus al goed bezig!

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lekker bezig Alieke :D

Miepie, heeeerlijk dat hij er weer is! Hoe reageerden de kindjes op zijn thuiskomst?

Juud, geen tips hier over tics.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gaat alweer wel met Jeslyn wij zijn toch naar geitenboerderij gegaan, ze heeft wel van genoten maar vind geiten eng haha! En soms zielig kijken soms niet, ga straks maar ff temperaturen....

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, geen idee, maar zou er nu idd niet teveel aandacht op vestigen. gaat vast vanzelf over.

miepie, fijn dat mark weer terug is en balen dat ie weer weg moet.

chantico, en je massage gekregen?

linka, vervelend van de koorts! twijfel je over weggaan bij jeroen of staat je besluit vast?

petra, leuk ringen uitzoeken! het komt steeds dichterbij he? hoe gaat het met je (licht)bruine tint?

lique, hoe is het met de namen? ik vond luke wel wat maar zo heet je neefje al toch?

alieke, wat en je heerlijk aan het rommelen thuis. leuk, de kinderwagen weer in elkaar!

mik, oh lekker gourmetten!

binna, het klinkt eng idd dat in en uit haar ledikant klimmen, maar ze is heel voorzichtig en doet het handig. binnenkort ws een peuterbed dan is t probleem over.

ik vind het wel weer eens tijd voor buikfoto's!!

hier is de poepfase ook aangebroken. stond tegen een buurman 'poeperdepoep en plasserdeplas' te roepen :(
    ze is heel erg van de woordgrapjes nu. ze vindt bijv wonderteam (nick jr) heel leuk. daar zingen ze over een diertje met problemen. ot heeft de hele dag variaties daarop 'vast een hondje met problemen' etc. of 'ik ben een schoonpeuk' toen zeniet in bad wilde.

ik lig even heerlijk in bad terwijl ot slaapt en vriend met jort wandelt. moet er eigenlijk uit om kleding uit te zoeken. jort groeit alweer uit de 62 :$. hij is nu 7 weken maar wordt 3 a 4 maanden geschat ;)
    zo gaan we ff borrelen bij een cafe waar ze op zondagmiddag vermaak voor kids hebben zodat ouders kunnen kletsen met elkaar/ vrienden.

16. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; wat een uitkomst zeg zo'n cafe.
    De kinderwagen zit weer in elkaar ja.
    En de inhoud van het dressoir ligt hier op het speelkleed van Danique.

Zijn net even een stukje wezen wandelen met elkaar. Ben nu kapot. Danique ligt even in bed, dus ik mag ook even uitpuffen en dan weer verder. Wat is het toch heerlijk om zo goed te kunnen opruimen (waarom kan ik dat anders toch nooit)
    Ik moet nieuwe buikfoto's gaan maken. De meest recente is van 3 weken geleden. Zal hem even hier plaatsen (staan ook wel op hyves) Ben ook erg benieuwd naar voorspelling jongen/meisje
    Dus wie doet er een gok?!

Hier was ik dus 30 weken 5 dagen
    Bekijk bijlage 129843

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Alieke, heb je ook een buikfoto iets meer van voren. Zoals hij nu lijkt zeg ik jongetje maar kan het niet heel duidelijk zien...

18. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
  19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik denk meisje!

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik vind het een prachtige buik maar kan er echt niet aan zien of er een meisje of een jongetje in woont ;)

Lauwie Tess is ook al een maand of 4 bezig met die woord'grapjes' (die mama vaak niet eens grappig vind haha) en soms vraag ik me wel eens af of ze de gewone woorden nog wel weet maar als ik dan vraag wat het goede woord is dan zegt ze het wel zoals het hoort.
    Ze bedenkt de meest vreemde woorden en vind ze zelf uiterst grappig :D

Deel Deze Pagina