@ Tesske, en al zijn vrienden/kennissen uitnodigen voor een verassingsetentje/bowlen zoals ik bij Andy had gedaan? dat iedereen zijn eigen eten betaald als kado omdat demeestemannen toch niets weten/wensen Ik heb echt genoten van mn gezinnetje vanmiddag. We hebbenniks bijzonders gedaan maar het was gewoon lekker gemoedelijk. We zijn ge-eindigt met de mega kieteldood voorons vier en als je dan diekleintjes hoort schateren dan smelt je echt
Vraagje weet iemand van jullie iets wa ik kan gebreuken om slijm in me keel op te lossen. Moet veel hoesten piep bij het adem halen en als ik lig ben ik bebouwdEr. En ben schor
Binna, heel ranzig, maar gorgelen met zout water wil nog wel eens helpen. Niet doorslikken hoor. Ontsmet gelijk ook lekker.
Binna cola drinken Lique, uit eten doen we haast wel 2 - 3 keer in de maand dus dat is niet echt een cadeau. Hij heeft een eigen server thuis wat zijn hobby is maar daar heb ik voor kerst ook al iets voor gekocht wat hij erg graag wou hebben en ik hoor hem er nu niet over dat hij nog iets hebben wil. Tattoos vind hij 3 x niks, ringen heeft ie er 2 van die hij dagelijks draagt. Weekend weg zou kunnen maar we gaan altijd al 2 weekenden per jaar samen weg, een weekend met zn 3tjes en hij gaat altijd een weekend met zijn vrienden/broers. Pff vind het wel lastig.. Petra, we zitten met zijn verjaardag in Turkije dus kan geen vrienden uit nodigen. Maar is wel een super leuk idee.
Carmen; moeilijk is dat altijd he! Dit jaar heeft Raymond niets gehad. Moesten zoveel hebben voor de baby en de babykamer en tja als we iets willen kopen we het wel. Hoeven we niet jarig voor te zijn dus.... Binna; heerlijk zeg; het was ook lekker weer! Ging het met jou ook goed?? Net boer zoekt vrouw gekeken en nu zo lekker mijn bed in. De laatste 4 dagen werken en dan is het vakantie en daarna velof!
carmen, ff terug kijken naar woensdag of donderdag, toen kreeg ik veel mannencadeautips. dagje sauna? ballonvlucht? hoe ziet diaree bij baby er uit? het is altijd dun toch? en wanneer maak je je zorgen over diaree bij een baby?
@ Lauwie, ik weet niet hoe zijn poep er normaal uitziet, maar met bv kan het heel dun zijn. Als hij goed drinkt, goed plast, niet suffig is en geen koorts heeft hoeft het niet zorgwekkend te zijn. Als hij echt ziek wordt dan moet je wel even naar de huisarts gaan. En uiteraard altijd naar je moedergevoel luisteren, als dat zegt dat er iets niet klopt dan moet je aan de bel trekken.
setteke, thanx! geen verhoging, drinkt goed, net nog plasluier en alert, dus ik kijk het nog ff aan. ben beetje onzeker en snel bezorgd als het om zijn gezondheid gaat
Goedemorgen, Kindjes zijn al op weg naar opa en oma en ik moet zo direct vertrekken richting station. Nog 1 weekje opleiding en dan zit het er gelukkig op, ben nog moe van vorige week. Gisteren Efteling was erg leuk. Alle sprookjesfiguren stonden bij de ingang, maar onze kindjes vonden de paarden die bij de koets stonden het leukst. Toen Yosyp iets na vier uur merkbaar moe werd zijn we gegaan, maar hij heeft het toch erg goed gedaan (geen wandelwagen meer voor hem). Carmen, een lekker geurtje of idd een dagje sauna. Lauwie gaat het al wat beter met de diarree?
Joh, zal wel loslopen toch... Misschien heeft ze dat gewoon even ontdekt en doet ze het daarom vaak. Tygo heeft soms ook wel iets wat ie een paar dagen lang doet en ineens is ie er weer klaar mee...
Tygo inderdaad ook.... Ik zeg wel is grapjas of grapjurk tegen Tygo. Tygo's woord daarvoor is Gekkie kont....
@ lauwie: iets geven tegen diarree of mag dat niet zo jong? Ik zou het idd aankijken tot de plasluiers weinig zijn, zorgen voor voldoende vocht.
zwaai zwaai ben aan het werk en heb veel achterstallige administratie en sacherijnige cliënten vanavond weer met mijn paard mee naar cursus dus ben de hele dag weg
Goedemorgen, Hier heeft Jasmijn weer koorts :x Van mij mag het goede weer snel komen. Vanaf nov/dec. is hier continu iemand ziek geweest (griep/verkoudheid) Ben het nu dus wel een beetje beu. Jasmijn heeft dus ook al die tijd mijn tante niet gezien. Zij heeft kanker en zit middenin de chemo en is dus vatbaarder. Zondag is Jasmijn jarig en mijn tante wil eigenlijk wel even komen, want ze mist haar enorm (we zagen elkaar daarvoor zo'n 2x per week) Hopelijk is ze dus snel weer koortsvrij
sjorsje, wat leuk dat de efteling zo geslaagd was! succes met de opleiding weer deze week! en geen poepluiers meer sinds gisteravond dus denk wel goed.
@ Petra: succes dan vandaag! @ duster: dat is vervelend, jammer dat ze zo'n lage weerstand hebben. Misschien wat extra's geven hiertegen? Dat ene middeltje waar ze het hier altijd over hebben tegen verkoudheid enzo, ben de naam even kwijt....