Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, ik weet niet of dat mag en zo jong overleg ik eerst liever met de arts wat ik het beste kan geven dan. ik ben gewoon ff overbezorgd nu een verkoudheid al gevaarlijk kan zijn. en de buurvrouw en een vriendin hadden een verhaal over kindjes die opgenomen werden met buikgriep ;)

duster, wat vervelend van de koorts van jasmijn! helemaal gezien het verhaal van je tante. ik kan ook niet wachten tot het lekker weer is en alle virussen eindelijk stoppen..

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, vervelend van Jasmijn, Jeslyn is ook vaker ziek, ook vaak koorts, nu zit ze op PSZ, maar ze huilde, dus ben gewoon weggegaan, zielig hoor..... Sterkte voor je tante, lief dat ze Jasmijn wilde zien!

3. @ lauwie: oh das helemaal vervelend als je dan ook nog is dat soort verhalen hoort idd...

4. Ik wil jullie even vertellen over mijn leuke dag gister...

Gisterochtend en middag huishouden gedaan, dus ik voelde me lekker productief, konijnehok schoongemaakt. Samen met René en Tygo achterthuis opgeruimd, speelgoed uitgezocht en achtertuin aangeveegd.
    Voortuin opgemeten, omdat er nog bakken en een nieuw voetpad komen.
    Toen mannetje naar bed en wij ook ;)
    Gedoucht, netjes aangekleed en impulsief lekker uit eten geweest bij een erg mooi restaurant.

Zo'n gezellige familyday, vond het echt heerlijk. Tegen kwart voor 9 waren we thuis, Tygo in bed gedaan en we zijn zelf ook in bed tv gaan kijken.

Dus ik ben helemaal happy nu!

----------------------------------------------------------------
    Wel is Tygo al een aantal weken stront vervelend, heerst meer geloof ik?

Ik maak me nog wel een beetje zorgen.
    Hij heeft natuurlijk 2wkn geleden onverklaarbare koorts gehad op Centerparcs, sindsdien poept hij minder en ook zijn plasluiers zijn een stuk minder dan ik gewend ben. Hij heeft zaterdag uitgeslapen tot half 10 (toen ik uit bed ging), terwijl hij vrijdag al om kwart voor 6 lag te slapen en niet wakker te krijgen was voor een boterham, die hij maar niet wilde opeten...

Zo slaapt hij dus sindsien overdag al meer (maadag bij het kdv van 12 - 16.15!!! en was niet wakker te krijgen), maar ik maak hem wel wakker na 2 uur. 's ochtens slaapt hij dus soms tot 8 uur, terwijl het standaard zo 7 uur is.

Daarnaast is hij ontzettend bezig met het kenbaar maken van zijn wil, het uitdragen van zijn wil en het geven van zijn mening tot schreeuwen aan toe.
    Kortom, hij is een beetje onhandelbaar, waarbij ik niet altijd weet wat ik ermee moet...

Zal dit een fase zijn, waarin hij misschien weer wat meer voelt, ervaart, doorheeft etc.
    Of zal er onderliggend iets sluimeren waardoor hij van slag kan zijn...

Ik weet het niet!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Ik kan me voorstellen dat je nogal bezorgd bent

@Chantal;Geen idee wat je bedoelt, maar ik moet mijn (nieuwe :)) HA toch nog bellen, dus ik zal het eens navragen. Hoe voel jij je?

@Lique; Nog gefeliciteerd met je vriendin :)

@Linka; Ach Jeslynn ook al :x Hopelijk blijft het goed gaan op de PSZ

@Sjorsje; Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. En Yosiep niet in de buggy? Knap hoor! Wij waren vorige week ook zonder Buggy gegaan (alleen Matthijs en ik dan :D) en het is toch echt veel lopen voor die kleintjes. Maar hij had het ook super gedaan. Succes deze week

@Petra; Succes vandaag!

6. @ duster: ja ik kom even niet op de naam van dat middeltje, maar het is hier vaak voorbij gekomen....

Dames help me out... Voor de weerstand geloof ik, zodat ze minder snel grieperig/ verkouden zijn...

Ik heb het nog nooit hoeven halen, Tygo heeft best veel weerstand nl.

En ik voel me redelijk... Ga van het 1 in het ander, hahaha!
    Gister werd het hoesten eindelijk minder, vanaf woensdag. Ik denk door de temperatuur.
    Maar ik merk wel dat er nu weer dingen beginnen te groeien en bloeien... :)

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, heb je de 'oude' ha akl gebeld? hoe reageerde die?

chantal, die eigen wil en dat gedrag hoort bij de leeftijd denk ik. en zoveel slappen lijkt me op zich wel een gezonde en effectieve manier als je niet hbelemaal fit bent. geen koorts? als je je zorgen maakt, zou ik de ha bellen. en anders zou ik t nog ff aankijken. wat een heerlijk dagje gisteren!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, was jeslyn nog niet fit? wilde je haar niet liever thuis houden dan?

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, ze had weekend koorts en vanmorgen niet, maar was wel om 5 uur wakker (omdat ze niet veel had gegeten gisteravond) miss is ze ff gevoelig, gewoon proberen naar PSZ en ze wilde wel eigenlijk, ze was blij dat ze meisje zag!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oh dan heeft ze het vast wel naar haar zin! was vroeg dus vanmorgen. daarna nog wel geslapen?

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ze was om 5 uur wakker en tussen ons gelegen maar niet goed geslapen uurtje, dan maar eruit, temp was 36,5. Ben benieuwd straks.

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, fijn dat je nu happy bent!

Lauwie, heb je dokter al gevraagd?

Carmen, hoe is dan met Tess?

13. @ linka: scheelt natuurlijk dat Jeslyn zelf ook wel wilde gaan.
    Wel vroeg wakker idd...
    Hopen dat de temp goed blijft nu!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, hij heeft geen poepluiers meer gehad, dus dat wacht ik eerst maar af. en alle andere dingen die setteke schreef zijn ok, dus dan bel ik pas als het een paar dagen aanhoudt.

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Heb alleen de assistente gesproken en gezegd dat we over willen stappen en of ze onze gegevens door wilde sturen. Ze vroeg verder geen reden, alleen maar: Moet ik nog iets aan de HA doorgeven? Ik heb nee geantwoord. Heb er nl. allemaal geen zin in, ben er gewoon klaar mee....

Ik kreeg net een telefoontje en...............

MATTHIJS MAG EINDELIJK NAAR DE PSZ (vanaf 1 maart) :):):)

We zijn er al lang mee bezig om hem eerder geplaatst te krijgen (eigenlijk is er een wachttijd tot juni), maar blijkbaar was dat niet helemaal goed gegaan. Vorige week werd ik daarover gebeld en nu is het al geregeld. Ik ben zo happy!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o en linka, hoe is het met het pootje van de kat?

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Lijstje

baby Alieke
    Meisje
    Linka
    Setteke
    Duster
    Petra
    Arri

Jongen
    lique

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, wat fijn dat hij naar PSZ mag, heerlijk! En ja kan ik me voorstellen dat je klaar mee bent.

Lauwie, ja Bilbo is bij dierenarts voor foto, hoogwaarschijnlijk gebroken, afwachten wat er gebroken is....Hopelijk geen operatie want het gaat ons veel geld kosten ong 600 a 700 euro, is zo duur....en ook niet leuk voor Bilbo! Afwachten. Of een spalkje. Ligt eraan wat er gebroken is, maar hij heeft al pijnstillers, 1x per dag.

19. Hoor net dat derek ogilvie bij mijn vriend op het werk aan het draaien is voor het programma 6de zintuig...
    Vind ik best wel gaaf :)

Hoop dat ie misschien toch nog een beetje René aanvoelt en iets kan zeggen... Zal wel niet, want die kerel gelooft er niet in en zit zo blocked als ik weet niet wat, maar toch leuk!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, snap helemaal dat je geen energie meer steekt in die ha uitleggen waarom je overstapt.

linka, ik hoop het ook niet zeg :(

moeten we niet ook een jongen/meisje lijstje maken voor chantico, arri en lique? van binna weten we het natuurlijk al :)
    en ik gok altijd maar wat :p

Deel Deze Pagina