Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

bedoel je mijn oudste manneke? of mijn kleine mannekes haha

nee gaat wel aardig hier.. op het moment rustig tussen ons..

met de jongens gaat het goed! zijn erg lief voor elkaar :)
    djayden gaat lekker naar psp en bradley is super lief!

kuss

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Maaike, wat een groot verschil tussen hun tweeen, mooie mannetjes heb je!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

Je manneketjes, hihi! Zo te zien op fotos gaat goed!!! Heerlijk he!

4. @petra: dat heeft ie nog steeds zo af en toe. Ik dacht ook eerst dat hij daar last van had in centerparcs omdat hij ineen krimpte als ik zijn lies of onderbuik aanraakte. En nu heeft hij het nog af en toe, maar ik mag hem nu wel altijd gewoon verschonen enzo.
    HA gaf aan dat hij daar dus ook niets aan kan doen en dat we het in de gaten moeten houden met dat hij ouder wordt...

5. @ Petra: heeeeel veeeeeel plezier met je mannetje in Antwerpen, mooie ringen uitzoeken, voorgenieten etc. !!!!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, veel plezier love birds :p

@ Channie, zijn zijn balletjes goed ingedaalt?

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, veel plezier.

@Chantal, ik heb echt geen idee, maar hier ondergaat Djim ook een identiteitsverandering/bewustwording maar dat gaat niet gepaard met veel frustratie voor zover ik merk.

@Miranda, knuffel!!

@Schatje, mooie mannetjes en wat een heerlijk tastbaar resultaat die foto's naast elkaar!!

Vriendin mag morgen nog niet naar huis, snik, op z'n vroegst vrijdag zaterdag, de koorts is nog niet onder controle!

8. @liqe: he wat vervelend, heeft ze een infectie ofzo?

@ juud: nee, hij heeft terugschietende balletjes (zoals de ha dat omschreef)

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @chan,mss voor de zekerheid bloed laten prikken :)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hier nog iemand die er doorheen zit. heb net zelfs zitten huilen bij het cb.:( gelukkig wel een leuke verpleegkundige. baal zo van hoe het voeden loopt. hij was ook weer (te) veel aangekomen. weegt nu 7300 gram en is 62 cm. morgen 8 weken...

11. @ lauwie: ah meid toch, knuff...

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lauwie meis dikke knuf. en als het niet gaat ga je toch lekker over op de fles. ik had bij sydney me ook echt voorgenomen alleen te voeden zolang het nog goed voelt. je hoeft je echt niet schuldig te voelen. want hij kan liever een ontspannen moeder hebben en de fles als een gestresste moeder met borstvoeding!!!!

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Als ik naar de groeicurve kijk dan zit hij met zijn gewicht boven de curve en met zijn lengte op de bovenste lijn. Dan is het niet uit verhouding met elkaar. Op het CB kijken ze altijd zo lekker naar cijfertjes en sommige CB's draven daar wel een beetje in door. Durf op je eigen gevoel te vertrouwen meis. Vind je zelf dat Jort teveel aankomt? lijkt Jort zelf een tevreden ventje te zijn? Mijn 2 mannetjes zaten ook lang boven het gemiddelde, maar zijn altijd netjes in verhouding gebleven. Ik kreeg heel vaak opmerkingen dat ze wel groot waren of soms kreeg ik te horen wat een dikkerdje...! Maar dat is nu ook totaal anders. Ze eten hartstikke goed, maar zitten allebei nu op de onderste lijn qua gewicht en gemiddeld qua lengte.

@ Maaike: Jeetje meis wat een verandering!!! Je ziet er goed uit meis. Je mag wel super trots op jezelf en je mannen :D!

@ Chantico: De laatste loodjes wegen het zwaarst meis... Maar ik denk dat Ise ook wel aan voelt dat het voor jou wat zwaarder is. Voel je niet al te schuldig meis, je doet helemaal niks verkeerd en Ise krijgt er niks van hoor! Laat papa zich maar even belangrijk voelen ;)!

@ Linka: Ach arme Bilbo!

@ Juud: Wanneer weet jij iets wat betreft je eitjes?

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, met BV kunnen ze toch niet te veel aankomen. Of voedt je hem nog te vaak?? Laat je inderdaad niet meeslepen door dat soort curves. Zolang hij tevreden is, gaat het toch goed? Een dikke knuffel, jammer dat je er doorheen zit. Kan je wel een beetje bijkomen als Ot naar het KDV is? Zodat jij kan slapen als Jort slaapt?

@Chantal, geen idee waar ze op koortst, dat proberen ze te achterhalen.

Ga weer wat doen hier!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Knuff voor je Lauwie, zoals anderen zei volg je maar je gevoel!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik maak me niet zo heel druk over zijn gewicht. dat zal weer bijtrekken. meer over dat ik nog steeds mijn draai niet heb gevonden met voeden. ben de hele dag bezig met voeden. 50 cc kolven zodat hij zich niet verslikt (en er bij het boeren voeding omhoog komt en hij de hik heeft). en dan is het of teveel gekolft, dan heeft hij na 2 a 2,5u weer honger en kan ik wat ik gekolft heb in een flesje geven ;). of soms blijft het er maar uit spuiten en dan voed ik na 90 cc kolven en dan verslikt hij zich alsnog ;) met weer huilen door voeding die omhoog komt en steeds stoppen en de hik tot gevolg.
    had nu bedacht om alles te kolven (wat een gedoe, echt respect voor meiden die dat langere tijd volgehouden hebben!) en dan meer tijd ertussen te laten waardoor hopelijk de hoeveelheid voeding daalt en ik weer normaal kan voeden.

mik, ik wil niet stoppen omdat met kv ik nog steeds het probleem van overproductie heb. en ik heb echt veel pijn geleden met die borstontsteking. zou zonde zijn om nu toch te stoppen. en hij is natuurlijk ziek geweest waardoor ik het een fijn idee vind als hij bv krijgt. ik denk dus niet dat ik me lekkerder voel met kv, maar ik snap wat je bedoelt. dat ik ook aan zelf lekker in mijn vel moet denken.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, heb je al met de voedingsdeskundige (lactatie?...) gesproken? Mss kan zij je op weg helpen?
    Ik had ook een periode dat ik alleen maar aan het voeden was en ik kon toen ook alleen maar huilen omdat je niet aan je rust toe komt. Ik ben toen dus gaan kolven en zo kon Angelo het deels overnemen.
    Sterkte meid!

@ Mar, je hebt ook joekels van knullen hihihi :)
    En ik moet om 16 uur de echo!

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja hoor, dat gaat wel door.
    Ik kom lekker alleen met Laureen, dan is het al een stukje rustiger. hihi
    Gerard moet zich maar redden met de andere 2 meiden.

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ik kan me voorstellen dat je nu wel eens wat regelmaat wil inderdaad. Lastig hoor. Als hij bij je gedronken heeft kan dat flesje er dan niet gelijk achteraan? Maar misschien nu eerst inderdaad eens proberen met kolven alleen. Zit je nu op 7 voedingen ongeveer?

20. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    :D:D:D:D
    Spannend meis!!!

Deel Deze Pagina