Trusten allemaal! Duik mijn bedje in! Morgen bijeenkomst van het UWV voor ons allemaal als 'oud'-medewerkers.. Het UWV heeft een mobiliteitscentrum voor ons opgericht om ons allemaal zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen.. ben benieuwd! Slaap lekker! Xx
@ Arri, geen idee eigenlijk of ze al kleuren moeten kennen? Haha Heb je buik bekeken, keurige buik en mooi rond! Ik zeg een meisje @all, wij hebben voor 11 mei een kaartje a Ā65,- over voor Marco Borsato in het Geldredome. Wie wil?? ik ga zelf ook nog haha
2 kids en kolven is wel druk hoor! dank voor jullie reacties en dank voor je uitgebreide reactie marleen! ik heb van het cb een folder meegekregen over te veel melk. ik denk dat jort en ik vooral last hebben van een sterke toeschietreflex. morgenmiddag komt de lactatiekundige en tot die tijd kolf ik maar even alles om de rust er in te houden. ik vin dhet echt takkeveel werk maar hij huilt en spuugt en hikt wel veel minder. en het lukt zelfs om de tijd tussen de voedingen iets meer te rekken. gaat wel goed hier verder. ot is voor het eerst naar de kapper geweest. dat had ze gezien bij dora en wilde ze ook graag. ze zat echt te glimmen op de stoel daar. en valentijnsdag voelde ik me heel geliefd! vriendje had een mooie bos bloemen laten bezorgen toen hij op zijn werk zat. vriendin nam een roos mee en van dochter kreeg ik een hart met tekeningen en tekst. ben heel moe, dus alleen ff korte reactie: arri, herkenbaar! hier ook ineens poppetjes (met een lijf ) en heel erg bezig met letters (ze herkent er idd ook een paar) en tellen in het engels (dora) en het chinees (kai lan). heel leuk om te zien idd! wat een mooie puntbuik! juud, veel succes vrijdag!
Lauwie, hopelijk heeft de lactatiedeskundige nog wat tips. Leuk toch om verwend te worden met Valentijnsdag. Arri, mooie buik. Ik denk een jongentje, dus het zal vast een meisje zijn. Alieke, bij jou denk ik ook een jongentje, dus ook dat zal wel een meisje zijn. Heb het namelijk altijd verkeerd. Juud, hier geen Marco-fans. Wie zou er eigenlijk mee gaan?
Morning ladies, @lauwie, wow toch vooruitgang zo hoor! Ben benieuwd wat lactatievp nog gaat zeggen @sjorsje, een vriendin van mijn zus die ik niet ken.
Goeimorgen meiden ik gaat zo me man en kind weg brengen en ben home a lone. wel gek gebeurd niet vaak. ga de hele dag rusten want we gaan vanavond naar de 9maandebeurs. en dat is wel pitig voor mijn dus maar goed rusten. heb de nieuwst harry poter film ga die dus kijken en zo
@Binna, lekker van genieten!! @Lauwie, ik hoop dat de lactatiekundige je opweg kan helpen! @Juud, nee helaas, dat ga ik niet trekken @Arri, wat een mooie buik. Zoo ik ga aan het werk!!
Oh wordt net gebeld voor Djim, hij is gevallen met kin op tafel. Juf is even met hem naar dokter, vragen of hij geplakt/gehecht moet worden. Ze bellen zo terug... even afwachten dus
Oh, nou net gebeld, is geplakt, dokter had gelijk even tijd. Zit onder ze kin dus weinig van te zien. Hij vindt het nu wel stoer en daar niet gehuild. Zat wel een beetje te klooien, dus met vinger vast aan zijn kin, haha!! En natuurlijk even aan zijn grote zus laten zien.