hier vandaag even aan de poets en administratie doen! vanmiddag maar weg want er komt een vertehenwooriger hierheen voor manlief.,
Ahhh arme Djim moest je niet zelf komen. bij ons moeten de ouders dan ook zelf komen omdat wij niet te lang weg kunnen blijven.
hey dames! lique: knap van djim zeg! Stoere vent! binna: wat is er aan de hand op je hyves? (ben ook niet een beetje nieuwsgierig) Lekker filmpje gaan kijken vandaag dan kun je vanavond de beurs leeg kopen haha! mik: poetse! Hier ook aan de poets zo. Heb al een wasmachine met beddegoed klaar die gaat zo op de lijn. arri: mooi buikje hoor! Ik denk een jongetje! Alieke: Denk dat dat weer een meisje wordt lique: denk een meisje ehh wie waren er nog meer zwanger? Hier gaat alles goed! Malou is al 6 nachten droog! Doe wel een luier voor maar elke ochtend een droge luier en ze gaat dan netjes op wc plassen. Jens die gaat op dit moment heel snel! Hij heeft in een week leren kruipen (hij tijgerde altijd) en trekt zich nou overal aan op. Stond zelfs van de week al op het onderste plankje van de triptrap kinderstoel! Schrok me dood! Malou kan ook tot 10 tellen in chinees (ook kai lan) en 10 tellen in engels (dora) en tot 20 in nederlands alleen vergeet ze altijd de 3. Tekenen hier nog geen poppetjes maar ze wil wel schrijven maar goed kan nog geen letters er van maken. zullen we nou binnenkort een keer meeten????? Naar ballorig in houten? Wie o wie wil mee? 5 maart miepie28 12 maart miepie28 19 maart miepie28 26 maart miepie28
@Binna, ze zijn ook niet zolang weggeweest, haha!! Dokter zit er tegenover. Mocht het langer duren dan hadden ze vast gebeld. Maar het is ook een groot KDV, met minimaal 3 leidsters per klas, dit ging dus prima!! Ze had mij wel gebeld voordat ze heenging hoor, dus als ik er persee bij had willen zijn, dan had ik naar huis gegaan. Voor hetzelfde geld had de assistente gezegd, nou hier hoeft niets aan gedaan te worden. Dat wilde ik eerst afwachten en nu had dokter gelijk tijd. @Mik, lekker dagje Bedankt voor het medeleven, zal hem vanmiddag even op de foto zetten. Hij zal wel grote verhalen hebben vanmiddag, haha!
@mieppie en linka en sjorsje. dat is van van de week al. bij de mei mama's is de laatste tijd veel ruzie geweest de groep is nu ook gesplits alleen zijn er nu meiden die bij allebei mee schrijven geen probleem op zich. maar ga dan niet in de ander topic over de ander lopen kletsen en klagen. er zijn er gewoon een paar die het steeds weer verzieken en daar door de sweer verpesten. ik was er zo klaar mee dat ik heel groot had gespchreven op het topic respecteer me kaar nou eens als je mee schrijft en leest dan doe je dat met respect en ga je niet daarna als nog over die geen lopen lullen en zwart maken zonder naam maar ondertussen wist iedereen om wie het ging en kwamen ze allemaal even mee lezen. ja daar hou ik dus niet van. en ik vindt het behoorlijk vervelend te vinden dat iedere keer de zweer wordt verpest door een paar terwijl het zo gaaf kan zijn dat je zo'n band met me kaar op bouwt zoals wij hier hebben. vandaar dat ik dat op hyves had gezegt. en daarna heb ik ze verwijdert van me hyves
binna: gelijk heb je! pff hier niet zon handige zet gedaan....heb mn mobiele ook in de wasmachine gedaan.....hmm ziet er wel schoon uit maar vraag me af of tie wel weer gaat werken....
@Binna, klinkt inderdaad niet zo gezellig!! @Miepie, bedankt voor je gok Ballorig gaat voorlopig niets worden voor ons, druk druk druk, helaas! Go Jens!!! En wat goed van Malou!!
lique: tja gokken is het altijd maar toch klopt het wel vaak bij mij haha zal je nu net zien dat het een jongetje wordt....
@Miepie, helemaal uit elkaar op de verwarming en een paar dagen laten liggen. Dan bestaat de kans dat hij het weer doet, heeft mijn moeder ook gehad. Niet te snel weer proberen. Wat het wordt wachten we rustig af
@mieppie ha ha ja dat is niet zo handig he je mobiel ook in de wasmachien en tis zekker niet leuk helemaal omdat het steeds de zelfde zijn die gaan stoken. en daar door zijn er al een aantal meiden gestopt met mee schrijven
Binna, groot gelijk! Goed dat je voor zichzelf bent gekomen! Miepie, lekker handig de mobiel in wasmachine, ik laatst gehoorapparaat
zullen we nou binnenkort een keer meeten????? Naar ballorig in houten? Wie o wie wil mee? 5 maart miepie28 petrabr 12 maart miepie28 petrabr 19 maart miepie28 petrabr 26 maart miepie28
Miepie had me heel leuk leuk geleken maar wij gaan echt pas een keer weer mee als de zomer in aantocht is (mei denk ik)
miepie, leuk ballorig! ik ga ff kijken of ik mijn vriend zover krijg of dat ik misschien wel alleen met ot ff kan komen. carmen, vervelend zeg dat je zo rekening moet houden met het risico dat tess ziek wordt. kan me voorstellen dat je dat af en toe heel erg beu bent. binna, wat een gedoe zeg! het is toch voor de lol? lactatiekundige is net geweest. zij had ook geen pasklare oplossing. ik ga als hij aan de borst drinkt bijhouden hoe het ging en de omstandigheden, zodat we beter weten welke omstandigheden zorgen dat het goed gaat. en maandag komt ze weer en kijken we of een tepelhoedje kan helpen. hij heeft daardoor minder last van die toeschietreflex en het zou ook kunnen helpen voor zijn tekorte tongriempje en onderbeet om beter aan de borst te kunnen drinken. er was hier toch nog een mama met kindjes met te korte tongriempjes? foreverfriend? of was het iemand anders? hoe oud waren die kindjes toen dat doorgeknipt werd? zij zei dat ze dat met 2 weken heel makkelijk hadden kunnen doen en dat het nu al moeilijker is