joehoe Zo we zijn Giulia haar kamer aan het omwisselen, wat een klus Wil iemand nog een buro? Gratis op te halen Bekijk bijlage 130922
@ lauwie, wat fijn dat je in elk geval hulp hebt gekregen en dat je binnenkort weer hulp krijgt.heb je er nu een beter gevoel bij? Hoe is het verder met Ot, wil ze vaak bij haar broertje kijken
zo heb net een tweelingbuggy op de kop getikt. een mclaren grijs met voetenzakken etc! word woensdag opgestuurd! had geen zin om hem op te halen hihhihi. dus heb dpd eropaf gestuurd. voor 80 euro een lekkere buggy. dus donderdag eventjes ales wassen en dan kunnen de meisjes als we echt een dag weggaan lekker daarin!
Lauwie, ik had vroeger zelf een kort tongriempje, is nooit wat aan gedaan, maar toen ik een jaar of 7 was moest het toch doorgeknipt. En toen moest het onder narcose en al. Hopelijk kunnen ze hem nu sneller helpen. Want ik had er toen echt last van met praten en al Binna; wat ontzettend vervelend zeg, echt niet leuk dat ze over elkaar kletsen enzo. Miepie; meeten leek me super, maar ben bang dat ik het niet meer ga trekken. En daarbij alleen zo'n eind in de auto is me al te ver Vandaag dus afscheid genomen van mijn k ids en collega's. Bij het naar huis wel even een traantje gelaten moet ik zeggen. Maar toch ook wel heel blij dat het verlof nu echt gaat beginnen!
Binna, groot gelijk heb je met die andere mama's. Lique, arme Djim. Wij hadden gisteren met Lianna geluk. Die klapte thuis met d'r oog op de rand van de tafel. Ze loopt nu dus rond met een blauw oog. Meeting, ik werk op de zaterdag, dus wij kunnen niet.
@ Lique, hoe is het met Djim? @ Alieke, fijn, genieten van je verlof meid @ all....Marktplaats.nl > Mooie garage van Wader - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig
petra, ik voel me er veel beter onder. maar het gaat vandaag ook heel goed. het lijkt wel of de productie gedaald is door het kolven. ik hoop dat het blijvend is! ot zit de laatste dagen niet zo lekker in haar vel. ze lijkt heel moe en daardoor huilerig. haar kiezen komen ook door, dus misschien komt het daardoor. en ik kon bij het kdv niet weg omdat er zoveel kindjes aan de kinderwagen hingen. ot lijkt echt trots op haar broertje. ze zegt heel vaak: 'onze baby heet jort!' alieke, zo'n verhaal (doorknippen op latere leeftijd) vertelde de lactatiekundige ook. balen omdat de lactatiekundige in het ziekenhuis het al zei. toen was hij 2 weken en had het heel simpel gekund. had ik dat toen geweten... lekker verlof! linka, hoe is het met bilbo? (zo heet de kat toch?) is het bij jullie ook al de hele dag 'POEP!' en alle variaties die je daarop kunt verzinnen
Hey meiden Nou weet niet wat het is heb al de hele dag een zere buik Wel naar de beurs geweest nou dat was wel erg heftig maar ook leuk alleen op het einden ging het ebt niet en ging ik voor me gevoel bijna tegen de vlakte dus toen gewoon even in de gang gaan zitten en was ijs daar dat gegeten en toen ging het wel weer Nu lig ik in bed bij te komen
mark en ik zijn vanavond heerlijk zonder kind wezen wokken en zijn nu net thuis. Tess begint weer met taaie groene snottebellen en heftige benauwdheid dus we hebben samen even ons batterijtje opgeladen zodat we met frisse moed weer richting de zorgen en nachtelijke werkzaamheden kunnen gaan. Alieke geniet van je verlof!
Carmen; ach nee he, Tess weer richting zieker! Wel fijn dat jullie even samen hebben kunnen opladen vanavond! Hopelijk wordt Tess toch niet echt ziek en was het niet alleen opladen, maar vooral voor de gezelligheid! Binna; nog leuke dingen gezien op de beurs? Balen zeg dat je je nu zo beroerd voelt. Ik ben even bij de Makro geweest vanavond. Wilde even luiers kopen. Een uurtje daar geweest en kon toen echt mijn ene been niet meer voor mijn andere zetten. Pfff wat heb ik een pijn aan mijn been zeg! Ga lekker mijn bed in, beentjes iets omhoog en hopen dat het morgen wat beter is
Dank jullie wel voor de troost, oppeppende woorden en tips over dat ik geen stomme mama ben nu ik met mn zwangere lijf niet alles meer met Ise kan spelen en doen. Dat doet me goed Alieke, wat is de preciese titel/auteur van dat boekje over Kaatje en mama dat je met Danique leest? Wil ik ook wel lenen bij de bieb! En gefeliciteerd met je vakantie/verlof! Geniet er van meis! Heb je je werk netjes kunnen achterlaten, voor je gevoel? Ik kijk ook met gemengde gevoelens uit naar mn verlof (steeds meer met verlangen, dat wel ) Arri, volgens mij kan je verlof per dag ingaan, als het maar tussen de 4 en 6 weken voor je uitgerekende datum is. Ik ga met een termijn van 35 weken en 1 dag met verlof Onze meid kent al bijna een jaar alle kleuren (geen opschepperij, ik weet ook niet waarom ze daar zo vroeg mee was ), maar ze tekent nog lang geen koppoters of letters, alleen maar krassen en kriebels (schrijven) Lique, wat een schrik, zon telefoontje dat je kind gehecht/geplakt moet worden ! Hoop dat het mooi geneest! Lauwie, ik zie ook best een beetje op tegen weer dat bv-gedoe. Ik vond het heel fijn om te doen, maar het heeft me ook best wat tranen en onzekerheid gegeven Ik hoop dat jij en Jort snel jullie draai ermee vinden! Ben je mooi klaar mee dat ze misschien beter eerder zn tongriempje hadden kunnen doen Binna, zorg je wel een beetje goed voor jezelf? Nu na die beurs weer even extra rustig aan doen, oké?! Carmen, ik duim voor een snel herstel voor Tess! En ik ga lekker slapen (hoop ik). Jullie ook een fijne nacht gewenst!
Dag meiden Even een zwaai vanuit de bus ik ga werken. Om half 12 uitslag bloed ivm allergie en 16 uur zhuis. Oja en Giulia 11 uur cb
Lauwie, ja gaat goed met Bilbo alhoewel probeert hij die kapot te maken, hij heeft al kale plekken, haha, ja kan zijn voor stress, straks om kwart over 9 moet ik bij Dierenarts zijn!
Lique was dat met je moeder nog opgelost? Juud succes vandaag. Ard is de kindjes weer wegbrengen naar zijn ouders en daar mogen ze ook meteen logeren. Dan kunnen wij vanavond lekker met z'n tweeen naar een verjaardag. En een hele nacht ongestoord slapen, want Jorja wordt nog steeds iedere nacht tegen 5 uur huilend wakker. Afgelopen nacht omdat ze bloot lag, terwijl ze zichzelf al wel onder kan stoppen (of het moet zijn dat Lianna dat doet als ze naar bed gaan).
gisteren bij de HHB geweest, dus ben nu kapot! Om 8u10 moeten we bij de HA zijn, dus ik ga snel verder
@Juud, nee dankje!! Maar goed dat je bezig bent zeg Het viel alles mee hoor met Djim, hij was vooral stoer, haha! Werkse vandaag en succes met alles!! @Alieke, jaaahhhh verlof!! @Sjorsje, au au, arme meid, blauw oog Mijn moeder: jahoor, ben vorige week gelijk uit mijn werk naar haar toe gegaan en aangegeven waar ik last van had. Ze heeft voornamelijk beaamd en aangegeven hoe zij erin staat. Sindsdien is de lucht geklaard en gaat het beter (ze doet ook haar best en ik heb geen vooroordeel meer) Pfff, geniet maar lekker van jullie vrije avond/nacht/ochtend!! @Binna, ojee, hopelijk voel je je snel beter anders kan je ook niet meer werken. 30 weken joehoe!!!! @Tesske hoe was de nacht??? Hoe is het met je been?? @Chantico, het zit echt onder zijn kin, je ziet het zo niet, dus ik geloof dat het wel goed komt!! @Lauwie, fijn dat het gisteren wat beter ging, hopelijk vandaag ook. En ik zou het maar zo snel mogelijk navragen/regelen dan voor het tongriempje.. @Duster, wat zei de dokter? Zo, Djim zag er prima uit hoor gisteren. Het zit echt onder zijn kin, dus je kan het zo niet zien. Was ongeveer een ruime cm groot. En hij was er verder heel stoer onder, maar wel even flink knuffelen toen hij mama zag! Vannacht beetje van slag en paar keer wakker, maar niet overstuur of iets. Ik ga aan het werk!
ben heel moe! gister had jort 's nachts 8u tussen de voedingen gelaten, dus ik had goeie hoop voor vannacht. maar vannacht was het om de 3u, dus heb 2x ruim 2u geslapen. en mijn vriend klagen (terwijl hij van 22 tot 7 geslapen heeft met een onderbreking van 5 min). hij vindt dat hij het zwaarder heeft omdat hij moet werken. nee idd herstellen van zwanger, bevallen, long- en borstontsteking, bv geven en voor 2 kindjes zorgen stelt niks voor