Nou... hebben gister dus baggernieuws te horen gekregen.. per 1/2 sluiten we.. dus sta ik dan op straat.. in mijn geval hoef ik nog maar 16 dagen te werken.. en als ik dat zo typ vind ik het nog verschrikkelijker klinken.. *zucht* Verder gaat alles goed hier, voel me nu alleen knap K zeg maar, maar da's logisch. Dat heeft even tijd nodig. Haantje en de kinderen hebben nu kerstvakantie, volgende week werk ik maar 2 dagen. Kunnen we mooi leuke dingen doen met z'n 4tjes! En kan ik me ff wat meer storten op fotografie als Britt op bed ligt! Xx
vriend en dochter zijn gezellig samen door de sneeuw naar de stad. ik kan niet meer zo ver lopen, dus ik ben niet mee. heb een beetje een baaldag..
@ Lique, ben je nog naar de voice geweest en hoe heb je het gehad @ Lauwie, ik vind het niet gek hoor dat je even een baaldag hebt, verwen jezelf maar lekker en laat je vriend een leuk tijdschrift meenemen. Over 5 dagen ga je bevallen Roos & Suze hebben een nieuw spelletje, het heet Henne en het gaat zo: geef elkaar een handje en ren door de kamer. Suze zegt dan heel hard: huh huh huh en Roos komt niet meer bij van het lachen
Hey dames! Alles goed hier? Beetje druk de laatste dagen gehad! Mag trouwens maandagavond op gesprek bij een fysio praktijk voor de functie secretaresse! Spannend! Wel een nadeel dat het wss om 4 ochtenden gaat....8) maar goed we zullen zien! Hier gisteravond kloten nieuws gehad. De neef van mijn vader is overleden. Heb die man al jaren niet meer gesproken maar met mijn achternichtje heb ik wel kontakt. Ze hebben 15 jaar geleden al afscheid van hun zoon moeten nemen die is omgekomen bij een auto ongeluk. En nu dit weer en dan ook nog ff lekker voor kerst. Daarbij dan nog mn eigen gevoelens wat ik altijd rond deze periode heb door mijn broertje die weg is voel ik me ff kloten. lauwie: hoezo baaldag? heb je veel last? Hoop voor je op een natuurlijke bevalling! Kan me helemaal goed voorstellen hoe je je voelt! qbee: weet precies hoe je je voelt en wil je een dikke knuffel geven! setteke: meid gecondoleerd! Pff waarom gebeuren zulke dingen altijd net ff voor de kerst? Niet dat het op andere dagen wel veroorloofd zijn maar toch.....Jij bent de 4e die ik hoor waarvan iemand is overleden. binna: succes in de sneeuw! Jeetje zeg wat veel er bij jullie is gevallen! Stuur deze kant maar op! Ik vind het echt geweldig! (alleen de kou wat minder...) Gaat ie goed met jou? Nog ff een dilemma hier: Mijn ouders voelen zich altijd heel ongemakkelijk rond de kerstdagen. Nu hebben wij de afspraak gemaakt dat we voortaan 1 dag met ouders/schoonouders vieren en 1 dag voor ons zelf hebben. Wij komen daar 1e kerstdag rond 10 uur en gaan na het slaapje van de kids naar mn schoonouders om daar te eten. Nu had ik gevraagd aan mijn schoonmoeder of mijn ouders ook niet mee konden eten dus dat we daar de hele dag zullen zijn. Mijn schoonouders hebben er geen probleem mee maar mn schoonzusje en man vinden het niet zo.....Ben ik nou zo raar dat ik dat niet zo goed kan begrijpen? Met sinterklaas vieren we het ook gezamelijk met mn ouders er bij en ze kunnen ook goed met ze overweg. 2e kerstdag naar mn ouders hoeft niet want dan komt een zus van mn moeder bij hun met hun familie. En anders komen ze wel bij ons. Misschien ben ik te bevooroordeeld hoor want zon goede band heb ik nou ook alweer niet met mijn schoonzus maar was wel erg benieuwd wat jullie nou van zon situatie vinden. Lang verhaal beetje ego sorry!
Goedemorgen! Wat een dag gisteren zeg! Gistermorgen om 10 over 8 toen ik voor de praktijk stond (Hilbrand bracht me) werd ik gebeld. Mijn moeder, dat het slecht ging met opa. We zijn direct doorgereden naar het revalidatiecentrum in Drachten waar pake lag. We zijn daar de hele dag geweest. Opa was al niet meer bij bewustzijn, had morfine gekregen. Einde van de ochtend kwam de arts en die heeft hem weer opnieuw morfine gegeven en hij gaf aan dat het met een paar uur, zo aan het einde van de middag wel afgelopen zou zijn. Nou dat bleek niet zo te zijn, zijn hart klopte maar door. Om 18 uur heeft hij weer een shot morfine gehad en om 10 uur weer. Toen ik rond kwart voor 11 weer even bij hem ging kijken zag ik dat het nu wel hard achteruit ging, dus iedereen bij elkaar geroepen en in ons midden is mijn opa om 23.13 uur rustig ingeslapen. Eindelijk, voor opa kwam het als een zegen, hij was op en wilde niet meer. Voor oma natuurlijk intriest, het arme mensje komt na meer dan 60 jaar huwelijk alleen. We waren vannacht om 3 uur pas thuis, het duurde erg lang voor de uitvaartvereniging er eindelijk was. Maar al met al een hele bijzondere dag om zo te beleven temidden van de hele familie. Tis goed zo!
hey meiden zijn naar de supermarkt gelopen. en ben nu wel kapot tis toch wel een hele onderneming voor mijn. en nog even goed op het dak gemeten en er ligt gewoon 30 cm en het sneeuw nu weer heel licht @miepiie oei moeilijk kan me aan de ene kant voor stellen dat ze zo iets hebben ook wel leuk en lekker met alleen een kant fam. maar kan je jou ook voor stelen door dat je ouders zich niet fijn voelen rond de kerst en je dan niet wilt dat ze met ze 2 zijn @qb jeetje meis dat is niet leuk. bah konden ze dat niet sneler laten weten. wat ik begreep van eendje bij de mei mama's je meot wel op tijd je uit keering aan vragen zei dacht kijk eerst of ik een baan kan krijgen en nit gelukig en nu mag ze het niet meer aan vragen. @lauwie he meis is ook niet leuk he. ik kan me je wel voor stelen ik wil ook alles doen wat ik normaal doe en voor al qua de sneeuw ik vindt het heerlijk. en jij bent gewoon op het einden dan kan je helemaal minder. dikke knufff
miepie! belachelijk. sorry hoor maar kerst is toch een feest van naastenliefde! wat raar dat je schonzus zo doet! tja ik zou zelf schoonzus bellen en zeggen waarom en dan mijn kant vertellen. maar ik weet niet hoe jouw verstandhouding met je schoonzus is.
Setteke; gecondoleerd meis! En het klinkt als een mooi afscheid. Lauwie; je bloeddruk valt toch inderdaad mee meis. Maak je niet teveel zorgen. Ik ben altijd vrij op vrijdag, dus had officieel niet de klas gisteren. Dus vandaar dat Danique gewoon mee kon en ik dus niet en Danique en de kids bezig moest houden. Maar uiteindelijk heb ik naar Danique geen omkijken gehad, want de kinderen vonden het al te interessant @ingesneeuwde mensen (zoals Linka, Mik, Binna) succes met boodschappen doen, sneeuw is leuk, maar zoveel niet echt nee Miepie; moeilijk hoor. Uiteindelijk denk ik dat je schoonouders toch kunnen aangeven of ze welkom zijn of niet. jullie gaan toch bij hun op visite. Bij ons zal dat nooit gebeuren. Ouders en schoonouders zijn niet de beste vrienden Lique; nog naar tvoh geweest? was het leuk? Super dat je vriendin weer door is! Vanmorgen al om 9 uur op pad met Danique. Cadeautjes gekocht voor mijn neefje en natuurlijk zijn zus. Morgenvroeg gaan we hm bewonderen.
Ha meiden, @ Setteke: Gecondoleerd meis. Ondanks dat het voor je opa beter is, blijft het gewoon altijd verdrietig om iemand te moeten verliezen. @ Lauwie: Het wordt tijd dat je lekker gaat bevallen meis. Ik hoop voor je dat het op gaat schieten. De laatste loodjes zijn gewoon niet leuk! @ QB: Het is ook allemaal helemaal niet leuk! Ik hoop dat je snel een andere job vond zodat je je daar op kunt gaan richten. @ Duster: Ziek worden van de medicijnen, klinkt niet echt goed! @ Sneeuw: Het heeft hier gisteren behoorlijk gesneeuwd, maar het is precies goed. Genoeg om te sleeen! Thomas is een beetje hangerig en huilerig, het lijkt erop dat hij heel erg aan vakantie toe is. Vanmorgen op zwemles was het ook al niet veel met m. Of hij gaat gewoon ziek worden, we zullen zien! Jasper is echt super ondeugend en kletst de oren van ons hoofd. Hij is wel erg op zoek naar zijn grenzen en dat is best vermoeiend af en toe. Zelf ben ik niet helemaal fit. Steeds benauwd, erg moe en hoofdpijn. Ik zit nog steeds niet lekker in mijn vel en kan weinig hebben. Bleh!
@ Miepie, wat een rotnieuws van je oom En wat je schoonzus betreft, kan me wel voorstellen dat je alleen met de "eigen" familie wil vieren.....dus mss vindt je mij ook gek
petra, wat spelen die kids van jou toch altijd heerlijk samen! haha, nog 5 dagen, ben benieuwd! miepie, naar van het neefje van je vader. kan me voorstellen dat het je extra raakt door je broertje. spannend van je sollicitatie! ik zou kerst niet met mijn en mijn vriends familie willen vieren. daar wordt de sfeer toch minder ongedwongen en gezellig van. en ik zou eerlijk gezegd nog minder zin hebben in de ouders van mijn zwager of schoonzus erbij.. sorry! setteke, fijn dat opa rustig ingeslapen is, maar voor oma idd wel heel verdrietig! binna, idd heerlijk die sneeuw, maar het wordt gewoon te zwaar en als dat halverwege is moet je toch weer naar huis. kan me voorstellen dat jij het boodschappen doen ook zwaar vindt! hoe leuk ook in de sneeuw. marleen, heeft thomas ook vakantie? hoorde het ook over mijn neefje (5), dat ie een beetje op is en aan vakantie toe. hier ook weer veel grenzen opzoeken . heel bewust en dan kijken hoe je reageert. en het dan met een big smile nog een keer doen . die staat dus sinds kort ook in de hoek. beterschap voor jou! als je niet fit bent lijkt het me helemaal pittig met een dwarse peuter en een niet fitte kleuter! alieke, oh dan is het idd leuk om haar mee te nemen naar je werk. ik maak me geen zorgen over mijn bloeddruk hoor. alleen over dat de vk me daarom naar de gyn wil doorverwijzen..
@Setteke, gecondoleerd!!1 @chantico, oei, komt nu wel heel dichtbij, bah Succes! @Miepie, gecondoleerd! Wat je dilemma betreft, lastig.Ik ben meer van hoe meer hoe gezelliger. Maar sommige willen alleen met een eigen clubje @Lauwie, oei, beetje hoog dus. Maar zolang jij je goed voelt en de VK niet panikeert.. rustig aan! @Alieke, vakantie!!! @Marleen, dat ie maar lekker op mag knappen in de vakantie! TVOH, nou dat was me een ervaring, haha!! Om 14.00 stapte we in de auto, bij de ouders van KIM, we namen de verkeerde keuze om onderlangs naar Ede te gaan, dus file file file! Om 21.15 kwamen we eindelijk aan. Te laat, maar toch. We hebben Bart nog zien optreden. In de commercialbreak mochten we eindelijk naar beneden en aan het podium zitten, haha!!! Optijd gelukkig. Alleen openingsnummer van Kim wel gemist. En de eerste optredens. Maarrrr voor KIM waren we optijd. Leuk om mee te maken, maar wat een tocht! Door de singoffs eigenlijk bijna iedereen op zien treden uit eindelijk. Gelukkig duurde de terugreis maar 2 uur. Pffffffff. Wat een dag! Ben vandaag nog kapot, haha! Ga dus even op de bank liggen, kids liggen er ook in!
@ Lauwie: Nee, Thomas moet nog t/m donderdag naar school en dan is het hier pas vakantie! Woensdagavond hebben ze kerstviering op school, dus ik denk dat hij dan helemaal op is. Hij ligt nu te slapen! In de kerstvakantie gaat zwemles ook niet door op zaterdag dus dan heeft hij echt even 2 weken helemaal niets en dat is hard nodig. Jeroen is nu gelukkig thuis en doet heel veel met de jongens. Ik weet niet waarom ik zo moe ben, maar het is echt waardeloos!
@Marleen, ohh, nog geen vakantie. Dacht dat het hele land tegelijk kerstvakantie had! Nog even volhouden!
@ Lauwie: Balen meis van die bloeddruk, hoop dat hij weer zakt. Heb je nog steeds baaldag? @ Lique: Had je wat wits aan gisteravond? Heb nog opgelet of ik je zag... Wij hebben bijna alle boodschappen voor kerst ook al binnen, alleen het verse spul nog. Heerlijk! Nu lekker thuis aan het rommelen...
pffffffff lique, wat een tocht!! kan me voorstellen dat je gesloopt was! gelukkig wel op tijd voor het tweede optreden. en super dat ze weer door is! marleen, o da's nog ff pittig voor hem dus. kun je m in overleg met de juf niet een paar middagen thuis houden? dat mag toch als ze 4 zijn? of trek je dat zelf niet? puck, nee baaldag is helemaal over! we zijn net met de slee door het park naar een lunchtentje gelopen en daar warme choco en fristi gedronken en een taartje gegeten. wel een keer uitgegleden, maar op mijn knie en hand. met het zonnetje was het net wintersportweer. heerlijk! wat goed, alle kerstboodschappen al binnen! eten jullie met zijn viertjes thuis? of krijgen jullie bezoek? als ik nog niet bevallen ben gaan wij naar familie, maar misschien eten we dus wel thuis.
@Lique; Pfff, dat was een hele onderneming. Gelukkig waren jullie nog op tijd voor het 2de optreden Hier gaat 't nog steeds hetzelfde :x Gisteren ging het redelijk, maar nu voel ik me weer beroerd. Het is net of ik helemaal van het padje ben