Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, klinkt in me oren als mijn Jeroen toen Jeslyn geboren was, nu niet meer gelukkig maar...... Vervelend, miss kan je ff over praten...je hebt ook zelfs zwaar.... Dik knuff!

Binna, joehoeee! Hou ff vol meis!

Lique fijn dat meevalt! Stoere Djim!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, jemig dat is wel enorm balen zeg! Kunnen die kerels niet even op hun kiezen bijten, grrrr. Met zulke onzin moet Wouter staks ook niet bij mij aankomen hoor, haha! Maar snel uit de weg ruimen hoor!! En niet te veel hangen aan wie het zwaarder heeft.

@Linka, hoe is het thuis!

3. Goedemorgen dames, niet bijgelezen, gister wel geprobeerd, maar niet gelukt...

Gister had ik mijn gesprek en die verliep weer ongelooflijk kut.
    Ik had me goed voorbereid, van te voren doorgenomen met René.
    De punten die op 1 dec. aangehaald zijn op papier gezet en daar duidelijk mijn gevoel daarbij verwoord en mezelf toch behoorlijk heb lopen verkopen.

Alleen werd dat niet zo opgepakt als ik had verwacht. Het gesprek was behoorlijk kut, wil er zo verder niet op ingaan, je weet toch nooit we meeleest, maar mocht je geïnterreseerd zijn, kan je me natuurlijk pb-en.

Vandaag thuis, weekend, god en ik kan je zeggen dat ik er nog nooit zo aan toe ben geweest... Wat heb ik slecht geslapen zeg. bah...

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, stuur me maar een pb'tje meid!! Lucht vast op!! Dikke knuffel voor jou!

5. @ juud: ik duim voor positief nieuws vanmiddag!!!

@ alieke: jeejjj, zwangerschapsverlof, super, geniet ervan!!!

@ binna: zo wat heb jij het toch zwaar zeg... Had je dat met silver ook?

@ lauwie: ooohhhh, ja hoor... net zo'n situatie als je ziek bent, ondertussen moet je gewoon voor je kind blijven zorgen, boodschappen doen en koken, maar als een kerel ziek is, man dan vergaat de hele wereld...
    Gelukkig is dit bij ons niet zo geweest, dus ik weet niet hoe het is, maar ik snap dat je er van baalt.
    Je moet elkaars vermoeidheid, frustratie en zelfmedelijden respecteren en begrip hebben. De 1 heeft het niet zwaarder als de ander, want je kan niet voor de ander bepalen hoe 'zwaar' het voelt. Knuff voor jou!!!

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Chantal, stuur me maar een pb, dan ben je het kwijt!

Lauwie; bah wat vervelend zeg dat het niet zo lekker loopt allemaal. Jij hebt het zeker zwaar na alles wat jullie al hebben meegemaakt na de bevalling van Jort. Hopelijk snapt vriendlief dat ook snel! En slaapt Jort vannacht weer lekker iets langer door ;)

Binna; jeej alweer 30 weken! Het schiet op he ;)

Arri; ik zou met verlof gaan met 35+5, maar het bestuur ging hier dus niet mee akkoord. Ik zou dus na de vakantie nog 1 dag moeten werken officieel. Dat staat dus ook op mijn papieren, maar doe ik lekker niet. Ik begin ook gewoon weer op maandag en niet op dinsdag, dus zo lost het zich vanzelf op ;)

Chantico; Dit is het boekje bol.com | Zoekresultaten: kaatje en mama's buik | Boeken
    Enne zorgen over de bv heb ik niet. Beeb gaat direct aan de fles, dus maak ik me absoluut niet druk om. Ben zo benieuwd hoe mijn bevalling zal zijn. Hoor om me heen vaak een 2e sneller. Met een paar uur issie er dan vaak. Danique was er in een halve perswee, dus ben heel benieuwd hoe het zal gaan. En hoop maar dat ik er weer zonder knippen, scheuren en hechten vanaf mag komen!

Danique en ik gaan lekker weer zwemmen. Ik heb echt onwijs pijn aan mijn been op het moment. Heb gisteren gewoon teveel gedaan natuurlijk, maar ja toen ik eenmaal bij de Makro was dacht ik sla gelijk even goed in en dat was dus eigenljk iets te heftig ;)

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique gelukkig maar dat Djim er geen last van heeft

@chantal oo meis wat balen. je mag me pb hoor dikke knuf
    en nee bij silver had ik eigelijk een super zwangerschap de dag voor dat ik in geleid werd met 42 weken heb ik nog lopen shopen.

@lauwie grr die mannen zien niet wat wij allemaal doen hoor. die denken dat we de hele dag kunnen zitten of zo.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, hele dikke knuff! Je mag me ook pb als je wilt, niet verplicht! Nogmaals knuff!

Dierenarts geweest, mooi roze aan die voetzool dus spalk blijft nog in en kapje meegekregen omdat hij probeer kapot te maken ivm kale plekken, als erger word dan moet hij hem omdoen en volgende weer weer controle en 2 weken later nieuwe spalk in doen en daarna 2 weken later foto laten maken, tjeetje!!!!!!! Alsof ik 3 kinderen heb, haha!

Lique, thuissituatie gaat steeds beter merk ik al hetzelfs, maar heeft tijd nodig en ik kan moeilijk hier loslaten, geef ik toe ja.....

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes,

nou vannacht eindelijk een seen redelijke nacht. sydney werd alleen o half vijf wakker voor een flesje en sliep daarna door tot kwart over acht.
    donique werd om acht uur wakker dus dat was best lekker. ben weer helemaal opgeknapt na heel veel rotnachten.

sydney haar oorontsteking is nog steeds niet doorgebroken dus ben benieuwd hoe het gaat met haar oortje. misschien is het uit zichzelf weggegaan? of kan dat niet zonder doorbreken? moeten vrijdag naar de kinderarts en zal het dan daar eens aankaarten

sydney is nu sinds zaterdag zonder refluxmedicijjnen en zoals het eruit ziet gaat het goed dus dat is al heerlijk!!!

erg he die mannen. manlief vind zichzelf ook altijd zoooooooooooooooooo zielig. want hij moet werken. maar gelukkig als sydney heel vaak wakker is helpt ie wel.

zelfde als ie ziek is dan is het ook zowat het einde van de wereld!

donique tekend trouwens ook nog steeds met krassen zit geen logica in . ze gaat ook 'schrijven' op haar manier vind het wel schattig!

carglass is nu onze autoruit aan het vervangen voor het huis. zat een vette barst in dus die moet nieuw!

kus

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mik, heerlijk zo'n nacht! Oh nieuwe voorruit ook belangrijk! Een oorontsteking hoeft volgens mij niet altijd door te breken, maar dat weet ik niet zeker hoor! Wat goed zeg zonder refluxmedicijnen!!

@Alieke, ojee nog niet over dus je been, hopelijk trekt het snel weg!!

@Linka, dat is natuurlijk altijd lastig. Nu het beter lijkt te gaan om evengoed te stoppen.. Zet je voorlopig nog wel alles door?

@Chantal, pb terug ;)

11. @ linka; dankje meis, ik heb me al goed kunnen luchten ;)

@ mik: lekker zo'n goede nachtrust he? Kan je helemaal van opknappen! Wat fijn dat sydney zonder de meds kan, gaat de goede kant op dus, dat is positief!!!

@ lique: heb het gelezen :)
    Dankje. Ik ben even leeg, reageer later even, ok?

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    misschien ligt het wel aan mij. ik irriteer me gewoon een beetje aan dat gezucht en gesteun na een nacht die mij uitstekend zou lijken...

chantal, wat balen zeg! als je nog een luisterend oor wil, mag je mij ook pb-en.

linka, fijn dat het met de kat wel ok gaat. het klinkt of het thuis wat beter gaat?

lique, gelukkig heeft djim er weinig last van!

alieke, het zal voor jou ook wel pittig zijn nu! ik was iig wel aan verlof toe! kun je een beetje rustig aan doen nu?

binna, dat doe ik ook wel eens tussendoor ;), maar idd thuis kun je ook druk zijn!

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, alleen als je er zin in hebt hoor, dit kan al enorm opluchten!! Merk het wel!

@Lauwie, ik zou dat gezucht ook niet kunnen waarderen hoor! Maar mannen hebben daar nu eenmaal een handje van. Ik raak dan geirriteerd en ga de confrontatie aan, ook niet heel handig meestal, haha! Nou ja spreek het uit en zet door, de betere tijden komen echt binnenkort!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oh haha, zie dat je je verhaal al kwijt bent, chantal ;)

lique, we gaan vanavond samen eten, dan praten we het wel uit. en het was ook geen ruzie hoor, alleen ff irritatie. het is ook gewoon slaaptekort.

fijn dat het met sydney beter gaat!

15. @ lauwie: snap ik wel hoor!

Ik heb hier een kind dat met een poster van duplo in de hand loopt en wijst naar de boerderij dat hij die graag wil hebben....
    Vervolgens zeg ik, dat dat heel veel centjes kost en of hij centjes heeft...
    Antwoord: ja in de kast in mijn spaarpot... :s

16. Vraag over producten voor je kindje:

Ik zou graag van jullie weten of er bepaalde producten zijn voor je kindje (ongeacht de leeftijd), wat je echt een uitkomst vind.
    Of er bepaalde merken zijn, die je heel erg mooi vind.
    Denk niet aan kleding, maar meer aan babyartikelen, kadotjes, accesoires voor de kinderkamer, meubeltjes, kraamkado's.

En zou je me dit willen mailen?
    chantal_channie@hotmail.com

Dankjewel!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, daar ga ik even over nadenken!!!

@Lauwie, dat is de oorzaak van vele strubbelingen meestal!! Lekker samen eten, goed vooruitzicht!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sinds ik gezegd heb tegen Jeroen gaat steeds beter thuis situatie en is veel gezelliger en hij zeurt niet meer en praat ook niet meer over, ik heb gewoon ff tijd nodig en zie wel wat ik wil, hij weet het wel, hij heeft nog wel hoop, ik heb veel tijd nodig, maar ik besef het wel dat ik hier goed heb eigenlijk. Hij moet me goed vertrouwen en goed gevoel geven dan gaat het makkelijker in deze relatie. Merken wij het ook dat wij hetzelfde hebben zoals oorsuizen enzovoort. Is ook niet makkelijk, maar ik ga wel naar GGMD samen met Jeroen, daar hebben ze ook hulp voor oorsuizen en miss opnieuw relatietherapie, andere is waardeloos en wij werden ook niet goed geholpen dus willen wij wel ff kijken bij andere therapie.

Zo, lucht ff op, ik vind toch erg moeilijk, ik ben gewoon bang dat hij terugval krijgt, het is elke keer zo.

Wij weten het wel dat miss wel beter is als ik weg ga, maar andere kant is ook erg moeilijk vanwege mooie meiden.

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Bah, al een week bijna geen honger :s doe een dag op twee broodjes.. Snap er niks van.. Ben ook elke keer misselijk de ochtend en tijdens avondeten..ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik ben binnen 1 week 2 kilo afgevallen... Wat moet ik hier nou mee?? Xxxxx

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Pff je blijft maar afvallen he! Bij mij lukt het gewoon, weeg nu 78 kilo, soms 77 kilo. (veel beter dan 90 kilo)

En owja nog ff aanpassingen: heb voor valentijnsdag 20 dure rozen gekregen, mooie riviera maison wijnglazen gekregen en kreeg ook bijna elke weer bloemen van jeroen, hij doet erg zijn best.

Deel Deze Pagina