hahahaa hier nog steeds aan het wachten op mijn valentijns cadeautje! hihihihih mijn man is zo romantisch als een deurkruk. is maar goed dat ie zo lief is..................................................
Normaal gesproken deed Jeroen nooit, haha, hij heeft in midden in nacht alle rozen op grond gelegd van boven naar beneden, haha!
@lauwie ja erg is dat he dat zuchten of dat gezicht er bij. had ik gisteren ik kon niet meer. maar wou graag een swirl ijsje dus ik zeg dat en hij is nooit goed in die dingen wil nooit bestelen en zo. en dus ik zeg wil er chocola in en fruit en zo en dat hoofd heb me protomonai gepakt en zelf in de rij gegaan. zegt ie daarna ja ik moest het alleen maar even opslaan ik zeg dan hoeft je niet zo te zuchten en zo'n hoofd er bij te treken
linka, wat fijn dat jeroen zo zijn best doet en je niet uitsluit dat het goed kan komen! hoop dat die andere therapie jullie wel kan helpen! lijkt me toch fijner als je er samen uit komt lique, hoe gaat het met jou en je bekken eigenlijk? op werkdagen kun je natuurlijk niet slapen/liggen tussen de middag. ben je dan kapot 's avonds? chantal, ben ff te lui om te mailen. (is lastig op mijn mobiel terwijl ik zit te kolven) het eerste wat me te binnen schiet is lakentjes van taftan (heel gaaf!), silly billyz slabben en van die stoffen hangwiegjes (weet t merk niet). room seven vind ik ook een heel mooi merk! is het voor je zus d'r winkel? ot slaapt en mijn ouders zijn wandelen met jort. kan ik zo na t kolven nog ff een half uurtje liggen!
binna, het is vast ook moeilijk om je te verplaatsen in hoe zwaar het is om lang te lopen of staan als je zwanger bent of hoeveel energie het kost om bv te geven, maar ze kunnen toch ook gewoon van ons aannemen dat het zo is
hier altijd supeblij geweest met de voetenzakken in alles. die van koeka zijn echt geweldig voor in de kinderwagen ipv laken/deken. zit te denken wat ik zal gaan vragen voor donique 's verjaardag! (jaja duurt nog eventjes ik weet het) in ieder geval een fiets! maar voor de rest? bonnenvan kledingwinkels? want kleertjes vraag ik niet meer is toch noooit mijn smaak! zijn jullie hier al mee bezig? wij willlen er een grandioos feest van maken aangezien manlief 30 word en donique 3!!!! dus zijn aan het brainstormen hoe en wat! denk aan iets van catering!
Klinkt goed in me oren Mik! Vraag om kadobonnen, vind ik ideaal! Voor Jeslyn ga ik zeker H&M kadobonnen of kadobonnen van speelgoed of kleren vragen, want hier heeft ze teveel, dus beter dit jaar ff niet teveel speelgoed en van ons krijgt ze leuke kado, moeten wij ff aankijken wat wij gaan doen en voor Myrna gaan wij geld verzamelen met mijn moeder enzovoort een mooie oma fiets die je zelf kan ontwerpen bij Hema.
mik, bonnen om zelf kleding uit te zoeken is idd leuk! ik heb laatst heerlijk geshopt met een bon van 60€ voor de kleintjes bij H&M! verder wordt het volgens mij wel de leeftijd voor verkleedkleren. en ot zou een dokterssetje heel leuk vinden. poppenkast met poppen? winkeltje? chantal, idd lodger en dan mn de wrapper! en idd heel veel mensen zijn dol op koeka. misschien het grootse miskopen en aanraders topic doorpluizen?
@Linka, heerlijk dat het allemaal beter lijkt te gaan en misschien blijft het voorlopig wel goed gaan. Ik snap je twijfel, het lijkt me ook heel moeilijk. Wat een verwennerij met Valentijn!! @Schatje, nou dat afvallen is altijd mooi meegenomen natuurlijk Maar het gaat nu misschien wat hard, ben je ziek aan het worden? Zwanger Hopelijk voel je je snel weer beter, gaat iets anders dan brood wel naar binnen? @mik, dat herken ik, haha!! Hier ook altijd zeer romantisch. Bleef ook lekker thuis met valentijn (lag snurkend naast me op de bank, haha) Ohhh leuk groot feest. Toe maar, met catering en al, wel erg leuk hoor!! Hier nog niet bezig met kadoideeen, maar bonnen staan dit jaar ook hoog op mijn lijstje! @Lauwie, het wisselt hier nogal. Vaak zijn mijn werkdagen, de betere dagen. Zit lekker achter mijn bureau, denk aan mijn houding af en toe een wandeling. Alleen vrijdagmiddag krijg ik het end in de bek. Heb op mijn werkdagen mijn rust/tukkie nog niet echt nodig. Thuis kids ophalen, eten in bad en naar bed, dat red ik wel. Moet dan op de avond alleen geen wilde plannen hebben. HEt is heel jammer en vervelend, maar kan er niets aan doen. Over 20 weken hoop ik er vanaf te zijn, we merken het vanzelf! Mijn schoonmoeder komt half maart weer thuis, dat zal ook wel schelen, nu komt alles op Wouter neer. @Binna, haha herkenbaar!!
Jaahhh leuk, heb er nog wel eentje te huur, is alleen wel voor de allerkleinsten!! @Chantal, oja ik heb ook een hangwieg van Kindekeklein (bedoel je die lauwie) geweldig ding! Kan ook als klein bedje mee op vakantie evt.
@mik oei dat is zekker nog ver. eerst maar eens kijken wat ze al gaat krijgen als der zusje der is. meeste mensen nemen dan ook wat mee dus maar eens afwachten. maar wil zo ie zo weer met een digitaal lijstje werken want dat bevalt me echt super. kleding vraag ik ook nooit nooit mijn smaak of goede mt. wat ik van me zwager nog wel eens vraag zijn sport schoentjes @lauwie nee dat is het ook hun zien niet in hoe en wat. want denk ook dat hun dat niet zouden reden @linka wat super dat jeroen nu is gaan inzien dat ie meer moet gaan doen voor je. hoop dat het op deze manier nog goed komt
Binna, daaarom vraag ik ook geen kleren maar kadobonnen! Lauwie, goed idee die luchtkussen als Mik grote tuin heeft Haha! Lique, denk je ook ff aan jezelf he!
@ lauwie: nee, heb besloten dat ik voor mezelf moet gaan kijken wat de mogelijkheden zijn Dank voor de reacties, even allemaal napluizen!
ooooohhh, wat is dat een supermooi ding die hangwieg!!! @ lauwie: wist niet dat er zo'n topic was, wat een goed idee!!! @linka: ik wil je even zeggen dat ik je bericht heb gelezen, dat ik het heel fijn voor je vind, dat jeroen zo lief voor je is nu en blijkbaar graag wil dat je blijft. Ook snap ik dat het moeillijk is voor je, eigenlijk heb je je beslissing al gemaakt, maar doordat het nu is zoals je het zou willen, is het moeillijker om weg te gaan. Sterkte en een knuff. Je komt er vanzelf uit.
@ mik; ik ben nog helemaal niet bezig met Tygo's verjaardag en 3 is voor mij ook niet een verjaardag die ik anders ga vieren dan zijn 2de. Zijn 4de wil ik wel wat grootser weer doen, want dan is ie een 'grote vent', zal naar school gaan etc. Wel wordt ik 30 dit jaar.... zucht.... En ik kan beter zelf iets gaan vieren, anders gebeuren er misschien dingen waar ik minder vrolijk van word flyers door de hele buurt enzo en verrassingsfeestjes... nou ja die flyers gebeurt misschien alsnog wel. Rene wil ook dat we het echt gaan vieren samen, hij is 2 dgn later jarig. Evt. op een andere locatie, zodat we zelf niets hoeven te doen, sowieso catering, ga niet zelf lopen zwoegen op hapjes, geen zin in!