Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ja die wieg is top! Oohh ook leuk een feestje! Ik vind het dan altijd weer een sport om zoiets geld te laten opleveren ipv te laten kosten, haha!! Dus zelf hapjes maken (bestellen bij vriendinnen en zusjes enz) Drank aanbiedingen al maanden van te voren inslaan, haha!

2. oh ik vind mijn verjaardag vieren vreselijk, dus ik moet het mezelf zo makkelijk mogelijk maken, hahahaha

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Chantal, dikke knuf voor jou. Heb je nu weer meer onzekerheid over of je wel je baan houdt?

Lauwie, *gaap* wat een korte nacht had jij! Trek je de nacht nog? Een gezellig avondje uit samen gewenst. Misschien hadden jullie allebei last van verkeerd wakker worden en is ie vanavond toch weer lief en begripvol.

Alieke, dank voor de boekentip. Haha, ik ontdekte dat ik het vervolg hierop al in huis had: Kaatje en haar broertje (over dat papa en mama niet steeds met Kaatje kunnen spelen vanwege de baby, maar als die in bed ligt juist allebei wel) :D

Mik, fijn dat de nacht zo goed was, en superknap dat Sydney zonder refluxmedicijnen het zo goed doet! Nu nog beterschap met het oortje.

Linka, is Jeslyn nog steeds zonder speen eigelijk?

Wat een romantiek bij sommigen met Valentijnsdag! Hier niks, maar dat is al jaren zo en is volledig wederzijds :D (Hij is elke dag al superlief voor me, zeker nu deze laatste loodjes van de zs.)

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    En vergeet niet, zo mijn bed in rollen ;) na een feestje zonder eindtijd!!
    Lekker doen wat jullie leuk vinden!!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, leuk! cotton baby! ook heel leuk

binna, haha, dat denk ik ook :D

chantico, hoe is het met jou? jij hebt wel echt de ideale man, he? net 20 min geslapen. toen werd ik wakker van jort die ik buiten hoorde huilen van de honger en stond ik meteen naast mijn bed. voel me wel beter nu.

6. ja! toegevoegd aan mijn lijstje

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantico, is toch fijn dat je man veel voor je doeet, is ook heerlijk, jeroen ook laatste tijd voor ons allemaal. Fijn hoor. Jeslyn slaapt nog steeds zonder speen, al een week, Ise ook?

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag meiden :)

Giulia is goedgekeurd :) 94.5 cm en 14.5 kg, dus keurig :)

Ik heb geen allergie. Maar omdat ik zeker al 3 mnd hoest start ik met een prednison kuur.
    En jawel ik heb een dominant ei :D dus van de week weer controle :)

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi juud, wat super van je ei!!! cyclus toch gered!!
    en mooie cijfers van giulia! ik dacht dat ze heel groot was maar ze is denk ik maar ietsje groter dan gemiddeld?

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Fijn dat goed is gekeurd die Giulia! Prachtmeid! Fijn van je allergie en fijn van ei, superrr!!!!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dank je lieverds :D

@ Lauwie, iets boven het lijntje :)

@ Linka, ben benieuwd met de prednison!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @linka, hoe is het eigenlijk met Bibo?

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Predison, slik ik die? Hihi!

Met Bilbo gaat niet zo goed hij zit beetje te stressen denk ik en hij probeert steeds kapot te maken, vanaovnd samen met Jeroen ga ik kapje in doen, in me eentje gaat niet lukken! Hij zat ook lopen te miauwen, zucht, spalk moet nog 2 weken blijven en dan weer nieuwe spalk, arme Bilbo! Volgende week weer controle!! GRRRR!!! Geld speelt er geen rol, maar ik snap niet waarom wij elke controle moeten betalen????

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, heel mooi in verhouding denk ik? hoe gaat het nu eigenlijk met eten/flessen? en had je weer dezelfde muts bij de echo? die had lekker geen gelijk :p

linka, vervelend dat ie er last van heeft! ik denk dat je elke controle moet betalen omdat het ze elke keer tijd kost.

ben nog ff aan het kolven. gaan we zo lekker eten :). de eerste keer vrijwillig zonder jort!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mag je prednison als je zwanger bent/wilt worden?

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; jippie een ei! Hopelijk blijft het goed gaan deze ronde!
    Gulia dus weer goedgekeurd. Welke controle was dit eigenlijk? Of gewoon een tussendoor? Volgens mij hoeven wij pas met 3 weer
    En idd ik dacht net als lauwie; mag je prednison als je zwanger wilt worden/bent

Lauwie; heel veel plezier en geniet er vooral van!

Chantico; nou verklap je nog het geslacht van jullie toekomstige kleine :D Maar dat is inderdaad ook een leuk boekje. Ik wil het niet kopen, want straks is het niet dat geslacht ;)

Linka; wat vervelend zeg van Bilbo!

Ik heb net eindelijk gordijnen voor de babykamer uitgezocht. Vond niets mooi en vanmiddag in 5 minuten klaar. Worden waarschijnlijk 21 maart geleverd, dus beeb moet nog lekker blijven zitten tot de datum ;)
    Daarna even naar de intratuin wat decoratie gehaald om mijn huisje weer mooi te maken met bloempjes enzo. Erg leuk al dat voorjaarsspul. En nu weer een erg pijnlijk been en dus kapot op de bank. Zijn even aan het eten, dat Danique naar bed en mama lekker niksen :D

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    bedankt voor al jullie reacties op de buikfoto's! Leuk!
    Meerendeel zegt dus 'een jongen'... Maar is de vorm dan echt bepalend. In mijn album staat als vergelijk ook een foto van de zwangerschap van Hanne; hier was ik 35 weken. Wat zeggen jullie? Verschilt de vorm?

Sjudith, wat een heerlijk nieuws over je EI!! :) Spannend hoor... maar ook slopend lijkt me!
    Fijn dat alles ook goed was met Giulia. Wij mogen over 1,5 week; ben vooral benieuwd naar het gewicht en lengte.

Linka, heb helemaal geen ervaring met katten/poezen, maar het lijkt me wel erg sneu.
    Fijn dat het tussen jou en Jeroen weer wat gezelliger wordt... ik hoop echt van harte dat het goed tussen jullie komt!!

Chantal, je denkt dan aan webwinkeltje met baby-artikelen? Voor mijn gevoel zijn er daar al zo veel van... Kan ook niet zo gauw iets bedenken waar je een handeltje van zou kunnen maken. Uhm... nee, kan niets nieuws meer noemen.
    Succes met je werk!! Het lijkt je even niet mee te zitten zeg.... ik hoop dat je gauw positief nieuws kan brengen!

Mik, beterschap voor Sydney; en wat lekker dat je een lekkere nacht heb kunnen slapen!

Lauwie, lekker even een hazeslaapje... je schijnt van hele kleine dutjes ook flink op te kunnen knappen hè? Geniet er maar van!

Chantico, hier zijn de boekjes van Kaatje (en Kareltje) favoriet bij Hanne!

Hier ook geen Valentijn... heb tot vorig jaar nog wel eens een kaartje in de brievenbus gelegd, maar nu niets... van beide kanten ook weinig interesse daarvoor. Wel stond er vorige week vrijdagmiddag ineens een bos rode tulpen op tafel, en dat vind ik dan eigenlijk veel leuker dan 'verplicht' met Valentijn.

Zo, hier lekker vrijdagavond... ben alleen, ga zo maar lekker knutselen. Vanmorgen enorm druk geweest: onze slaapkamer is klaar voor de kraamvisite... flink gepoetst, gesopt en opgeruimd! Heerlijk!

Ben benieuwd wat jullie van de nieuwe buikfoto vinden in vergelijking met de eerdere foto's!

Groetjes, Arri

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hier ben ik ook wel benieuwd naar Juud!! Fijn dat het verder geen allergie is! Top van je EEIIIII!!!!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    je mag prednison niet als je zwanger bent, en dat ben ik zeker weten nog niet ;)

@ Linka, ik bedoel uiteraard dat ik benieuwd ben voor mezelf :)

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ arri met je poetsen je lijkt wel zwanger hahaha

Deel Deze Pagina