Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland

ik wil me graag opgeven, lijkt me supergezellig!

ooohet moet via PB,dan doe ik dat even :p

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oh leuk! Weet niet of ik ga, ivm vervoer! Nou ik ga ff teruglezen, had vanmorgen mirgraine aaanval....

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat ontzettend leuk zeg een klein vrijgezellenfeestje voor Petra.
    Helaas gaat het mij niet lukken door de zwangerschap!

carmen; wat balen zeg dat jullie nu niet naar het feestje kunnen. maar ja voor Tess is dat natuurlijk helemaal waardeloos.
    Beterschap voor jezelf!

Linka; vervelend zeg een migraine aanval

Duster; leuk cadeautje hoor

Heb mijn bak met mooie plantjes voor het raam staan. Wilde eerst niet helemaal zoals ik het wilde, maar nu toch erg mooi geworden! Ben nu dus al wel kapot, want heb ook nog eens een erg slecht luisterende dochter hier in huis. Vanmiddag komen mijn ouders, kan ik even de hoognodige boodschappen doen. Maar ga zo eerst maar even rustig op de bank

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Juud/Petra leuk idee. Moet woensdag op m'n werk even kijken tot hoe laat ik dan moet werken. Vanaf hoe laat zou het zijn?

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    judith dit is alleen met de dames neem ik aan? hmmmmmmmmmm even kijken want heb in april ook al drie vrijgezellenfeestjes en het moet natuurlijk niet te gek worden he?

nou wij zijn terug sydney ligt op bed en ik zit met een colaatje achter de computer uit te rusten. vond het super gezellig en donique heeft zich uitstekend vermaakt. laureen is een kleine spring in het veld die alle kanten opvliegd hahahahaha heerlijk meisje.
    we hebben lekker veel foto's gemaakt en het was echt super en voor herhaling vatbaar!

ook lauwie en kids gezien. oooooook wat een scheetjes zeg ... ook (kleine) jort. heerlijk ventje die lekker in de draagdoek lag te tukken!

al met al een heerlijk dagje weg. was alleen wel moe aan het einde dus moest goed mijn best doen om op de weg te letten. vooral toen sydney naast me in slaap viel hahahahahaha.
    je word zo duf van al die herrie en warmte!

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal.

Weer een tijd geleden dat ik iets geschreven heb. Heb het erg druk gehad met het afronden van mijn stage en de laatste toetsen op school. Maar dat heeft wel zeker zijn vruchten afgeworpen.

Voor de toetsen allemaal voldoendes, dus dat is mooi. Nu nog een grote toets en dan is het helemaal klaar, maar die hebben we pas ergens in juni/juli.

Mijn stage heb ik ook gehaald, dus nu op naar de volgende afdeling. Gelukkig heb ik nog een weekje vrij, kan ik nog even omschakelen. Want dat wordt wel weer iets heel anders. Zat nu op orthopedie en ga naar hematologie. Op orthopedie werd ik meegeteld en kon ik lekker mijn ding doen, op hematologie sta ik over en moet ik alles onder begeleiding doen of meekijken. Dus een hele omschakeling. Maar is wel goed voor mij.

Verder gaat het met Janna goed. Is zo goed als zindelijk overdag. Soms gaat het nog mis, maar ja het is ook pas 2 weken zo. Dus mag het van mij nog wel. Ze heeft het super naar haar zin op de PSZ. Dus dat is ook wel fijn.

Heb wel alles een beetje bij gehouden, maar weet niet heel veel meer.

@Linka, hoe is het nu met je? En met je poes?

@Alle zwangere hoe gaat het? Las dat Alieke met vakantie/verlof is en dat Binna het erg zwaar heeft. Succes allemaal in ieder geval.

@Lauwie, jullie hebben het niet echt makkelijk gehad zeg de eerste tijd. Hopelijk gaat het nu alleen maar beter en komen nu de leuke weken er aan.

@Tess, wat zwaar lijkt me dat toch elke keer 's nachts er uit, gelukkig heeft Tess nu geen koorts meer. Moeten haar amandelen er eigenlijk weer uit?

@Verder weet ik het zo niet meer, sorry.

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mik leuk dat het zo gezellig was!!

Zo het dametje ligt er in, en ik lig lekker op de bank in de grote sterke ( proest :p ) armen van manlief!
    Ik weet nog steeds niet wat ik voor zijn verjaardag zal kopen...

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Mik, Miranda en Lauwie, weer bijgekomen?

Happy, wat fijn dat je alles tot nu toe gehaald hebt. Op naar het laatste dan, succes.

Carmen, heeft ie zelf geen idee?

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Happy wat goed dat je alles gehaald hebt!
    veel plezier met je nieuwe stage.

Sjorsje nee hij zegt zelf dat hij niets hoeft omdat hij alles al heeft :(

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Jippie!!!

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Sorry de 19e lig ik heerlijk de hele dag te relaxen in de sauna :D!

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zo ben weer een beetje bij! Drukke dagen achter de rug.
    Fijne avond allemaal!

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hier even een kind in bed gooien (ja, erg laat, maar ze was nog zo heerlijk aan het spelen :D). Misschien tot straks!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Marleen jij ook een fijne avond.

Chantico ach als ze niet vervelend is moet dat toch een keer kunnen.

Kindjes waren vandaag strontvervelend. Als dat komt doordat ze uit logeren zijn geweest, is dit meteen de laatste keer geweest. Man o man wat waren ze erg.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    WHAAHAHHWHWHAHAHAHAHAHA mag ik even schreeuwen.
    Vanmorgen tas met kleding gekocht, bij Hans Textiel (truien schoonvader, hemd Wouter en ondergoed kids). Daarna werd ik opgehaald door vriend en kids. Op naar mijn moeder. Daar gingen de mannen even opruimen en naar grofvuil...
    vraag ik vanavond naar die tas... nou jullie raden het al.....
    WHWWHWHEHEHEHEHEHSHASHSHSH kan wel janken, grrrrr.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Lique wat erg zeg. Wat stom dat ze totaal niet gekeken hebben wat er in zat. Zo'n plastic tas is toch nieuw, dat zie je dan toch wel (nou ja, niet dus).

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ooo lique maat erg ik zou ook heeeeel hard gaan gillen en boos zijn. En ze terug Sturen

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, ja dat heeft op zaterdagavond ook niet veel zin, haha!! Maar maandagochtend ga ik zelf ook even heen hoor.

@Sjorsje, ja ik snap het echt niet, zooooo stom. En ik was zo blij dat ik goed geslaagd was voor iedereen, voor een redelijke prijs, grrrrrr.

Maar kan er nu redelijk om lachen en volgende week nog harder waarschijnlijk. Maar ga maandag wel even heen, het is alleen in zo'n kledingbak gegooid.. Hopelijk nog te achterhalen...

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ballorig was leuk! leuk ook om miranda en kim met kids te zien! ot was helemaal bekaf. vanmiddag ruim 3u geslapen en vanavond zei ze zelf dat ze moe was :$. dat zegt ze echt nooit.

lique wat stom zeg!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, Miranda en Lauwie, klinkt als een gezellige minimeeting!!

wie vroeg er ook alweer naar kadotips voor kids. Kadobon van Ballorig of een theatervoorstelling enz. vind ik ook altijd leuk.

Deel Deze Pagina