Pff weer een druk dagje gehad op het werk, maar wel weer leuk! Wat heb ik toch een leuk vak hahaha! Ik lees dat we weer hard op weg zijn naar babynieuws... spannend hoor....
@sjorsje weet je wat ook erg lekker is. een dressing maken van moster en honging (beetje olie zodat het iets soepeler wordt) en dan kip of ham en dan sla en dan die dressing en pijn boompitjes of brie en dan walnoten en dan die dressing. of gekookte ei en dan bacon en dan kip en sla op de santwich en je kan alles op een sandwitsje doen ( i love dam )
Expositie duurt t/m 30 april, staat een verhaal met foto's op mijn weblog. De foto's hangen er nu gewoon zodat mensen kunnen kijken en/of kopen.. Ben benieuwd! Dus druk aan het nesteldrangen, hihi!
Mik ik vind alle roomkazen smerig, ook smeerkaas. M'n schoonmoeder had 'n keer roomkaas in de soep gedaan en zelfs toen proefde ik 'm, jakkie. Ging bijna over m'n nek toen ik 'n keer monchoutaart had gemaakt.
@Setteke, klinkt goed, valt hier nog iets te regelen, qua werk in de toekomst. Aantal dagen blijven ofzo... @QB, stoer hoor!!!
Ohja, wilde nog ff iets vertellen. Ik had vanmorgen online gesolliciteerd op een vacature bij de Rabobank hier in Delfzijl, ging ik vanmiddag even weg met de kids, kom ik thuis, zie ik dat ik gebeld ben. Ik het nummer nachecken, was dat Start Uitzendbureau, via hen ging deze sollicitatie.. dus ik ze terugbellen, waren ze waarschijnlijk al weg.. Heb ze maar ff een mailtje gestuurd met daarin mijn mobiele vermeld, dan kunnen ze me daar ook op bereiken. Als ze morgenvroeg niet hebben teruggebeld, bel ik zelf nog ff..
@ Lique, hmm nee denk het niet. Ze hebben genoeg personeel. Ik neem het van twee dames over die in augustus weer terugkomen... Maar wie weet....
Dit is de vacature; Bankmedewerker Rabobank in delfzijl via Start People . Ik heb dan wel nooit eerder bij de Rabobank gewerkt, maar wel 10 jaar ervaring op administratief gebied. Niet geschoten is altijd mis toch?
Miepie, zoals Marleen al zei, delen we hier inmiddels al veel en veel meer dan het zwanger worden, zwanger zijn, kinderpraat enzo. Meid, je hart luchten is alleen maar goed, en dat kan hier! Dikke, dikke knuffel voor jou!
Delilah, heerlijk: bijna verlof! Happy, ik heb volgende week dinsdag m'n laatste werkdag Ise heeft ook moeite met in slaap vallen overdag. Vaak slaapt ze pas laat. Maar ik probeer het middagslaapje er toch nog steeds in te houden! Lauwie, stel je toch voor dat het met een tepelhoedje opgelost zou zijn! Sjorsje, fijn dat de onderzoeken vandaag goed verlopen zijn! Miepie, ik sluit me helemaal aan bij de wijze woorden van Carmen! Carmen, kun je morgen wel in bed blijven liggen? Klinkt niet echt lekker hoor, koorts en de longen uit je lijf hoesten... Oh, lees nu over je neefje. Kun je dat niet afbellen? Alieke, ooooh wat een heerlijk productieve dag! Ik wil ook nog wel een paar van zulke dagen maken! (Tenminste, met zulk resultaat dan )
van de meesten kan ik de wensen wel ongeveer raden. wel byzonder dat we elkaar ondertussen zo goed kennen. juud, ben helemaal vrolijk van je berichtje! echt top dat jullie deze maand toch een kans maken en waarschijnlijk de beste kans in maanden. hoop ecbht zo op goed nieuws over een week of 2! miepie, je zit ook in een klotesituatie, dat begrijpen we allemaal! ik heb hier ook weken geklaagd (en nog ). ik sluit me dus helemaal aan bij de andere meiden: kom hier lekker je hart luchten! haha, alle zwangeren aan de poets happy, leuk dat jullie voor een tweede gaan nu!
zo moest ff jort laten boeren en in bed leggen. morgen komt ons bootje! is nog ff spannend of ie het water ergens in kan.
carmen, kan me voorstellen dat je je dan niet snel ziekt meldt. soms denk ik wel dat je wel eens te weinig naar je lichaam (longen) luistert. ik krijg het idee dat je er behoorlijk last van hebt, maar heel hard voor jezelf bent. zou het niet beter zijn om je af en toe als je echt erg last hebt zek te melden, waardoor je ook weer sneller opknapt? ik meld me ook niet snel ziek, dus ik begrijp je ook heel goed hoor. puck, ja aan de ene kant wel spannend omdat het samenvalt met dat ik een dag in de week minder ga werken. maar aan de andere kant valt het wel mee omdat hij blijfgt werken waar hij werkt, maar dan freelance. heeft jouw man wel eens spijt gehad dat hij voor zichzelf begonnen is? sjorsje, was dat weghalen van weefsel standaard procedure? en wanneer hoor je daar iets van? (sorry als ik daar overheen gelezen heb) marleen, hoe is het met jou? (je post alleen reacties op anderen..) ik ga snel wat slaap pakken! tot morgen!
Goedemorgen, Lauwie volgende week maandag krijg ik de uitslag, geen idee of het standaard is. Spannend vandaag het bootje. Gisterenavond ging ik nog even bij Yosyp kijken, die werd wakker en hij wilde een schone luier. Hij voelde zo warm, had ie 40,1 koorts. Vanochtend was het 37,6, maar ik hou hem toch maar thuis.
Thnx! Eerst maar eens afwachten waarvoor ze gebeld hebben gister, misschien was het alleen maar om me in te schrijven ofzo..