Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Carmen ik word ook af en toe gillend gek hoor. En ik ben ook blij dat ik mijn werk heb als afleiding, zou het echt niet fulltime kunnen. Of ik zou dan erg vaak bij iets als ballorig te vinden zijn, haha.

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ juud, wat fijn dat je vrij hebt gekregen. eigenlijk niet meer danlogisch vind ik,maar ws zal dat dus niet de gewoonte zijn???

@ tesske, jij gaat zeker vroeg naar bed vanavond?

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, ze hebben er denk ik maar zelden mee te maken! Ben allang blij dat ik niet weer mete en advocaat hoef te praten :p

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou, het duurde even, maar dan heb je ook wat! Nee, geen baan helaas.. Die ene die mij gister teruggebeld heeft van Start Uitzendbureau heeft nu een afspraak met mij gemaakt voor een intake, vrijdagmiddag. De Rabobank vraagt mensen met een Rabobank verleden, en mensen die er niet gewerkt hebben liggen er dan gelijk al uit wist ze me te vertellen. Geloof dat ze alsnog wel mijn CV doorstuurt, maar ze geeft me hiervoor weinig kans.. Naja, niet geschoten is altijd mis toch!

En die andere vacature, waarvoor ik een vriend van onze vriend belde, daar is hij nu mee bezig. Hij heeft me vanmiddag al 2x gebeld (hij werkt ook voor een uitzendbureau), 1x voor wat ik per uur wilde verdienen en de 2e keer om samen met mij mn CV even door te lopen, hij had hem een beetje aangepast, de dingen die niet relevant zijn er even uitgehaald, en een leuk verkooppraatje over mij er in gezet. Dit ging hij vandaag doorsturen naar het betreffende bedrijf. Dus toch nog even duimen draaien! ;)

Xx

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    QB jammer dat je daar dan de hele dag op zit te wachten. Ga voor je duimen dat die andere baan iets gaat worden.

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Thx Sjorsje! Ja, btje jammer idd, maar goed, inschrijven kan ook geen kwaad.. had alleen op een ander telefoontje gehoopt, hihi! Duimen voor die andere baan! :)

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ queenbee, wat aardig van die vriend dat hij zoveel moeite doet!

@ juud, zijn ze meelevend op het werk/ leidinggevende

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    je kinderen uit logeren sturen (2x in 1 week) doet heel veel met je houden van

sjongejonge wat ben ik de hele dag al gelukkig met ze, ze zijn om op te vreten zo lief

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, heerlijk he dan als je ze weer bij je hebt ;)
    En ja heel medelevend, iedereen! En mijn teamleidster heeft 30 IUI/IVF pogingen gehad (omg) zonder succes dus die weet er alles van! Zijn ongeveer 10 jaar bezig geweest.

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje judith. wat erg voor haar. nog steeds kinderloos dus? wat ontzettend naar!!!!

vind dat altijd zo erg als die mensen zo'n ontzettende kinderwens hebben en hij kan niet uitkomen.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Petra ja fijn is dat dan he..je leert nog beter waarderen wat je hebt als je het gemist hebt ;)

Juud mijn beste vriendinnetje is ook 10 jaar bezig geweest... met veel moeite raakte ze dan zwanger en dan ging het weer mis.
    Uiteindelijk heeft ze toch een klein jochie gekregen maar wat een ellende en verdriet hebben ze gehad.

Pff gaat net de telefoon...of we visite kunnen gebruiken.
    Nou heb maar gezegd dat ze hier altijd welkom zijn, alleen vanavond even niet :D
    Mark is nu thuis dus hij brengt miepje naar bed en ik ga zo even lekker douchen en met een pot thee een dvdtje kijken op bed.
    Fijne avond dames!
    Morgen werken, boodschappen doen, koken en 's avonds visite dus ik kom donderdag wel een keer weer spieken.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jeetje Juud, 30.. fijn dat je in elk geval vrij bent donderdag.

@Petra, ja, mensen om me heen denken allemaal mee, hihi! En het scheelt dat er een paar intercedenten tussen zitten.. ;)

@Carmen, gelijk heb je hoor! ff een avondje voor jezelf!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zoo heb mijn pregnyl gespoten, gek idee!
    Alleen ik heb het gevoel dat mijn eisprong al is geweest omdat mijn temp echt een graad hoger is dan gisteren en eergisteren :(

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Juud dat zou wel heel zuur zijn.

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Juud, misschien een meetonzuiverheidje? Gelukkig hebben jullie het nog gedaan van de week, dus mocht je al een eisprong hebben gehad, dan is er nog altijd kans. Ik duim me in ieder geval rot nu!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik doe het steeds met dezelfde thermometer en vaginaal. En ik had 3 dagen achter elkaar 36.3, 36.5 en 36.4 en nu 37.4!! Dus mi een eisprong. Nu mag je geen sex meer tot de IUI maar mijn gevoel zegt dat ik het vanavond juist WEL moet doen :(

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, wanneer hebben jullie het voor het laatst gedaan?

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Eergisteren :)

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hmm op zich heb je meer kans om zwanger te worden van sex voor de eisprong. gister was denk ik optimaal geweest, maar eergisteren ook wel goed. dan zou ik wachten tot de iui denk ik...

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie, ben benieuwd of dat dan nut heeft :(

Deel Deze Pagina