maar misschien ben je wel verkouden ofzo? en wanneer heb je je temp gemeten? wanneer meet je normaal?
Juud; laat je niet gek maken. Je kunt nu niets doen. Donderdag ben je aan de beurt. En anders in elk geval donderdag even aangeven van je temp. Ze hebben je cyclus toch wel vastgesteld voor ze dit gingen berekenen? Of zijn ze van gemiddelden uitgegaan (ja sorry als ik wat doms vraag, maar heb er echt geen idee van) Carmen; heerlijk op de bank dus. Kan me voorstellen dat je uitgeteld bent na zo'n dagje met 2 drukke peuters en zelf niet al te lekker bent! QB; ik blijf voor je duimen voor deze job! Vandaag de babykamer klaar gemaakt. Kast netjes ingepakt, schone kleertjes liggen klaar, bedje opgemaakt, klamboe er boven. Shcaapjes op de muur. Dus alles bijna klaar voor de kleine. Er moet nog 1 kozijntje geschilderd en dan het rolgordijn er weer voor en de overgordijnen, die komen 21 maart pas geleverd. Vind het echt heel mooi geworden. Nu alleen wel weer last van mijn been. Maar het goede nieuws is dat het vrijwel de hele dag minimaal is geweest. Alleen nu vanavond weer heftiger (maar ja wat wil je na zo'n dag) Enne ja ik weet het verlof is om rustig aan te doen, maar als ik nu even flink doorwerk kan ik daarna heerlijk relaxen in een schoon en fris huis en met ene hoofd dat niet vol zit met allerlei dingen die ik nog wil. Morgen rustig dagje, Danique op kdv, Raymond werken. Weinig doen dus
Goodmeurning Vandaag een dagje werken maar zit er met mijn kop niet bij! Dan lekker vrij tm zondag Temp weer gezakt ws door pregnyl! Meiden fijne dag
fijn dat je temp weer gezakt is. het zegt ook alleen wat als je 's ochtends tempt voordat je opstaat. als je beweegt, dan gaat je temp ook omhoog. succes vandaag op je werk!
@Sjudith; Fijn dat je vrij hebt gekregen en dat je temp weer is gezakt @Lauwie; Gezellig hoor, lekker varen, maar ik kan me voorstellen dat het nu nog wat koud is @Alieke; Fijn dat de kamer bijna klaar is (FOTO'S???????) Geniet van je rustige dagje @Tesske; Lekker rustig avondje gehad?
Hier is de peuterpubertijd in alle heftigheid losgebarsten :x Niet eten, nee, nee en nog eens nee, krijsen en stampvoeten, jaloers, gemeen tegen andere kindjes, ´s middags niet willen slapen, maar zo moe zijn waardoor hij nog vervelender wordt...... Zo kan ik dus wel even doorgaan :x Wat is dit verschrikkelijk zwaar, vooral ook omdat mijn lontje door de vermoeidheid nog erg kort is. Ik ben blij als hij volgende week naar de PSZ kan Vraagje: Matthijs was vanochtend voor 6.00uur wakker. Hij ging niet meer slapen, dus heb ik hem bij ons gelegd. Even later zei hij dat hij met Thomas (de trein) wilde spelen. Aangezien het tijdstip mocht dat van ons niet. Nou, toen was het huis te klein. Uiteindelijk terug in zijn bed laten razen, maar hij houdt gewoon niet op. Hij krijst echt heel de buurt bij elkaar Na 7.00uur sta ik altijd mee op, maar ik wil hem ook weer niet het gevoel geven dat hij door zijn gedrag heeft "gewonnen". Uiteindelijk om 7u15 toch maar er uit gegaan en nou is het goed Wat zouden jullie doen????????
Goeimorgen meiden @duster ik snap je ik vindt het ook moeilijk door dat het ik het vervelend vindt voor me buren maar ik denk dat als hij zo ver zou gaan ik hem zekker pas zou halen als ie rustig is. En zou hem ook pas later met de trein laten spelen Wat wij zo ie zo doen als Silver zo vroeg wakker is zeg ik dat het te vroeg is en ze weer moet gaan slapen wij halen haar pas om 7 uur
@Binna; Bedankt! Ik heb eerst gezegd dat het vroeg was en hij nog moest slapen, toen hij door bleef gaan heb ik hem bij ons gelegd (ook ivm Jasmijn, want die heeft de afgelopen 2 nachten niet geslapen ) Hij heeft dus ruim een uur liggen krijsen in zijn bed en was toen nog niet rustiger. Toen ik hem ben gaan halen, mocht hij echt niet met Thomas spelen hoor, we zijn meteen naar bendeden gegaan
@QB; Vergat helemaal op jou te reageren Ik duim voor je dat je de baan krijgt. Het is idd erg fijn als je vrienden zo goed meewerken
Hoe moeilijk ook, ik zou hem laten gillen.. hem niet het gevoel geven dat hij zijn zin krijgt.. Wat we ook wel met Jamie gedaan hebben, die is natuurlijk wel wat ouder, maar misschien werkt het ook, is een klein nachtlampje aan doen met een tijdschakelaar die om 7u uitgaat. We vertelden Jamie dat hij pas uit zijn kamer mocht komen als de lamp uit ging. En het werkte vanaf dag 1..
@ duster, ik geloof dat ik hem ookk niet zijn zin had gegeven. vind die tip van queenbee wel een goeie! ik ga vandaag naar de ikea, kleine vaasjes en nepbloemen kopen voor op ons bruidsfeest
@QB; Bedankt voor de tip. Ik zat zelf juist te denken aan een lampje die om 7 uur aangaat Even voor de duidelijkheid: Het is niet zo dat ik hem zijn zin heb gegeven, maar na 7uur gaan we er altijd uit. Voor die tijd kan hij dus ook krijsen wat hij wil. En het is niet zo dat dit elke dag zo gaat, maar dit is echt zijn peuterpubergedrag. Nou is hij de laatste weken ook niet lekker, dus ik vraag me af of het daar ook niks mee te maken heeft. Hij heeft ook uitslag in zijn gezicht en zegt pijn te hebben. We moeten het vet houden met vaseline, maar die veegt hij meteen weer af
@Petra, oeh leuk! Shopze! Luvv Ikea! @Duster, oh, haha, toevallig idd! Komt dat Jamie altijd een lampje aan wil in het donker, vandaar..
@duster. Dat is ook een goed iedee. Dat het lampje aan gaat en dan mag ie uit de kamer. Maar wat je ook kan doen is zeggen dat als het lampje aan staat hij op ze kamer mag spelen tot je hem komt halen