Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Bedankt voor het meedenken :) We gaan snel dansen/muziek maken

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    de meiden zitten in bad te spelen met badverf, zo schattig. roos zit de hele tijd haar oksel te verfen en Suze haar buik. Ik zal zo eens een fototje maken.

@ Juud, fijn zeg dat je na vandaag een paar dagen vrij bent, ga je nog wat doen of kijk je even hoe je je voelt na donderdag?

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ben ik nou zo weinig streng? (ik geloof dat ik het antwoord wel weet :p)
    als ot om 6u wakker wordt en dan voorstelt om op haar kamer te gaan spelen zou ik dat prima vinden, graag zelfs!
    en als ze elke dag om 6u wakker is is dat blijkbaar haar ritme (gelukkig niet! ;)) en zou ik wel een oplossing proberen te zoeken waardoor ik zelf meer slaap zou krijgen. bijv door af te spreken dat ze op haar kamer gaat spelen.
    en ik hou niet van die irrationele driftbuien, maar zou ook daardoor niet zeggen dat iets niet mag wat anders wel zou mogen.(zeg wel dat ze het ook anders kan vragen). probeer dan nog consequent te zijn. maar ik hou ook wel eens rekening met dat zij blijkbaar ergens een sterke mening over heeft wat mij niet zoveel uitmaakt. hoop dat zij doordaar leert om rekening met elkaar te houden.

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, ja foto's!

petra, leuk he die badverf! ben benieuwd naar een foto. en leukd de ikea! veel plezier!

het minder snoepen werkt! 2 kilo afgevallen! stimuleert weer om door te gaan!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, wat goed!

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Als de kindjes hier vroeg wakker zijn gaan ze ook lekker spelen op hun kamer. Yosyp is de enige die van z'n kamer af kan en die komt eerst kijken of we wakker zijn en als dat niet zo is gaat hij naar z'n kamer terug om te spelen.

Lauwie fijn dat je ook resultaat ziet na het niet snoepen.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben ff aankleden en puinruimen hoor, kom later ff reageren!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@ lauwie goed dat je daarvan bent afgevallen! Volhouden ;) @ petra ben jij nog aan het lijnen?

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    schatje, wil net zoveel afvallen als jij dus ik moet nog wel ff volhouden ja :D. en nu heb ik het voordeel (en het nadeel) van bv. heb er veel meer lekkere trek door, maar als ik het kan weerstaan, val ik wel makkelijker af. heb namelijk weinig gesnoept, maar niet niks ;).
    heb jij die 2 kilo van vandeweek er al weer bij of niet? je wil nu toch niet verder afvallen?

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik moet 7 kilo afvallen maar zelfs dat lukt me niet hihihihih

laat staan 22 kilo. vind dat echt knap!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    AAAHHH!!! :D:D

Heb net een uitnodiging voor een 1e gesprek ontvangen voor de vacature als juridisch administratief medewerkster! Dinsdagmiddag om 15.15u moet ik er zijn! Het is nog geen baan natuurlijk, maar in elk geval al een stap verder dan ik tot nu toe steeds gekomen ben.. :)

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gefeliciteerd!!!

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    QB dat is toch al helemaal geweldig. Via die vriend van een vriend?

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankjullie!

Nee, niet die van gister. Deze heb ik in januari al verstuurd, en had net vanmorgen gemaild of er al iets bekend was over de 1e selectieronde. Mits stuurde ze me een mailtje dat ik vandaag de uitnodiging per post zou ontvangen, en ja hoor, er wachte keurig 1 brief op mijn in de brievenbus.. Duimen draaien!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wie heeft hier de rvaring met de blackberry torch? wil een nieuwe telefoon en zat aan deze te denken?

kus

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    QB veel succes alvast voor het gesprek.

Mik hier geen blackberry.

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mik, jij bent hartstikke slank! hoe meer je af moet vallen, hoe makkelijker het gaat..

qb, wat goed!

vraag van mijn werk of ik half maart tijdens mijn verlof aan een training met de afdeling mee will doen. heel vroeg en ook nog niet in de buurt ;). sta nog niet te springen..

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @QB; Spannend hoor!

@Mik; Hier ook geen Blackberry, volgens mij heeft Juud er één

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lauwie hahahahaha nou ik was veel slanker hoor! maar wel lief dat je dat zegt!

heb net heel slecht pannekoeken gebakken met donique., had nog spul om beslag mee te maken over van het weekdn dus dacht waarom niet? allebei twee pannekoekjes!

vanmiddag maar eventjes naar de winkels toe en pinnen want manlief moet vanmiddag/vanavond de skibox ophalen,. als een kind zo blij is ie ermee. een mooie hoogglans zwarte hihihih

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    veel mannen vinden hoogglans zwart mooi, merk ik? Is dat zo? Haha! Wel spannend mik! Ach pannenkoeken, is erg lekker, wij hebben gebakken ei gemaakt, dus zit hier te smullen!

Blackberry wil ik graag aanschaffen, witte torch, maar kan pas in december balen, ivm pingen enzovoort, ideaal voor doven en slechthorenden.

Deel Deze Pagina