Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie! Maar het wordt nog leuker.. ;) Ben net gebeld over de vacature van gister... morgenvroeg om 9u mag ik daar op gesprek.. ben toch nu wel een beetje peunerveus..

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jaaaaa spannend hooor!!!!!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee nog niet, ik ben tot aan augustus onder de pannen! :D Hilbrand heeft vanmiddag de laatste afspraak met psycholoog om de onderzoeken te bespreken en dan wordt er een profiel opgesteld. Morgen heeft hij een sollicitatiegesprek bij Vesting Finance in Hilversum. Als hij dat krijgt gaat hij wel wat meer van huis door de week, zal misschien zelfs ergens moeten blijven slapen. Maar alles voor het goeie doel he?

@ Linka, ja druk idd. Maar ik vind het heerlijk hoor! :)

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @QB, spanned zeg, ga voor je duimen. Dalijk kan je kiezen uit twee banen, dat zou toch super zijn.

@Lauwie, kan me voorstellen dat je nog geen zin hebt om mee te gaan naar die training, haha. En wat leuk dat jullie bootje er is. Al lekker gevaren las ik. Super hoor.

@Linka, ja mijn man houd ook van zwart, tenminste als het om auto's gaat.

@Mik, geen ervaring met Blackberry. Heb een iphone.

Wat is het toch lekker om even een week niet te hoeven werken. Morgen wel naar school, maar dat is maar 6 uurtjes. Dus dat is goed te doen.

Vandaag met Janna boodschappen gedaan en even naar Oma (mijn schoonmoeder) geweest, dat wilt Janna steeds erg grappig. Woont hier in het dorp, dus ben ik zo.
    Vanmiddag wil Janna knutselen, dus gaan we dat maar doen he. Maar nu eerst even slapen. Kan ik ook even rusten.

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij gaan volgend weekend hierheen: Hotel Rispens – Vlieland

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mik: Moet af en toe toch kunnen

@Qb: Alvast veel succes morgen

@Linka: Tevreden met je nieuwe kapsel?

Matthijs ligt nu al 35min in zijn bed te krijsen. Als hij nou niet moe was, maar hij heeft zijn dutje nog zo hard nodig......

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zou hem in bed laten, ook alkrijst hij de hele straat bij elkaar. Papa en mama bepalen de regels en als het hem niet zint, nou jammer dan. Is meestal een paar keer en dan snappen ze wel dat het je menens is!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Gefeliciteerd! Goed je best doen he? ;)

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Lijkt mij een mooie telefoon, maar vind hem nog wat te duur. Ik heb nu een BB Curve en ben verslaafd! Wil nooit meer een andere foon hahaha!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou jaaaa, jij gaat lekker zeg! Top! :D

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het afvallen gaat hier redelijkmaarik zit nu al een tijdje stil op 67,5 moet dus even mijn best gaan doen. Vrijdag trouw ik over 10 weken en ik wil ernog 4 a 5 kilo af dus datmoet haalbaar zijn

dit was vanmorgen met de verf

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zooow, ben weer een beetje op de hoogte! :D

Ik ben gisteren weer naar Zumba geweest, wat is dat leuk zeg! het weekend was er weer een kilo af, ben nu 11 kilo kwijt.. Mijn maat kleiner aangeschafte broeken gaan ook alweer ruim zitten hihihi....

Vandaag lekker vrij, maar niks op de planning verder. We hebben vanmorgen de auto van mijn vader opgehaald want H heeft morgen ee gesprek dus in Hilversum. En ik moet werken. Lekker luxe, even weer twee auto's hahaha!

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Dag meiden,

Mag ik heel even mijn gevoel van me afschrijven... :(
    Zit er een beetje doorheen!!
    Vanmorgen controle gehad bij de vk; en waar ik al zo bang was, blijkt te kloppen... ook ons tweede kindje ligt in stuit! Zoals jullie misschien weten staat vaginaal bevallen bovenaan mijn lijstje... zou het zo graag willen doen; kijk er helemaal naar uit. Misschien niet reëel, maar liever zo dan er helemaal tegenop zien toch?
    Maar door dit bezoek aan de vk ben ik niet zo zeker meer van een vaginale bevalling en moeten we ons misschien toch maar gaan voorbereiden op een geplande keizersnee... :( Het is zo'n enorme teleurstelling voor me; Heb ook eerst even een potje getraand toen ik thuis kwam... Natuurlijk geeft de vk aan dat het kindje nog kan gaan draaien en dat met 29 weken nog heel veel kindjes in stuit liggen, maar geeft daarbij ook wel aan dat als Hanne ook een stuitliggertje was... dan...
    Hoe moet ik hier nu mee omgaan?
    Daarnaast was mijn hb ook te laag; moest gelijk door naar het lab om daar bloed te prikken; vrijdag de uitslag. Had hier al wel een beetje rekening mee gehouden; ben de afgelopen weken veel meer moe dan een aantal weken geleden.
    Al met al was het dus niet een super leuk bezoekje aan de vk... Wie kan mij opbeuren??

Ik mag geen sorry zeggen voor mijn egoberichtje... :) Reageren doe ik weer een andere keer... Nu eerst maar slapen, denk ik.

Groetjes, Arri

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    arri meis ik zou me nu nog niet te druk maken hoor. donique lag tot 36 weken in stuit en sydney tot 35 weken. waren ook allebei van die koppige meiden!

en tja anders toch maar voorbereiden op een ks. het is misschien niet je eerste keuze maar in dat geval wel de juiste toch?

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, denk maar erover na wat je precies wilt en gewoon met vk blijven praten ik heb geen verstand van keizersnee, maar ik wil je heel veel sterkte wnesne, misschien kan ze nog draaien, afwachten.

Duster, ja hoor ben blij mee alleen kleurtje moet anders zijn, maar ik meot dan wel bij de kapper doen om lichter te verven, niet zelf doen, maar ga volgende maand echt blonderen bij kapper denk ik. Maar wat ik nu heb is ook mooi ja!

Petra, ik vind prachtig hoe ze eruit zagen , hahaa, ik heb hier vingerverf maar ik durf echter niet laten verven, ben ik nou zo erg? iemand goede tip?

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ arri, tja ik weet niet hoe het zit met als het eerste kindje in stuit ligt maar Suze is met 36,5 week omgedraaid.
    Ik heb wel eens gehoord dat kindjes rond de 30 weken bijna 90% in stuit liggen, dat zou betekenen dat je bijna een uitzondering zou zijn als het nu al goed ligt

Het is zonde om je druk te maken om iets waarvan je nog niet zeker weet dat het zo gaat. ik zou het lekker van je af proberen te zetten, ook al zou dat moeilijk gaan maar nu valt er toch nog niks over te zeggen

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, wat goed dat je goed bent afgevallen! Ga zo door! En druk, ja fijn hoor dat je leuk vind en hoe is dan met je kids?

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Mik, en zijn Donique en Sydney allebei uit zichzelf gedraaid? Sydney ook?
    Jullie berichtjes geven me toch wel weer wat moed hoor...
    Bij Hanne hoopte ik zo op een normale mooie thuisbevalling... werd toen een stuit, maar blijven hopen op een andere houding. Nu ga ik er maar vanuit dat dit kindje zo blijft liggen, maar als jullie zeggen dat 90 % rond deze tijd in stuit ligt...
    Weet het allemaal niet zo goed meer... :(

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Petra: Leuke foto van de meiden! Zal hem hier laten zien, hier is onder de douche gaan nog steeds een drama:(...

@ Mik: Ook ik heb een iphone, helemaal blij mee!

@ Setteke: Succes morgen voor Hilbrand! En wat ben je al veel afgevallen! Hoe doe je dat, naast Zumba te doen? Ik wil namelijk precies 11 kilo kwijt, dan zit ik heel mooi op gewicht;)

@ Arri: Dat is even flink balen zo'n bericht:( Heb je bij Hanne een draaipoging geprobeerd of niet? Krijg je nu extra controle/ echo om te kijken of de baby gedraaid is? Kan me voorstellen dat het even een flinke tegenvaller is, ik hoop dat de baby zich nog draait voor die tijd en dat de uitslag van je bloed ook meevalt. Dikke knuffel!

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Arri: Matthijs heeft ook lang in stuit gelegen, is in de laatste weken zelf nog gedraaid. Wegens omstandigheden tijdens de bevalling is het uiteindelijk toch een KS geworden. Bij Jasmijn was ik zo bang voor de bevalling dat ik eigenlijk een KS wilde. Maar een vaginale bevalling wilde ik ook graag. Jasmijn lag zo lang in stuit dat een KS wel erg dichtbij kwam. Toen heb ik een draaipoging laten doen. Dit ging meteen goed en was voor mij geheel pijnloos. Ze is gelukkig goed blijven liggen en ik ben vaginaal bevallen....

Heb je zelf al een eventuele draaipoging overwogen of wil je dat zeker niet???? hopelijk is de uitslag vrijdag goed. Slaap lekker!!!!!

Deel Deze Pagina