gewoon af en toe doen! doekje over alles heen en klaar is kees ik moet eerlijk toegevn dat ik helemaal geen knutselaar ben en het dus ook veel te weinig met ze doe dat ik het af en toe maar gewoon doe omdat ik het anders zielig vind
@Petra: Wat een leuke foto!!! Is het speciale verf (heb ik even gemist) @Setteke: Goed bezig hoor! Alvast veel succes voor Hilbrand @Linka: Is een goede reden om je volgende maand weer lekker door de kapper te laten verwennen Hier een volhoudertje in huis. Ligt nu al zo'n 75 minuten te huilen.......
Hanne hebben ze geprobeerd andersom te draaien, maar is mislukt; ze was al een ingedaald. Ik dacht eigenlijk dat een draaipoging nu niet meer zou mogen vanwege het litteken in de baarmoeder...?? Meiden, heel erg bedankt voor jullie reacties! Lief dat jullie zo meedenken!
de vaasjes en de bloemetjes die ik vanmorgen bij de ikea heb gekocht om op tafel te zetten tijdens het feest
@ duster, het is badverf van de hema, het is gewoon badschuim met een kleurtje HEMA - vingerverfbadschuim balen zeg dat matthijs niet wil slapen,anders maar even een filmpje laten kijken ofzo? ik heb wel eens gelezen dat vermoeide kinderen moeilijker in slaap komen dan uitgeruste kinderen.
@Arri: Ik had dat ook gehoord, maar hier in het ZH zeiden ze dat dat geen probleem was. Ze hebben het wel uitgelegd, maar ben 't kwijt...... @Petra: Vorige week viel hij idd tijdens een film wel in slaap, maar als ik dat elke keer doe, verwacht hij dat misschien weer. Ik vind het zo moeilijk. Vooral omdat hij echt gemeen gaat doen als hij erg moe is. Hijheeft vanmiddag zelfs Jasmijn met mijn schoen voor haar hoofd geslagen..... Als hij genoeg slaapt is er niks aan de hand en is hij hartstikke lief
Als jeslyn smiddags niet heeft geslapen en word ze dromend wakker in avonde, zo zielig, blijf proberen smiddags naar bed brengen anders speelt ze gewoon op haar kamer, maar 75 minuten is wel erg lang, vreemd! Jeslyn kan heel goed overstuur te raken zonder de reden, negeer haar al zo vaak..... vraag ik wat is er maar gaf ze geen antwoord kan ik ook niet helpen, vervelend. Altijd filmpje laten kijken is ook niet goed idd. Petra, die is geweldig die vazen!!!
petra, leuk die indiaantjes in bad . en sjieke vaasjes hoor arri, balen zeg! zit te denken wanneer jort gedraaid was, volgens mij ook niet eerder dan dat. wat zei de vk ervan? mag je nog thuis bevallen na een ks eigenlijk? en hoe laag was je hb? gebruik je floradix? en zwangerschapsvitaminen (zit ook ijzer in)? hoop dat je geen staalpillen hoeft. duster, vervelend dat hij niet gaat slapen. heeft hij speelgoed op zijn kamer? anders kan hij daar misschien even rustig mee spelen? voel me vandaag een goeie huismoeder . vanochtend samen met mijn zoon in bad geweest. boodschapjes bij de bakker, groenteboer, slager, ah en etos gedaan (ipv alleen ff naar de ah). en nu staat mijn stoofvlees te sudderen terwijl mijn zoon nog heerlijk in de wagen ligt te slapen.
@ Linka, met de kids alles prima, ze hebben vakantie en zijn lekker aan het ruziemaken hahaha! Sil is een pittige tante, hahaha, heel anders dan Tymen was! @ Puck, euhm nou geen gesnaai meer en minder eten. Zumba doe ik pas sinds vorige week, dus denk niet dat dat er al mee te maken heeft.
@ Arri, tsja daar heb ik helaas geen wijze woorden voor, alleen dat de baby zich nog best kan draaien, zoals je wel van de andere dames kunt lezen. @ Lauwie, goed bezig! @ Petra, leuk die vaasjes! Voor op de tafels ofzo?
hey dames, Jullie zijn lief... Ik vind het alleen zelf heel moeilijk omdat ik op dit moment gewoon erg weinig energie heb. Het is eigenlijk ook echt deze week pas begonnen dat ik gewoon ff een giga dip heb. Tja ik een giga dip dus natuurlijk malou heerlijk in opstand. Pff ze haalt op dit moment het bloed onder mn nagels vandaan....gelukkig kan ze ook wel eens lief zijn. Heb gewoon ff tijd voor mezelf nodig om iets te doen maar goed financieel kan het deze maand gewoon ff niet omdat er een aantal extra rekeningen zijn. Voel me gewoon op dit moment een sloof die alles achter de kont van anderen op ruimt en schoonmaakt.
@ miepie, wat fijn dat je het toch even hier van je af komt schrijven. eerlijk is eerlijk.......het is ook klote als je graag wil werken en je krijgt de kans niet
Ben met Petra mee eens, maar fijn dat je hier gewoon lekker kan luchten, belangrijk ja Wij zijn ook erg lief, hihi! Zo, lekker zeep in vormpjes gedaan straks ff ketting maken (zeepketting) en moet zeggen dat ik erg leuk vind!
miepie, vervelend dat je niet iets voor jezelf kunt doen, net nu je het zo hard nodig hebt. is er niet iets wat geen geld kost? ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om met een koffie verkeerd en chocolaatje ongestoord in bad te kunnen liggen. of met een vriendin een stuk wandelen? of een leuke film op tv opnemen en kijken? een keertje uitslapen? er is vast wel iemand die een paar uur op je kindjes wil passen. snap trouwens dat je in een gigadip zit en dat dit niet meteen helpt om eruit te komen, maar misschien voel je je er wel even beter door? setteke, jij ook . is dat zumba een beetje te doen als je niet zo handig bent met pasjes?
Had er even zin in: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/259790-augustus-mamas-deel-11-a.html#post9309880
Nou, ik ben niet zo heel handig, dus ik ga niet bij een spiegel staan hahaha! Maar na verloop van tijd leer je het wel hoor. Tis vooral lol hebben!