Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    wij werken met een voedings beleid weet niet of ze dat over al doen

smorgens rond half 10 fruit met rosiviseee (peuters) diksap (baby's)
    tussen de middag broodje 1 broodje hartig tweede broodje zoetig.
    en dan alleen gestampte muisjes pindakaas appelstroop of gekleurde hagels en 3 broodje hartig (en 3 eten ze niet vaak )
    met melk er bij
    15.00 cracer ontbijdkoek of biskietje met limo
    17.00 soepstengel of rozijntjes of rijstewafel met rosvisee

en tweede beker is altijd water bij ons

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mieppie silver krijgt ook wel eens zon fruitshouter.

maar voor de rest smorgens een koekje meestal biskwietje of dora koekje
    en dan smidag's rozijntjes of rijstewafel.
    en na het eten fruit.
    momenteel krijgt ze iedere dag een chocolaatje uit haar adventkalender.

ent ja ben het niet snel eens met iemand anders zo lang het niet te erg dingen zijn en het iets is wat ze constant krijgt.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, neej dat bedoel ik niet hoor, er bestaat ook limonades zonder suiker! Was alleen verbaasd omdat Myrna ook meegemaakt had dus ze kreeg verrotte voortanden, maar dat was met suiker. maakt niks uit hoor, die is ook erg lekker, heb ook weleens in huis ;)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Thee lust Jeslyn absoluut niet, wij hebben van alles geprobeerd, jammer, ze lust alleen roosservicee of wicky.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Mogge :D

Lekker dik pak sneeuw hier wij gaan straks het park in, Angelo heeft een shoot en wij gaan sleetje rijden :D

Drinken:
    Sap aangelengd, shooters (suikervrij),melk ook aangelengd, siroop of rosevice maar dan erg waterig, fristi als we "uit' zijn en chocomelk soms. En als ze heel lief is mag ze kindercola :)
    Ze snoept zelden dus af en toe suiker mag ze wel hoor :)

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Waar lees jij dat iemand denkt dat jij dat geeft en je daarop veroordeeld?
    Er word alleen een vraag gesteld hoor, jeetje

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bij het stukje van linka

En die heeft het al verduidelijkt

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, ik heb terug gelezen! Is maar een vraag idd....:) Of heb ik dan soms fout gezegd, begrijp ff niet, maar goed, ik heb al duidelijk gemaakt :)

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik voel duidelijk hormonen in de lucht :D

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Is dat goed teken of niet? Heb je geen last van Juudje?

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik heb nergens last van haha

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Maar je bent wel heerlijk vrolijk ;) Hihi! Hoe is dan met je kleine prinsesje?? Of ze nog vervelend???

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tussendoortjes hier: fruit, koekje (dora/nijntje/biscuitje), soepstengel of cracker, japanse mix, rozijntjes en sinds sint maarten ook af en toe wat te snoepen. chocola is favoriet!
    lastig trouwens ook dat je met sint maarten zo weinig kunt sturen wat ze krijgen. lolly's vind ik bijv helemaal niks en zou ik zelf niet aan haar geven.

miepie, waarom willen jullie graag 1 kerstdag zelf? en kun je dan niet kerstavond ook meetellen? dan heb je 3 avonden/ dagen toch.
    en heb je een foto van malou in haar mooie kleren?

linka, jeetje wat balen van myrna's tanden! het zoontje van een collega (4 jr) heeft een heel saneringsprogramma bij de tandarts gehad. gezien mijn tandarts angst echt een nachtmerrie idee voor mij en ik vroeg me dus ook al af hoe hij daar aan kwam. maar limonade met suiker is genoeg om een slecht gebit te krijgen? ook uit een glas? want uit een flesje wist ik wel. roosvicee is dus wel ok?
    ot krijgt nog regelmatig een tuitbeker ivm knoeien (geen anti-lek), heb laatst al op gegoogled maar kon niet vinden of dat ook slecht is voor hun gebit. weet iemand dat? ze drinkt meestal wel meteen een (halve) beker en niet steeds een slokje.

en nog een vraagje: zeggen jullie wel eens tegen jullie kinderen dat ze moeten stoppen met huilen? dat deed mijn vriend net toen ze een driftbui had. dat vind ik dus echt niet ok (dus ik kreeg er ook een gezellige hormoonbui overheen). je mag toch boos of verdrietig zijn als je je zin niet krijgt? bovendien werkt een peuterbrein toch nog niet (zo rationeel) als onze hersenen? of vinden jullie dat ik overdrijf?

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik had totaal spijt van, Myrna nam ook flesje mee naar bed met limonade, dus was ook mijn fout, daarom dacht ik dat niet goed is, daarom was het mijn vraag :) nu krijgt jeslyn geen fles met riet mee naar bed, is verboden. Bang voor tandarts was Myrna niet. Lag niet aan haar maar lag aan limonade met suiker. Nu heeft ze geen melktanden meer voortande, is na val uit gevalle 2 voor tanden die verrot was, nu heeft ze mooie melktanden!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Stoppen met huilen heb ik weleens gezegd omdat Jeslyn maar zat te jammeren dat echter niet voor nodig is, maar huilen als je driftbuien heb of verdrietig of zo, dat mag wel, hoort erbij!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, hoe is nu met jou meis? En met je oma?

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Met mij gaat het wel goed hoor! Ik ben gisteren even lekker met de buren naar de kroeg geweest. Er even lekker uit en dat heeft mij goed gedaan. Met oma gaat het niet zo. Ze is kapot, valt letterlijk om en had gisteravond een paniekaanval gehad. Zo sneu.... We gaan er vanmiddag even heen met de kinderen. Als het goed is is opa gisteravond ook thuis gebracht.

Donderdag is de crematie. Ze hebben mij gevraagd om voor de dienst de kaarsen aan te steken met mijn schoonzusje en na de dienst de kaarsen uitblazen. Hilbrand gaat met mijn broertje en mijn neven de kist naar binnen brengen bij het crematorium.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Het word wel mooie dag denk ik.

Fijn dat goed gaat met je en dat jullie lekker uit zijn gweest, dat hebben jullie zeker verdiend.

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lauwie ik zeg ook wel eens dat Tess moet stoppen met huilen.
    Dat is dan als ze onwijs loopt te miepen om niets, ze heeft dan zo'n verwend piephuiltje zonder tranen en na eventjes zo te hebben gedaan vind ik het wel mooi geweest en moet ze ophouden...
    Mark vind mij daarin (ook) te streng.

We hebben net heerlijk 1,5 uur in de sneeuw gewandeld.
    Tess ligt nu even op bed, mark kijkt een film en ik word zo opgehaald om te gaan (kerst)borrelen met mijn collega's.
    Een zuster v/d nachtdienst heeft vanmiddag haar huis beschikbaar gesteld en gaat heerlijk turks koken voor ons (ze is turkse)

We zijn er ook bijna uit waar onze najaarsvakantie naartoe gaat, waarschijnlijk word het 8 dagen Cyprus.
    We gaan begin april 8 dagen naar Turkije, half Juli waarschijnlijk 10 dagen naar Terschelling en dan dus half september 8 dagen naar Cyprus.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Word zeker leuke dag Carmen!

Nou lekker hoor die vakanties dat hebben jullie heerlijk verdiend!

Deel Deze Pagina