@Carmen, ohhh wat heerlijk!!! @Lauwie, ik zeg ook wel eens dat ze moeten stoppen met janken. Dat gemauw op niks af, daar hou ik niet van, haha! En dat heeft ook niets meer met verdrietig of boos zijn te maken. @Suiker enz, hier limonade met suiker en heb daar eigenlijk niet zoveel moeite mee. 1x per dag een glas. Kreeg ik vroeger ook hoor, niks aan overgehouden. Djim wil ook suiker in zijn thee, prima toch, drinkt ie tenminste thee. Soms heb ik het idee dat we een beetje aan het doordraaien zijn met z'n allen..... Natuurlijk TE is nooit goed, maar af en toe een beetje, ach.... Verjaardag was gezellig, Sam is daar nog, Djim ligt erin. Mama gaat ook op de bank. Kids weer overgedragen aan de ouders. En zal je altijd zien, vanaf het moment dat papa en mama binnenkomen begint de jongste te huilen.... tja.....
Nog even snel een plaatje van mij en mijn lieve dochter met haar beer (die overal mee naar toe moet ) in de sneeuw. (we hebben het allebei niet zo op de kou hahaha)
carmen: lekker zeg al die vakanties! Heerlijk van genieten!!! Jullie hebben het verdiend! lauwie: kerstavond gaan we naar vrienden toe. Mn vader kan nogal zo zijn van ik wil thuis blijven (hij is door het overlijden van mijn broertje zo veranderd in negatieve zin. Gaat nu wel beter sinds hij dan malou en jens heeft maar wil eigenlijk niks. Daarom wil ik ook niet dat ze niet alleen zijn met kerst) Ze mogen namelijk best bij ons komen maar dat wil hij dan niet. Blijkt nou ook dat ze 2e kerstdag ook niks hebben maar dat mocht mijn moeder niet zeggen van mijn vader want hij wil niet van huis. pff heel verhaal maar tis gewoon moeilijk je wilt ook iedereen tevreden houden maar goed jezelf ook...... huilen: ook ik zeg wel tegen malou dat ze moet stoppen met huilen. Ik ben denk ik ook vrij streng tegen haar maar ze doet eigenlijk net wat carmen zegt. huilen zonder tranen echt zeurderig dan. Setteke: heerlijk zeg even er uit! Zo sneu voor je oma!!!! Lijkt me zo moeilijk zo lang met je man te zijn geweest en dan ben je in een keer alleen. Hier ook donderdag begrafenis van de neef van mijn vader. Ga even met mijn moeder heen. Pff wel ff weer moeilijk zie toch altijd de crematie van mn broertje weer voor me. Lique: hoe gaat ie met jou zwangerschap? Voel je je goed? juud: lekker in de sneeuw geweest?
mark heeft een (gebruikte) laptop gewonnen met de verloting van zijn werk! echt leuk dan kan ik ook lekker beneden internetten! Hij kreeg donderdag ff te horen dat hij een bonus in januari gaat krijgen van 17,3% daar wordt je echt happy van!!!! Plus nog een bonus van 500 euro netto voor alle medewerkers omdat ze hun door de krisis jaar hebben geholpen. Zitten nu ook wel een beetje te twijfelen om nog een vakantie te boeken......ff lekker vliegen.
Miepie, dat is geweldige nieuws!!! heerlijk!!! Jammer van je vader..... kerstavond blijven wij gewoontjes thuis en 1e kerstdag bij mijn moeder en 2e kerstdag gaan wij Myrna brengen als er tenminste geen sneeuw is naar haar vader en dan komen broer van Jeroen naar hier, misschien toch ook zijn vriendin ze zit nu thuis met zw.
drinken verschilt waar ze zin in heeft roosvice, diksap, limonadesiroop, sap aangelengd met water, fruitontbijt, melk, en heel soms een klein glas prik, daar smult ze van! snoepjes/tussendoortjes hier krijgt ze iedere dag een snoepje als ze smiddags haar broodje goed heeft gegeten, heb daar geen problemen mee, maar soms gaan er ook dagen voorbij, dat ze het niet krijgt, ligt eraan..... en als tussendoortje krijgt ze heel vaak een stukje kaas, worst, rozijntjes sneeuw teveel hier, vreselijk ________________ britt is weer ziek , heeft koorts en heeft nu een opleving van de zetpil, probeer haar een broodje te geven..... man is nog kerstkaddos halen en ik ben ook al dagen niet lekker, van de hangen en wurgen wat blijft hangen
@ Lauwie, ik zeg het vaak genoeg, als ze haar zin niet krijgt oid dan mag ze niet zo piepen. Echt verdriet is wat anders! @ Linka, ik ben nog steeds gaar haha @ Miepie, was lekker in de sneeuw
@Miepie, heel vervelend dat je vader zo verdrietig blijft (ook wel begrijpelijk maar zeker niet altijd leuk om zo verbitterd te worden). Ik denk dat je een begravenis/crematie altijd op een vorige (die heel dichtbij stond) betrekt, ik heb dat ook altijd. Met mijn zwangerschap gaat het prima. De vermoeidheid en misselijkheid zijn vrijwel over, dus dat ik heerlijk. En wat heerlijk dat het geld binnenkomt, haha!! Lekker boeken, misschien nog even inhouden mooi beneden internetten, ideaal! @Setteke, wat enorm vervelend voor je oma. Is er nu aldoor iemand bij haar? lekker naar de kroeg geweest dus? @tesske, wat een heerlijke foto. @Linka, ik heb lekker een uurtje geslapen.
Dit wordt onze nieuwe huisgenoot, een mannetje. Wie weet een leuke naam? De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
Ooh juud wat koud zo in de sneeuw! wel een super gave foto zeg! Tess heeft het wel benauwd als de koude snijdende wind er is maar zolang die wind weg blijft hebben we niet veel te klagen gelukkig. Miepie wat vervelend dat je vader zo veranderd is na het overlijden van je boertje. Ik snap wel dat je ook een kerstdag voor je eigen gezinnetje wil hoor. Wij gaan ook kerstavond naar mijn schoonouders, 1e kerstdag thuis ( al heb ik dienst dus ik ben er niet ) en dan 2e kerstdag lekker gezellig ergens brunchen met mijn ouders, broers en schoonzussen. Zoo ben dus weer terug van de kerstborrel, het was onwijs gezellig en mijn collega had vreselijk lekker (en uitgebreid!!) gekookt. De wijn vloeide rijkelijk dus ik zit met rode blosjes op de bank hahaha
@Tesske, klinkt gezellig en keurige tijd weer thuis! @Juud, geweldige foto, haha!!! Ja curly of annie, haha! @Binna, zag een leuke foto van je op hyves!! Mooi buikje al hoor!!